Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
VIINA ON VIINAA VIISASTEN AIVOILLE
1) aurinkovoide
2) retinoli
3) geenit[/quote]
Järjestys on:
1) geenit
2) aurinkovoide
3) retinoli
Olen 65 v. auringossakin itseäni paahtanut ja täysin rypytön nainen.
Alkoakin käytän ja polttanut 40 vuotta.
Työlääkärikin ihmetteli, että miten mulla on ikäisekseni niin hehkuva ja hyvä iho. Ne geenit.
miksi ne rypyt pitää piilottaa? naama tiukkana, muu vartalo grand canyon.
Aurinko vanhentaa eniten, suojaus pienestä asti pysyy iho hyvänä. Terveellinen ruoka, sisältä kaikki lähtee myöskin. Ihan tutkittua tietoa on. Pysyä hoikkana suurinpiirtein ja muutama kilo lisää 60 kympin tienoilla.
Jos kovin laihduttaa vanhempana niin näkyy varmasti kehossa ja naamassa. Minusta kaikki ovat kuitenkin kauniita omana itsenään. Elämä piirtää meihin jälkiä, kaikilla oma tarina. Hyvää pääsiäisen odotusta kaikille 🌻
Vierailija kirjoitti:
Aurinkovoide Spf 30 tai yli jokaisena vuoden päivänä. Se on tehokkain keino.
Myö talvella ja Lapissa? Ei hyvää päivää 👀
Ei liikaa aurinkoa ja läpi vuoden suojaa päivävoiteen muodossa. Ei tupakkaa ei alkoholia. Hyvä ruoka ja liikuntaa ja positiivinen mieli.
Vierailija kirjoitti:
Aiotteko äänestää? Itse ainakin jätän äänestämättä
demareita vastaan
Vierailija kirjoitti:
miksi ne rypyt pitää piilottaa? naama tiukkana, muu vartalo grand canyon.
Tottakai se vartalokin suojataan auringolta, niin ei tule sitä grand canyonia.
Tärkein:Juo vettä (koko elämäsi ajan).
Aurinkoa maltillisesti.
Nuku riittävästi.
Tärkein: Älä tupakoi.
Ulkoile joka päivä, puolikin tuntia riittää.
Katso elämässä eteenpäin. Suhtaudu avoimesti ja uteliaisuudella elämään. Sure surut ja niiden välissä naura paljon.
On kivaa olla vammanen koska saan olla aito ja sellanen just ku haluan
Itselläni käytössä vagifem puikot. Pieni määrä estrogeeniä siirtyy verenkiertoon
Tuolla on muitakin vastaavia ja itketkö taiteesta? :D
Teipillä paikattu muttei haittaa käyttöä. Roskiinhan tuollainen kuuluisi.