Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Antakaa vinkit + 50 ihonhoitoon. Mitä vitamiineja ja hivenaineita tarvitsen, mistä saan niitä?
Entä kosmetiikka, mitä suosittelette?
Arvostan todella vinkkejä koska olen tähän ikään saakka lintsannut ihonhoidosta täysin.
Meen tästä nukkumaan koska palstan taso näyttää olevan niin järkyttävää
Mutta haluaisin kuitenkin pahoittaa mieleni jostakin ap
Sinulla ei ole sielua T. Simpsonien jakso. Next!
Vierailija kirjoitti:
-syön sokeria
-syön punaista lihaa
-syön sipsejä
-käytän alkoa
-nukun huonosti
Ikä 46, paino 58, pituus 170, siloinen iho, ainoastaan silmäluomeni alkoivat hieman valahtaa 44-vuotiaana, mutta yleisesti pidetään kolmivitosena. Eikä tämä ole vitsi.
Elämisen jäljet näkyvät myöhemmin, eli 10-20-vuoden päästä olet täysin rupsahtanut, paitsi jos korjaat nyt ja heti elämäntapasi.
Ole komerossa eläkä tule ulos.
Nähtävästi W.T porukan kokoontumisajot menossa
Minä en ole pessyt naamaani kunnolla muulloin kuin suihkussa käydessäni. Illalla olen puhdistanut meikinpoistoöljyllä. Käytän päivittäin hyalyronihapposeerumia. Kesällä aurinkoöljyä. Ei ole paljonkaan ryppyjä, ikää 45+ v. Hiukan on leuka levinnyt, huomaa valokuvista.
No, finnejä kannattaa ehkäistä. Niistä jää arpia. Sileä iho näyttää aika paljon paremmalta kuin kuoppainen. Finnien ehkäisy: ei paljon eläinrasvaa. Minulle tulee aina finni tai pari, jos syön paljon juustoa. Suklaata syön vain pari palaa kerrallaan. Kannattaa juoda vettä, syödä kurkkua, vesimelonia yms. Myös marjoista on apua, ettei finnit iske.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole pessyt naamaani kunnolla muulloin kuin suihkussa käydessäni.
Hmm ei kai olisikaan järkeä pestä kasvoja erikseen, samallahan ne siinä suihkussa illalla peseytyy. Miksi ne pesisi erikseen ennen tai jälkeen? Miten edes onnistuisi käydä suihkussa ilman että naama kastuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm ei kai olisikaan järkeä pestä kasvoja erikseen, samallahan ne siinä suihkussa illalla peseytyy. Miksi ne pesisi erikseen ennen tai jälkeen? Miten edes onnistuisi käydä suihkussa ilman että naama kastuu...
Todennäköisesti kirjoittaja ei käy suihkussa illalla. Jos hän käyttää pelkkää öljyä iltaisin? Näin minä tuon viestin ymmärsin. Minä en ole 48 vuoteen käynyt suihkussa illalla. Joka aamu käväisen pesulla ja joka toinen aamu pesen hiukset. En lotraa kasvojen pesussa veden kanssa, mutta jos hikoilen, toki silloin pesen kasvot kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
No, finnejä kannattaa ehkäistä. Niistä jää arpia. Sileä iho näyttää aika paljon paremmalta kuin kuoppainen. Finnien ehkäisy: ei paljon eläinrasvaa. Minulle tulee aina finni tai pari, jos syön paljon juustoa. Suklaata syön vain pari palaa kerrallaan. Kannattaa juoda vettä, syödä kurkkua, vesimelonia yms. Myös marjoista on apua, ettei finnit iske.
Totta kyllä. Ne ihmiset, joilla on kaunis iho naamassa, syövät terveellisesti. Kasvikset, marjat, kala ruokavaliossa tärkeitä. Öljyt auttavat itselläni siihen, että hiukset ovat kiiltävät. Tätä ei moni usko, mutta niin se vaan on, että ihosta ja hiuksista näkee, mitä ihminen suuhunsa laittaa. Millään rasvalla ei sitä voi korvata, jos ruokavalio on huono.
Mummoni oli sileä kasvoiltaan vielä 70-vuotiaana. Hän joi sitruunavettä joka aamu, sekoitti siihen puoli teelusikallista hunajaa. Puolukkaa ja karpaloa söi ruuan lisukkeena. Nythän on todistettu, että niissä on runsaasti antioksidantteja ja vaikka mitä terveysvaikutuksia. Mustikkaa söi syksyisin paljon ja sienistä teki kerman kanssa muhennosta. Kalaa, kuten silakkaa, ahventa ja siikaa söi useamman kerran viikossa, mutta punaista lihaa harvoin. Oli hänkin sitten sairastuttuaan n. 80-85-vuotiaana jo vanhan mummon näköinen, mutta tosiaan 70-vuotiaaksi asti ikäistään nuoremman näköinen
Vierailija kirjoitti:
Antakaa vinkit + 50 ihonhoitoon. Mitä vitamiineja ja hivenaineita tarvitsen, mistä saan niitä?
Entä kosmetiikka, mitä suosittelette?
Arvostan todella vinkkejä koska olen tähän ikään saakka lintsannut ihonhoidosta täysin.
Kala, kasvikset, marjat, rypsiöljy tai oliiviöljy. Marjoissa on erityisen paljon antioksidantteja ja ne sisältävät runsaasti vitamiineja. Minulle sopii pähkinät myös, mutta kaikille ne ei sovi.
Vältettäviä asioita: sokeri, valkoinen vehnä. Minulle ei sovi lihan rasva, maha tulee helposti kipeäksi ja suolisto oireilee. Pitkälle prosessoidut tuotteet, kuten vaikka sipsit ovat pahasta. En syö pikaruokaa kuin pakon edessä, koska maha turpoaa ja seuraavana päivänä kärsin ummetuksesta tai ripulista, kumpikin on mahdollinen. Yleensä hampurilaisateria tekee ummetuksen ja pitsa ripulin. Ei ne sovi oikein ihmisen ruuansulatukselle. Ihosta sen näkee, jos joku mättää paljon pikaruokaa.
Kaikki eivät päästä lukemaan itseään kuin avointa kirjaa ja tällöin elämän vaikeudet jäävät muilta piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kirjoittaja ei käy suihkussa illalla. Jos hän käyttää pelkkää öljyä iltaisin? Näin minä tuon viestin ymmärsin. Minä en ole 48 vuoteen käynyt suihkussa illalla. Joka aamu käväisen pesulla ja joka toinen aamu pesen hiukset. En lotraa kasvojen pesussa veden kanssa, mutta jos hikoilen, toki silloin pesen kasvot kunnolla.
Ihmisten alhainen hygienian taso pääsee aina yllättämään, eipä tullut mieleenkään että joku ei pesisi illalla itseään, vaan menisi likaisena sänkyyn. Yäh.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkovoide Spf 30 tai yli jokaisena vuoden päivänä. Se on tehokkain keino.
ei tupakkaa ja viinaa hyvin hyvin harvoin, liikuntaa muodossa jos toisessa
Uus päivä on armo uus voi taivas voi taivas tieräkkös ronna mitä
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.