Noloa! Tätini kutsuu asusteillaan miehiä luokseen,ei ymmärrä miten asusteita
Kommentit (36)
jossa oli kapea kaulaan kiedottava huivi mukana. Jess, jess, jess!
kuin hattua ja hanskoja silloin kun on ulkona kylmä.
Viestität olevasi frigidi tai kaipaavasi naisen käden kosketusta!
Kukaan muu ei ole moisesta ikinä kuullutkaan. Eikä ainakaan miehet :D :D Eihän ne kaikki tunne edes vihkisormuksen merkitystä!
että me suomalaiset olemme ilmeisesti juntteja. Omat vanhempanikin ovat syntyjään maalta, jossa ulko WC on edelleen käytössä.
Ei sellaisista lähtökohdista lähteneellä voi olettaa olevan tuollaisia tietoja, toisin kuin sivistyneillä Keski-Eurooppalaisilla, joilla on ollut haarukat käytössä jo keskiajalla. Tuskin meistä Suo0malaisista koskaan tulee kunnon Eurooppalaisia.
Toisaalta, voisiko tuollaiset pukeutumiskoodit olla snobbailua, jolla ap osoittaa olevansa hieman parempaa väkeä ?
Voisiko ap ohjeistaa meitä muita suomalaisia siitä, löytyykö näitä fiksun pukeutumisen ohjeita jostain kaikkien luettavakti (esim netistä), jotta ei tietämättään nolaa itseää työreissuilla ulkomailla.
Onhan se todella noloa jos viestittää raskalaiseurueessa, että PANE MUA, vaikka tarkoituksena olisi tehdää vakavaa businestä. Tässäkö on syy miksi suomalaisia naisia pidetää niin eksoottisina ja jännittävinä ulkomailla.
tarkoittaa että on frigidi?
Ovatko siis kaikki suomalaiset frigidejä?
niiden käyttäminen viestii että olet köyhä kiipijä. Sen takia en itse koskaan käytä sukkiksia! Viesti on niin ilmiselvä!
Mulla on kyllä monta muutakin neuvoa teille moukille, mutta en nyt ehdi. Palataan illalla asiaan!
Täti saa paneskella kyllä ketä huvittaa ja tuskin yhden huivin takia kukaan tulee kamppaamaan vaakatasoon. Se, että menee yksin baariin ja pukeutuu paljastavasti... sitten niitä miehiä vasta alkaa pyöriä!
Ei sellaisista lähtökohdista lähteneellä voi olettaa olevan tuollaisia tietoja, toisin kuin sivistyneillä Keski-Eurooppalaisilla, joilla on ollut haarukat käytössä jo keskiajalla. Tuskin meistä Suo0malaisista koskaan tulee kunnon Eurooppalaisia..
Vinkkinä kaikille jaettakoot, että siellä ei tarvitse viittä minuuttia yksin seisoskella, kun jo joku vastaeronnut tai varattu tulee kehumaan, että mulla on varaa hotelliin ja mä lupaan olla nopea!
luukullisia black horse kalsareita äitiyshousujen alla??? ÄÄÄÄK!
Vinkkinä kaikille jaettakoot, että siellä ei tarvitse viittä minuuttia yksin seisoskella, kun jo joku vastaeronnut tai varattu tulee kehumaan, että mulla on varaa hotelliin ja mä lupaan olla nopea!
ei varmasti tajua edes saunanakuilusta, että nyt ois piparia tarjolla. Saatikka jostain huivista. Mulla on melkein joka päivä huivi kaulassa, eikä ole kauheasti ollut panijoita tarjolla. Minne voin valittaa?
Joku vois vinkata sille, että se on väärällä alalla ja pelkkä parittaja.
asusteita, joilla kutsutaan miehiä?
kuin hattua ja hanskoja silloin kun on ulkona kylmä.