Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa! Tätini kutsuu asusteillaan miehiä luokseen,ei ymmärrä miten asusteita

Vierailija
21.08.2008 |

.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hattua ja hanskoja silloin kun on ulkona kylmä.

Vierailija
22/36 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa oli kapea kaulaan kiedottava huivi mukana. Jess, jess, jess!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hattua ja hanskoja silloin kun on ulkona kylmä.

Viestität olevasi frigidi tai kaipaavasi naisen käden kosketusta!

Vierailija
24/36 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei ole moisesta ikinä kuullutkaan. Eikä ainakaan miehet :D :D Eihän ne kaikki tunne edes vihkisormuksen merkitystä!

Vierailija
25/36 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että me suomalaiset olemme ilmeisesti juntteja. Omat vanhempanikin ovat syntyjään maalta, jossa ulko WC on edelleen käytössä.

Ei sellaisista lähtökohdista lähteneellä voi olettaa olevan tuollaisia tietoja, toisin kuin sivistyneillä Keski-Eurooppalaisilla, joilla on ollut haarukat käytössä jo keskiajalla. Tuskin meistä Suo0malaisista koskaan tulee kunnon Eurooppalaisia.

Toisaalta, voisiko tuollaiset pukeutumiskoodit olla snobbailua, jolla ap osoittaa olevansa hieman parempaa väkeä ?

Voisiko ap ohjeistaa meitä muita suomalaisia siitä, löytyykö näitä fiksun pukeutumisen ohjeita jostain kaikkien luettavakti (esim netistä), jotta ei tietämättään nolaa itseää työreissuilla ulkomailla.

Onhan se todella noloa jos viestittää raskalaiseurueessa, että PANE MUA, vaikka tarkoituksena olisi tehdää vakavaa businestä. Tässäkö on syy miksi suomalaisia naisia pidetää niin eksoottisina ja jännittävinä ulkomailla.

Vierailija
26/36 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa että on frigidi?

Ovatko siis kaikki suomalaiset frigidejä?

Vierailija
27/36 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden käyttäminen viestii että olet köyhä kiipijä. Sen takia en itse koskaan käytä sukkiksia! Viesti on niin ilmiselvä!

Mulla on kyllä monta muutakin neuvoa teille moukille, mutta en nyt ehdi. Palataan illalla asiaan!

Vierailija
28/36 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti saa paneskella kyllä ketä huvittaa ja tuskin yhden huivin takia kukaan tulee kamppaamaan vaakatasoon. Se, että menee yksin baariin ja pukeutuu paljastavasti... sitten niitä miehiä vasta alkaa pyöriä!

Vierailija
29/36 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisista lähtökohdista lähteneellä voi olettaa olevan tuollaisia tietoja, toisin kuin sivistyneillä Keski-Eurooppalaisilla, joilla on ollut haarukat käytössä jo keskiajalla. Tuskin meistä Suo0malaisista koskaan tulee kunnon Eurooppalaisia.

.

Vierailija
30/36 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä kaikille jaettakoot, että siellä ei tarvitse viittä minuuttia yksin seisoskella, kun jo joku vastaeronnut tai varattu tulee kehumaan, että mulla on varaa hotelliin ja mä lupaan olla nopea!

Vierailija
31/36 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luukullisia black horse kalsareita äitiyshousujen alla??? ÄÄÄÄK!

Vierailija
32/36 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä kaikille jaettakoot, että siellä ei tarvitse viittä minuuttia yksin seisoskella, kun jo joku vastaeronnut tai varattu tulee kehumaan, että mulla on varaa hotelliin ja mä lupaan olla nopea!

Vierailija
33/36 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmasti tajua edes saunanakuilusta, että nyt ois piparia tarjolla. Saatikka jostain huivista. Mulla on melkein joka päivä huivi kaulassa, eikä ole kauheasti ollut panijoita tarjolla. Minne voin valittaa?

Vierailija
34/36 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vois vinkata sille, että se on väärällä alalla ja pelkkä parittaja.

Vierailija
35/36 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hutsua.

Vierailija
36/36 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asusteita, joilla kutsutaan miehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan