Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole pessyt naamaani kunnolla muulloin kuin suihkussa käydessäni.
Hmm ei kai olisikaan järkeä pestä kasvoja erikseen, samallahan ne siinä suihkussa illalla peseytyy. Miksi ne pesisi erikseen ennen tai jälkeen? Miten edes onnistuisi käydä suihkussa ilman että naama kastuu...
Todennäköisesti kirjoittaja ei käy suihkussa illalla. Jos hän käyttää pelkkää öljyä iltaisin? Näin minä tuon viestin ymmärsin. Minä en ole 48 vuoteen käynyt suihkussa illalla. Joka aamu käväisen pesulla ja joka toinen aamu pesen hiukset. En lotraa kasvojen pesussa veden kanssa, mutta jos hikoilen, toki silloin pesen kasvot kunnolla.
Ihmisten alhainen hygienian taso pääsee aina yllättämään, eipä tullut mieleenkään että joku ei pesisi illalla itseään, vaan menisi likaisena sänkyyn. Yäh.
en oo käynyt muutamaan päivään koko suihkussa mutta tänään menen
Olen 55-v. ja ryppyvoiteita kokeilin purkin verran joskus 3-kymppisenä. Minulla ei ole 5-kymppisen ihoa, vaan ryppyjä on vain loivia ilmeryppyjä.
Olen ikäni käyttänyt marketin perusvoiteita, jotka käyvät päästä jalkoihin, myös kasvoille. Esim. Nivea Softia olen paljon käyttänyt kasvoilla.
Nyt kun ikää on jo noin paljon, kasvojen iho on alkanut selvästi enempi tarvitsemaan kosteutusta. Sen takia talvisin olen käyttänyt marketin Erisan kosteuttavaa perusvoidetta(vihreä-valkoinen 150 ml tuubi). Myös ulkoilua ennen olen käyttänyt sitä ns. kylmänvoiteena.
Viime aikoina olen myös ajoittain, kun iho on tuntunut erityisen kuivalta, pessyt kasvoni apteekista saatavalla Aqualan Plus perusvoiteella, eli tehnyt ns. voidepesun kasvoille. Voide sopii myös meikinpoistoon eli myös silmänympärykset voi sillä pestä. Sitä voisi käyttää myös ripsien voitelemiseen. Ko. voidepesusta iholle jää kevyt ja pehmeä kosteuttava tuntu. Mitään silmänympärysvoiteita en käytä.
Kuorinnan teen erittäin harvoin, kuukausien tauolla. Siihen käytän ko. Aqualan Plussaa. Voidetta käteen ja siihen ripotan hienosokeria joukkoon. Varovasti kuorin tällä mössöllä vedellä kostutetun ihon ja huuhdon. Lopuksi perusvoidetta.
Kesäisin Erisan perusvoide on liian tuhti ja siksi käytän kesällä jotain kevyempää perusvoidetta.
Tiedättekö että ihminen rupsahtaa KAIKKEIN ENITEN ikävälillä 40-50? Näin sanovat plastiikkakirurgitkin.
On jokavuotisen vaikeampaa 40 täytettyään näyttää enää hehkeältä ja miehen poikamaiselta.
Katsokaa Jethroa, vasta 46: mitkä rypyt.
Nykyään huulten pursuttaminen täytteillä pilaa ja vanhentaa liian aikaisin 20-40-vuotiaiden naisten kasvot.
Katsokaa itse 35-45-vuotiaita täytetyksi ja kertokaa yksikin nuorekas ? Eipä löydy,
Martinakin meni huuliaan täyttämään kun luuli että 40-vuotias niillä nuortuu. Ei nuorru!
Sattumalta huomasin että Dick Johnsonin parrankasvuseerumissa on koivunmahlaa.
Kiinnostuin yhtiöstä tuubimainoksen perusteella, koska luulin sitä vitsiksi tuon jokseenkin kornin nimen (kaksi enkun eufemismia penikselle) vuoksi.
Paras lääke on juoda litra vettä sitruunan kanssa joka päivä.
A vitamiini, c vitamiini ja aurinkorasva.
paljon yrttiteetä ja vettä. paljon rasvaa, siis rasvaa. käy nivea ja mulla toimii ihan sheavoi. Ei maksa paljoa. vähän tahmeaa, mutta pysyy hyvin, käy meikin allekin. siis puhdistuskin tosi tärkeä. rypytön, kohta 60v.
Aurinkorasva, suojakerroin kesällä 50, talvella riittää 30 tai jopa 20.
Moni vetelee tuolla auringossa paljaaltaan. Typerykset.
Vältäaurinkoa. Tosin sitä on hankala välttää kun kuitenkin välillä käytävä ulkona esim.kaupassa. Aurinkolasit ja rasva. Meikkikin antaa suojaa.
Miten te oikein elätte kun tulee heltta leuan alle?
Vierailija kirjoitti:
Hengittämällä.
Olen 52 ja rypytön. Olen käyttänyt aurinkovoiteita teinistä lähtien vaikka silloin ei niin auringon haitoista puhuttu näin paljon. Eräs kosmetiikka myyjä minua valisti aurinkovoiteen käytöstä, kun olin nuori ja olen häntä tosiaan lämmöllä muistanut. Kesällä 50 ja talvella 30. Nykyisin käytän ympäri vuoden 50. Suosikkini on ollut Sensain aurinkovoide kasvoille. Toki olen muitakin käyttänyt. Nuorempana poltin tupakkaa, mutta en säännöllisesti. Solariumissakin tuli välillä käytyä, olen sitä sukupolvea. Sanoisin, että auringolta kannattaa suojata ihoa. Myös retinolia olen käyttänyt nyt muutaman vuoden ja hyväksi olen havainnut.
Olen jo lähempänä 40 kymmeentä, ja tuota tuota. Minulla oli ryppyjä jo alle 30 kymppisenä
Mitä sitten. Vuodet vierii elämä muuttuu
Vanhentuminen on silti kaunis ja monipuolinen asia.
Kookosöljy ja hunaja on parasta. Ihonhoitotuotteet on bisnestä ja rahastusta.
Onneksi se rupsahtamisaika meni ohi jo vuosikausia sitten, en tarvinnut kiristysleikkauksia enkä täyteaineita , saati kalliita voiteita, perus kosteusvoide riittää ja pesu saippualla,kuorinnan hoitaa froteepyyhe, juon paljon vettä ,koskaan en syö kevyttuotteita
Ei aurinkoa ( auringonsuojavoide aina)ei tupakkaa, ei alkoholia JA hyvät geenit.
Laadukas ihovoide auttaa. Ja tuo auringonsuojavoide voi olla myös värivoide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hengittämällä.
Entä kotkotatteko?
riittävä yöuni