Ostin löysän neuleen ja kuvittelin sen peittävän läskit, mutta näytänkin se päällä ihan muumien möröltä!
Tämä ei ollut se lookki, jota tavoittelin. Aina puhutaan, ettei lihava saa pukeutua makkarankuoriin, mutta tämä mielikuva muumien möröstä ei ole kyllä yhtään parempi vaihtoehto. Miten tässä pitäisi sitten oikeasti pukeutua, että näyttäisi asialliselta?
Olen 170 cm ja noin 95 kg. Ostin vinohelmaisen mustan neuleen, jonka kanssa aioin laittaa jalkaan farkut, ja kaulaan isohkon riipuksen. Mielessäni asu näytti hyvältä, mutta peili on eri mieltä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on kyllä aikamoinen tankki. Kannattaisi oikeasti laihduttaa. Olen hieman pidempi lihaksikas mies ja painan lähes 10 kiloa vähemmän.
Kerroppa minulle, sinä lihaksikas mies, miten eksyit tähän ketjuun kun otsikko koskee naisten vaatetusta? Kiinnostaako sinua jotenkin naisten vaatteet vai mikä? Minulla on kohtalaisen lihaksikas mies joka on tällä hetkellä metsätöissä, viimeinen asia jota voisin kuvitella hänen tekevän olisi se, että hän kirjoittelisi täällä naisten vaatteita koskevaan ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä sulla ylipainoa.
Minun pituuteni on 175
Painan 73kgOnko sinulla ja muilla vastaavaa kirjoittelevilla joku järkevä syy kirjoittaa itsestäänselvyyksiä tänne, vai kuvitteletteko että lihava lakkaa olemasta lihava kun te sanotte sille että oletpa lihava?
Kyllä, tiedän että minulla on ylipainoa.
Ap
Osta sitten ylipainoiselle sopivia vaatteita äläkä kuvittele itsestäsi liikoja.
Eiköhän se nyt ole ihan joku muu kuin ap joka täällä kuvittelee itsestään liikoja.
Iso neule luonnollisesti tekee isosta vartalosta isomman, kun kaikki on yhtä ja samaa pintaa.
Tekisin niin että rikkoisin kokonaisuutta. Eli esimerkiksi paitapusero, liivi ja huivi kaulaan. Tavoitteena on että kun on useita erilaisia yksityiskohtia, katsoja ei kiinnitä huomiota koko vartaloon kerralla vaan jää yksityiskohtiin.
Jos olet rohkea pukeutuja, niin hanki osa vaatteista kuviollisia. Jos tuntuu liian erikoiselta niin sitten kaikki suunnilleen samaa sävyä. Mutta ei kovin tummia koska yksityiskohdat eivät erotu ja kokonaisuus sulautuu taas yhdeksi massaksi.
Mä oon normaalipainossa ja en ole ikinä oikein pitänyt neuleista. Jotenkin tylsiä ja epäpukevia. Pidän mieluummin collegesvetareita.
Mun mielestä sun asukokonaisuus ainakin kuulostaa kivalta, varsinkin tuo vinoreunainen neule. Olisiko se sitten jo liiankin löysä? Itsekin ylipainoisena voisin hyvinkin kuvitella pukeutuvani noin. Ihan on asiallinen asu, eikä se asiallisuus aina tule vaatteista eikä varsinkaan hoikkuudesta, niinkuin näistä kommenteistakin taas huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun pituuteni on 175
Painan 73kg
Koetko olevasi jotenkin hoikka?
Olen sellainen normihoikka ja lihaksikas. Painan 10kg vähemmän kuin sinä ja olen vain 3cm lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun pituuteni on 175
Painan 73kgNo, et kyllä itsekään olen mikään super hoikka! Miten muuten ajattelit, että kommenttisi auttaa ap:ta tai tuo lisäarvoa keskusteluun?
miksi minun pitäisi auttaa ap:ta?
huivikasa peittää läskit. siis kohteelta itseltään, kun ei enää näe mahaansa.
Sepä kiva kun olet löytänyt halloween asun.
Ei halloweeniin ole kovin pitkä aika.
Kokeile sitä vielä kapeiden farkkujen/legginssien ja vyön kanssa. Jos neule on pitkä leveyden lisäksi niin voi toimia legginssien kanssa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun pituuteni on 175
Painan 73kgOnko sinulla ja muilla vastaavaa kirjoittelevilla joku järkevä syy kirjoittaa itsestäänselvyyksiä tänne, vai kuvitteletteko että lihava lakkaa olemasta lihava kun te sanotte sille että oletpa lihava?
Kyllä, tiedän että minulla on ylipainoa.
Ap
Osta sitten ylipainoiselle sopivia vaatteita äläkä kuvittele itsestäsi liikoja.
Onko rahat, röökit ja viina loppunut. Oikein sulle.
asia jota laihimukset eivät pääse kokemaan: se fiilis, kun takista pitää avata sivutaskujen vetskarit että takki mahtuu kiinni. (itse koettua)
Vierailija kirjoitti:
Minun pituuteni on 175
Painan 73kg
Mitä se auttaa mihinkään, että olet normaalipainoinen kun ei sinulla ole edes alkeellisiakaan käytöstapoja? Eikä myöskään luetun ymmärtämystä, tämä ketju koskee ylipainoisen vaateongelmaa, ei sinun pituuttasi eikä painoasi, sillä tiedolla ei kukaan mitään tee. Minulla on ylipainoa ja jos näet otsikon jossa hoikka ihminen etsii vaateneuvoja, en minä siihen mitään vastaa vaan ohitan sen, enkä edes avaa ketjua koska tiedän ettei minulla ole siihen mitään vastaamista, sinun pitäisi edes yrittää tehdä samoin.
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen mutta en voi käyttää neuleita ollenkaan, ne tekee heti jotenkin paksun ja kömpelön näköiseksi. Olen kyllä rintava joten se varmaan vaikuttaa.
Tuo on niin totta! Tosi tarkka saa olla yläosien kanssa, ettei näytä joltain talitintiltä. Minulla vielä leveät hartiat isojen rintojen lisäksi, niin pitää myös huolehtia, että hihoissa ei ole yhtään löysää.
itse oon isohko ukkeli ja siihen liikapaino päälle, niin jalat ja selkä rytäjää. tavallaan voisin olla kade pienemmille ylipainoisille kun se kokonaispaino on pienempi vaikka olisi yhtä lihavakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun pituuteni on 175
Painan 73kgNo, et kyllä itsekään olen mikään super hoikka! Miten muuten ajattelit, että kommenttisi auttaa ap:ta tai tuo lisäarvoa keskusteluun?
miksi minun pitäisi auttaa ap:ta?
Voi nolo! Miks sä sitten oot täällä? -ohis
Harvoin on mikään ketju naurattanut näin paljon. Mainioita kommentteja ja ap:ta tsemppaavia ja tukevia viestejä, ilkeilijöille luu kurkkuun. Oma vinkkini on, että suosi neuleissa mahdollisimman ohutta mutta samalla myös napakkaa materiaalia äläkä ylipäänsä peitä niitä hoikimpia kohtiasi, niitä on myös meillä jokaisella pullukalla. Itse olen käyttänyt paljon mekkoja, jotka ovat paksua trikoota/ ohutta collegea ja vaikka moni irvailee, ettei musta hoikista, niin kyllä se vaan paremmin peittää muhkut kuin vaalea vaate, josta joka makkara näkyy läpi. Näitä järkytyksiä olen kokenut "salaa" otetuista valokuvista etenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on kyllä aikamoinen tankki. Kannattaisi oikeasti laihduttaa. Olen hieman pidempi lihaksikas mies ja painan lähes 10 kiloa vähemmän.
Kerroppa minulle, sinä lihaksikas mies, miten eksyit tähän ketjuun kun otsikko koskee naisten vaatetusta? Kiinnostaako sinua jotenkin naisten vaatteet vai mikä? Minulla on kohtalaisen lihaksikas mies joka on tällä hetkellä metsätöissä, viimeinen asia jota voisin kuvitella hänen tekevän olisi se, että hän kirjoittelisi täällä naisten vaatteita koskevaan ketjuun.
Siellä metsien taukopaikoillahan perheelliset miehet tapaavat toisiaan hellyyden merkeissä. Olihan tästä juttuakin lehdissä joskus.
Laitat jonkun värikkään turbaanin päähän ja siihen vielä vilkkuvat valot, kukaan ei huomaa läskejäsi.
Älä ainakaan kötöstä kaulaan huivikasaa, mikä tuntuu olevan yleistä hiukan tanakammilla tädeillä. Minna Kuukka hyvä esimerkki. Ei sovi kenellekään