Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni käytössä vagifem puikot. Pieni määrä estrogeeniä siirtyy verenkiertoon
ellei suvussa syöpää niin vaiharit ollessaan kuumillaan niin pillerit
Ei syöpää suvussa tai itsellä, mutta aurallinen migreeni on.
Tupakin voi jättää vähemmälle
Ryppyjä tulee ennemmin tai myöhemmin. Aurinko, huono ruoka, viina, tupakka, sokeri jne
Vierailija kirjoitti:
Tupakin voi jättää vähemmälle
tupakka vanhattaa ennenaikojaan
Huh huh liian pitkä aloitusteksti. Saisko 5s TikTokkina?
Hyviä rasvoja sisäisesti. Ihon puunaaminen minimiin.
ja nettitrollihan tarkoittaa ihmistä joka on eri mieltä kanssasi
Vanheneminen on taidetta 🤩 hymy pukee ja kaunis mieli. Rypyistä viis!
Aijaa. Terveisiä tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole juuri ryppyjä kuin silmäkulmissa. Muutama viiva otsalla ja suunpielen perintöjuonteet (olivat näkyvissä jo lapsena...).
Onnekseni olen aina tullut huonovointiseksi auriingossa ja kärsinyt häikäisystä, joten vuosikymmenten auringon välttelyn vaikutus näkyy nyt liki seitsenkymppisenä.
Toki asiaa auttaa säännölliset kosmetologikäynnit n. kerran kuukaudessa. Nuo nro 7 mainitsemat kasvojumpat ovat käytössä, samoin jaderulla, joka tekee hyvää varsinkin jos viilentää jääkaapissa ennen kasvoilla pyörittelyä. Kasvot huuhdon aina kylmällä vedellä.
Kosmetiikasta tärkeä on silmänympärysvoide ja aurinkosuojana Actinica apteekista - en todellakaan oleskele auringossa, mutta vaikeata täysin välttääkään.
Taitaa olla geeneistä pitkälti kiinni. Kaikki isovanhempani (4kpl) ovat viihtyneet auringossa eivätkä ole käyneet kosmetologilla, isoäidin vanhoja kuvia kun katsoo niin aina nokka kohti aurinkoa ja mitään aurinkosuojia ei silloin käyttänyt.
Eivät ole sen ryppyisempiä kuin muutkaan, hyvät ihot jokaisella.
En muutenkaan ymmärrä mitä väliä niillä rypyillä vanhana on, kun eihän sitä siltikään nuorelta näytä? Itse en ikinä jaksaisi mitään tuollaista ryppypelkoa kuin joillain tässä ketjussa, että vältellään aurinkoa ja läträtään jotain turhia aineita ihoon, kielletään itseltä hauskuus ja yritetään vaan pysyä sileinä.
Mieluummin pitäisi itsensä hoikkana, ryhdikkäänä ja rentona, mutta se tuntuu olevan palstalla suunnilleen syömishäiriön merkki, jos ei halua olla pyöreä - ja "wt", jos ei halua olla takakireä tylsimys.
Hassua muutes, että ihmiset on nykyään lihavampia kuin koskaan, ja samalla armoton nuoruusvouhotus ja ulkonäkökeskeisyys päällä.
Vierailija kirjoitti:
En muutenkaan ymmärrä mitä väliä niillä rypyillä vanhana on, kun eihän sitä siltikään nuorelta näytä? Itse en ikinä jaksaisi mitään tuollaista ryppypelkoa kuin joillain tässä ketjussa, että vältellään aurinkoa ja läträtään jotain turhia aineita ihoon, kielletään itseltä hauskuus ja yritetään vaan pysyä sileinä.
A) mun käsitys hauskuudesta ei ole kärventyä auringossa. Minusta aurinko iholla tuntuu epämiellyttävältä.
B) minusta ruskettunut iho on ruma. Parkkiintunut nahkalaukku-iho vielä rumempi. En halua näyttää rumalta katujen pulinaiselta.
ellei suvussa syöpää niin vaiharit ollessaan kuumillaan niin pillerit