Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Ap:lle sopisi asuinpaikaksi Utsjoki.
Täähän on ihan juosten kustu ei kestäny yhtään mitään saumat
A-vitamiini eli retinoidit ja johdannaiset, aurinkosuojan käyttö, Hyalureenihappo, C- vitamiiniseerumit. Hyvä ja säännöllinen ihonhoito, terveelliset elämäntavat eli riittävä uni, ulkoilu ja liikunta. Normaalipaino, eli ei myös mikään luuviulu.
Ei kissa osaa painaa kahvaa hiljaisesti.
Liiku enemmän ja käytä vähemmän alkoholia
Siis mikä tän ketjun idea nyt oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Aurinkorasva on tärkein. Mutta jos sulla on jo tuossa iässä selkeitä juonteita, se voi johtua kollageenin vähäisestä määrästä, eikä sille voi tehdä oikein mitään.
Syökää keitetyistä munista se kalvo joka on kuoren alla, se melkein puhdasta kollageenia.
Vierailija kirjoitti:
Liiku enemmän ja käytä vähemmän alkoholia
Ja juo vettä.
KOSTEUTUS!!! Ihan sama mitä kreemiä vetää naamaan, kunhan vetää. Olen pilannut käsien ihon täysin koska en koskaan rasvannut niitä ja ne ovat olleet alttiit auringolle. Aivan ryppyiset, hävettää Ihan nämä vanhuskädet.
T. N45
Helsinki on Suomen masentavin ja ylihintasin sekä joka suhteessa surkein kaupunki mitä Suomesta löytyy.
Ota huomioon että näiden Hollywood ja sometähtien saatavilla on kaikki hoidot ja toimenpiteet joissa käyvät säännöllisesti, vain harvalla meistä on sellaiseen mahdollisuutta. Niinkuin tiedätkin jo geenien ja elintapojen vaikutuksen mutta sanoisin että et tarvitse kalliita ihonhoitotuotteita kun perusta on kunnossa. Itselläni alkoi iho ohentumaan 36v. joka korosti juonteita. Kävin ihotautilääkärillä joka suositteli keramidivoidetta joka oli omalle iholleni pelastus ja iho on nyt vahvempi ja sileämpi. Korealaista kosmetiikkaa kannattaa suosia ja esimerkiksi Holika Holika Good Cera Super Ceramide cream tai Urang Rose Ceramide Cream ovat hyviä!
Vaihda ihoa kuivattavat putsarit öljypuhdistukseen jotka eivät kuivata ihoa. Hyviä ovat esim. Madara
Melting cleansing oil ja jos on varaa satsata niin Flow Cosmetics Mustikka-puhdistusöljyvoide joka on ihana!! Hyvästi pintsakuivuus ja juonteet!
Avuksi voit ottaa oikeasti toimivan kollageenivalmisteen ja itse olen parhaimmaksi todennut Iherbistä tilattavan Vital proteins kollageeni-peptidit joiden myötä hiukset kasvoivat ja iho hehkui! Nykyään kun ei ole varaa kaikkeen olen ostanut tarjouksesta Biomedin poron luuliemijauheen joka tukee kollageenin muodostumista, toisinkuin kollageeni sai tässä tuloksia odottaa hieman pidempään mutta poron luuliemi on vaikuttanut ihoon erittäin myönteisesti ja aion jatkaa käyttöä.
Aurinkoista päivänjatkoa:)
Nimettömänä ja ilman nimimerkkiä kun on " hyvä huudella" .
Monista tuubivideoista miulle ompi jäännä sellainen käsitys että sokerin ja yleensä nopeiden hiilareiden välttäminen voi olla yksi tehokkaimmista kikoista ryppyjen syntymisen hidastamiseksi!