Naisen ejakulaatiossa eli squirttauksessa neste on peräisin virtsarakosta
Tieteelistä tutkimusta asiasta kiinostuneille.
https://tekniikanmaailma.fi/naisen-ejakulaatiossa-eli-squirttauksessa-n…
Kommentit (32)
Squirttaava nainen on ihana. Ei kiinnosta vähääkään mitä se neste on, koska se maistuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peräisin virtsarakosta ei tarkoita, että se on virtsaa.
Taidat olla vähän dorka kun et tajua ettei kirjoittamassasi ole mitään järkeä.
Niin missä ei ole järkeä? Se, että se tulee virtsarakosta ei tarkoita, että se tulee sinne virtsanjohtimia pitkin munuaisten suodattamana, vaan erittyy virtsarakkoon muuta kautta (myönnän etten tiedä mistä). Ja tästä taas päästään siihen lopputulemaan, että se ei ole virtsaa.
Olet edelleen ihan sekaisin. Kuvittelet jo, että jos maidon sekaan kaataa jaffaa niin siitä kaikesta tulee pelkkää jaffaa?
Mitä ihmeen "muuta kautta"? Kyllä sen patologit huomaisivat.
Naisellakin on eturauhasen vastine, joka toimii kyllä.
Minä ottaisin erittäin mielelläni päälleni ja suuhuni naisen eritteet, olivatpa ne pissaa tai jotain muuta! Ja parastahan olisi vastavuoroisesti, että saisin spermata ja pissata naisen päälle.
Erite on virtsaa ja pieniltä osin Skenen rauhasista peräisin olevaa nestettä. Olen joskus tuosta tänne englanninkieliseen seksologiseen artikkeliin viitteenkin laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Erite on virtsaa ja pieniltä osin Skenen rauhasista peräisin olevaa nestettä. Olen joskus tuosta tänne englanninkieliseen seksologiseen artikkeliin viitteenkin laittanut.
Eikö virtsa ole kellertävää..ainakin minulla itselläni ;). Olen kovasti seksistä nauttiva, jokaisella seksikerralla voimakkaasti useita kertoja squirttaava reilu nelikymppinen nainen, jonka sängylle laitettavat suojat kastuvat kunnolla HAJUTTOMASTA ja VÄRITTÖMÄSTÄ nesteestä ja lisäyksenä, että sekstailun jälkeen on pissahätä ja rakko on täysi. Eikö se olisi tyhjä, jos neste olisi virtsaa? Nimittäin minulla sitä nestettä tulee paljon, mieheni iloksi ;).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö virtsa ole kellertävää..ainakin minulla itselläni ;). Olen kovasti seksistä nauttiva, jokaisella seksikerralla voimakkaasti useita kertoja squirttaava reilu nelikymppinen nainen, jonka sängylle laitettavat suojat kastuvat kunnolla HAJUTTOMASTA ja VÄRITTÖMÄSTÄ nesteestä ja lisäyksenä, että sekstailun jälkeen on pissahätä ja rakko on täysi. Eikö se olisi tyhjä, jos neste olisi virtsaa? Nimittäin minulla sitä nestettä tulee paljon, mieheni iloksi ;).
Unelmanainen 😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole virtsaamisesta, joten ei. Muilta osin jo kommentoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtsan väri riippuu siitä minkä verran on juonut, siitähän on oma väritaulukkokin. Ja virtsa ei haise tuoreena, vaan vasta vähän ajan kuluttua. Ja tosi pahalle haiseekin.
Ihmiset on kyllä sekaisin tai vaihtoehtoisesti tyhmiä. Ai virtsarakkoon tulee "jotain nestettä" jostain muualta kuin virtsanjohtimista. Sitten "neste" säilyy virtsarakossa erillään sekoittumatta missään vaiheessa virtsaan. Orgasmin hetkellä "neste" purkautuu virtsarakosta virtsaputkea myöten eikä edelleenkään ole virtsaa.
Kyllä se teidän nesteenne on virtsaa. Pieni pissatiraus purkautuu virtsaputkesta orgasmikouristuksen yhteydessä. Se on väritöntä ja hajutonta, koska sitä on niin vähän. Ei siinä sen kummempaa.
Jos esität kilpailevan teorian tutkitulle, testatulle ja mitatulle tiedolle, niin olisi mukavaa jos väittämässäsi olisi enemmän sisältöä kuin "ei ole X, en yhtään tiedä/keksi mitä voisi olla".
Johan se nesteen koostumus aiemmissa ranskalaisissa tutkimuksissa analysoitiin virtsaksi.