Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko vanhempasi tai sukulaisesi huolitrollanneet sinua?

Vierailija
20.07.2024 |

Siis kertoneet ääneen omia velkojaan, mitä kamalaa voi sattua ja mikä kaikki voi mennä pieleen?

Minua huolitrollattiin pienestä pitäen pelkäämään kaikkea.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin pelottaa...

Vierailija
2/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*piti olla PELKOJAAN*, mutta kyllä velkaantumisellakin on peloteltu lama-ajan lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vaan ovat kannustaneet kaikessa ja olen saanut tehdä itse omat virheeni.

Vierailija
4/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Peloteltiin myös erilaisilla sairauksilla ja moneen kertaan muisteltiin myös sitä tarinaa, kun joku sukulainen tukehtui kalanruotoon ja toinen kuoli umpilisäkkeen tulehdukseen. Olin joskus alakouluikäisenä vakuuttunut siitä, että mulla on esim. rintasyöpä ja pelkäsin hysteerisenä tukehtumista, aivokalvontulehdusta ja umpilisäkkeen tulehtumista.

Vierailija
5/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Peloteltiin myös erilaisilla sairauksilla ja moneen kertaan muisteltiin myös sitä tarinaa, kun joku sukulainen tukehtui kalanruotoon ja toinen kuoli umpilisäkkeen tulehdukseen. Olin joskus alakouluikäisenä vakuuttunut siitä, että mulla on esim. rintasyöpä ja pelkäsin hysteerisenä tukehtumista, aivokalvontulehdusta ja umpilisäkkeen tulehtumista.

Joo!

Serkkuni iso rengaskorvakoru oli tarttunut yöllä tyynyyn ja revennyt. Sitä kerrottiin ja pelkäsin pienten hoitonappieni tarttuvan johonkin.

Ampiainen voi mennä limsapulloon ja pistää kurkkuun niin että tukehtuu.

Liikennettä pitää pelätä ja bussissa istua ojan puolella. 

Näitä olisi vaikka kuinka.

Vierailija
6/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo!

Serkkuni iso rengaskorvakoru oli tarttunut yöllä tyynyyn ja revennyt. Sitä kerrottiin ja pelkäsin pienten hoitonappieni tarttuvan johonkin.

Ampiainen voi mennä limsapulloon ja pistää kurkkuun niin että tukehtuu.

Liikennettä pitää pelätä ja bussissa istua ojan puolella. 

Näitä olisi vaikka kuinka.

Ja jos oksentaa niin kyseessä on heti vähintään salmonella ja syyttely ja raivo on valtaisa, kun on mennyt sairastuttamaan itsensä.

Vierailija
7/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pipo piti olla jo syyskuussa päässä, ettei tule aivokalvontulehdus. Joskus pyöräillessä otsa paleltui silti talvella pohjoistuulessa ja olin vakuuttunut, että heti iskee aivokalvontulehdus.

Vierailija
8/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhemmat, mutta kumppani on. Eräänlaista manipulaatiota on saada toisen turvallisuuden tunne järkkymään. 

Vierailija
9/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja sabotoineet elämääni huolellaan. Mikä järki on olla astetta edistyneempi evoluutiossa, kun vanhukset painavat jalkansa alle?

No, eivät enää tiedä mitään asioistani ja rikosilmoitus lähtee jokaisesta yhteydenoton yrityksestä

Vierailija
10/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on henkistä väkivaltaa ja trauma dumppaamista. Fiksu pitää pahan olonsa sisällään ja hyvä ihminen pyrkii tekemään ympärillä oleville ihmisille hyvän olon

Vierailija
11/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
12/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauksien lisäksi myös sillä, että muut ihmiset ovat vaarallisia ja miehet käyttävät mua vain hyväkseen.

Vierailija
13/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatetta piti olla, että ei tule pissatulehdus.

Vierailija
14/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kannata osallistuia juuri mihinkään ellei ole pakko, koska epäonnistuu kuitenkin ja kaikki vain katsovat ja nauravat kustannuksellasi.

Vierailija
15/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei kannata osallistuia juuri mihinkään ellei ole pakko, koska epäonnistuu kuitenkin ja kaikki vain katsovat ja nauravat kustannuksellasi.

"Ihmiset katsoo!" Oli iso pelote.

Vierailija
16/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kyllä oli itselläkin, mutta positiiveina luonteena olen vain ottanut onkeeni että esim. uuteen paikkaan mennessä kannattaa ekana tsekata, missä on hätäpoistumistiet. Monenlaista turhaa kyllä mainittiin, että et voi tehdä niin tai näin, koska olet tyttö... Lisäksi iänikuista "mitähän muutkin ihmiset ajattelee..." No aikuistuttuani olen yrittänyt unohtaa tälläiset tyystin, enkä ole jatkanut perintöä tyttärelleni.

Vierailija
17/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta en tiennyt sen olevan "huolitrollausta".

Vierailija
18/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö huolitrollaus ole kehopositiivisten termi sille, että lihavuutta kritisoidaan terveyteen vedoten? 

Oli kyllä sitäkin perheessäni.

Vierailija
19/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihmiset katsoo!" Oli iso pelote.

Lapselle varsinkin. Sosiaalisten suhteiden luonti häiriintyy koska ihmisiä tulee ensisijaisesti epäillä eikä luottaa.

Vierailija
20/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minulle kerrottiin mitä ei saa tehdä ja mitä voi. Ja turvallisuusasioita. Ei ehkä tarpeeksi suojattu osalta asioita, kuten olisi pitänyt. Olen itse varmaan se varoittelija palstalla, tyyliin älä liukastu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan