Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäri ei osannut laittaa kierukkaa. Uskomatonta oli koko touhu. Oon vieläkin ihan järkyttynyt.

Vierailija
21.08.2008 |

Eli tarkoitus oli laittaa kuparikierukka jälkitarkastuksessa, 2kk synnytyksen jälkeen. Kuukautisetkin jo alkoivat, reilu viikko sitten. Nyt piti olla oikein hyvä aika laittaa kierukka.

Mutta... lääkäri ensin tutki, ja kaikki oli ok, hyvin palautunut, ei ongelmia. Kaivoi sitten kaapista kierukkapakettia, ja levitteli pöydälle laitto-ohjeet, ja istui lukemaan niitä! Uskomatonta. Kysyin, onko ennen laittanut. Sanoi, että on, vain varmistaa ohjeet, kun ei joka viikko laita. Alkoi kyllä hiki nousta otsalle, mulla, kun näytti niin epävarmalta.

aloitti sitten, laittoi jo levittimen, tai mikä se on.. sitten etsi puhdistusainetta, ei löytänyt. Lähti hakemaan sitä toisesta huoneesta. Tuli neuvolan tätin kanssa etsimään, (olin siis edelleen siinä tutkimuspöydällä odottamassa jalat levällään) Ja tää ei oo mikään vitsi, vaikka nyt naurattaakin, niin siinä maatessa ei kyllä todellakaan. Lopulta löytyi joku pullo, missä luki 80%, sanoi putsaavansa sillä , nla-täti kysyi kirveleeköhän? Ei kuulemma, laittaa vähän.

Sitten ronkki jotain, piti kohdun napukasta metallipihdeillä, yritti mitata kohdun pituutta jollain?? Näin selitti. Sitten alkoi verenvuoto, sanoi ettei voikaan laittaa ja on pahoillaan. Selitteli, että kohdun napukka varmaan olikin vielä niin verestävä, synnytyksestä johtuen, ettei voi laittaa kierukkaa. Minusta näytti, että verta tuli aika paljon siihen paperialustalle ja lattialle kun nousin ylös.

Olin niin järkyttynyt, etten osannut sanoa mitään, käytävässä nla-täti selitteli, että on kyllä ihan kokenut lääkäri. En ymmärrä.

Minulla on ollut kierukka kaksi kertaa aiemminkin, ei ikinä mitään ongelmia laittamisessa, en ole juurikaan tuntenut. Nyt todella kivulias ja kotona vielä särkenyt, ja vuotoa kuukautisvuodon verran. Ja tosiaan, sitä kierukkaa en sitten saanut!! Kuinka uskallan mennä uuteen yritykseen? Eri lääkärille tietenkin, mutta silti.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäis ikinä lukea näitä lääkäri juttuja. Varmaan tulee mieleen kun pitää gynelle mennä.

Vierailija
22/22 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisellä gynekologilla että sillä metallitikulla pisti liian syvälle, sattu niin saatanasti että taju lähti.

Onneksi oli hoitaja avustamassa ja sai kiinni etten pudonnut lattialle.

Kun tokenin gyne jatkoi homman loppuun. Helvetinmoiset kivut oli ja piti jäädä vähäksi aikaa seurantaan.

Väitti että oli joku kanavaärsytys jonka vuoksi taju lähti mutten näin vuosien jälkeen kokeneempana naisena sitä usko, nuorena se meni jotenkin läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla