Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä he ovat: Temptation Island sinkut!

Vierailija
21.09.2022 |

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009083740.html

Mukava että on vanhempaakin mukana. Jospa pariskunnat eivät ole teinejä ja puoli vuotta seurustelua takana...

Kommentit (455)

Vierailija
201/455 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten noi tuhdeimmat tytöt kehtaavat osallistua ohjelmaan noin läskinä? 

Kiukuttaako kun tuhti nainen saa seksiä koska vaan mutta itse et?

Ei kiukuta, mutta paljastit samalla itsesi läskiksi. Siihen auttaa, kun syö vähemmän. 

Melkoiset päätelmät taas :D Kiukuttaako jokin asia lihavissa naisissa?

Vierailija
202/455 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kuvittelevat olevansa kuuminta hottia ja se uusi normaali. Ei vaan muuta sitä tosiasiaa, että läski on läski.

Eikä muuta sitä tosiasiaa että vientiä riittää, toisin kuin läskille miehelle

Jos siitä riittää sulle elämänsisällöksi, niin onnea. Itse pysyttelen mieluummin normaalipainossa, kuten normaaliälyiset ihmiset tekevät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/455 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samperi että antavat sinkuille huonon maineen moiset.

Vierailija
204/455 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä tosi moni puhuu naisten lihavuudesta?

Miehen itsetunnolle tekee pahaa kun isommilla naisilla riittää vientiä, mutta itse ei lihavana saa ketään

Ketäpä nyt ei alkaisi ottamaan aivoon, kun toiset saa millaisena ilmestyksenä tahansa täysin normaalipainoisia ja hyvännäköisiä kumppaneita. Jos tilanne olisi päinvastoin ja lihavien miesten perässä olisi normaalipainoisia ja kauniita naisia, mutta lihavista naisista ei kiinnostuisi kuin korkeintaan ne lihavat ja vaatimattomat miehet, niin olisihan se varmasti kauheaa.

Vierailija
205/455 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole aivokuollut, vähän sairas vaan

Vierailija
206/455 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kuvittelevat olevansa kuuminta hottia ja se uusi normaali. Ei vaan muuta sitä tosiasiaa, että läski on läski.

Eikä muuta sitä tosiasiaa että vientiä riittää, toisin kuin läskille miehelle

No eipä vaikuta mun elämääni, kuka läski saa ja kuka jää saamatta.

Vierailija
207/455 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen itsetunnolle tekee pahaa kun isommilla naisilla riittää vientiä, mutta itse ei lihavana saa ketään

Ketäpä nyt ei alkaisi ottamaan aivoon, kun toiset saa millaisena ilmestyksenä tahansa täysin normaalipainoisia ja hyvännäköisiä kumppaneita. Jos tilanne olisi päinvastoin ja lihavien miesten perässä olisi normaalipainoisia ja kauniita naisia, mutta lihavista naisista ei kiinnostuisi kuin korkeintaan ne lihavat ja vaatimattomat miehet, niin olisihan se varmasti kauheaa.

Voit joko jatkaa asiasta kiukkuamista tai mennä salille? Ei ole lihavien naisten vika että miehet heitä haluavat.

Vierailija
208/455 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkkytynyt miten noin nuoret naiset ovat tosi lihavia.

Vierailija
209/455 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiukuta, mutta paljastit samalla itsesi läskiksi. Siihen auttaa, kun syö vähemmän. 

Se, että ne pitävät itseään tänäpäivänä normaalipainoisina. Eivät ymmärrä olevansa lihavia.

Vierailija
210/455 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen vika tämäkin on?

Vierailija
211/455 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ne pitävät itseään tänäpäivänä normaalipainoisina. Eivät ymmärrä olevansa lihavia.

No onneksi internetritarina kerrot sen heille? Mainitse samalla miten sinun verovaroista maksetaan heidän terveydenhuolto ja miten voi laihtua helposti vain syömällä vähemmän, kun eivät sitä muuten ymmärrä ellei internetritari sitä heille kerro.

Vierailija
212/455 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit joko jatkaa asiasta kiukkuamista tai mennä salille? Ei ole lihavien naisten vika että miehet heitä haluavat.

Lihavalla miehellä kun on tarpeeksi paksu lompsa, niin hoikatkin tytöt kiinnostuvat.

Vierailija
213/455 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja itsekin kannan 15 kg ylipainoa. Silti ihmettelen, miten nuo muutamat kehtaavat osallistua. Otin itseäni niskasta kiinni ja aloitin ruokavalion, ja paino on jo alkanut tippua. Liikuntaa olen harrastanut jo aikaisemmin. 

Itse en ole kehopositiivinen vaan tiedostan tosiasiat ja ainakin teen jotain muuttaakseni tilanteen. 

T: Viestin kirjoittaja

Vierailija
214/455 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja itsekin kannan 15 kg ylipainoa. Silti ihmettelen, miten nuo muutamat kehtaavat osallistua. Otin itseäni niskasta kiinni ja aloitin ruokavalion, ja paino on jo alkanut tippua. Liikuntaa olen harrastanut jo aikaisemmin. 

Itse en ole kehopositiivinen vaan tiedostan tosiasiat ja ainakin teen jotain muuttaakseni tilanteen. 

T: Viestin kirjoittaja

Eipä tuosta teikäläisen viestistä kehopositiivisuutta tihkunutkaan. Päinvastoin.

Vierailija
215/455 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavalla miehellä kun on tarpeeksi paksu lompsa, niin hoikatkin tytöt kiinnostuvat.

No jotakin miehen on tarjottava, joten hyvä jos edes rahaa löytyy

Vierailija
216/455 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on riittävän paksu lompsa? Tienaan 5 * keskipalkan ja ei irtoa pimpsaa kuin isoilta tytöiltä, täytynee pyytää lisää palkkaa

Vierailija
217/455 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ettet mussuta p4sk44

Vierailija
218/455 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavin -> Hoikin

1. Liisa