Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Älkää kaatako piimähinkkiä porstuassa mennessänne Piupali
Tyyppi on ElävänElämänAnkeuttaja
usko pois kohta taas helpottaa
mitä tässä siis nyt on ideana?
Olen tässä pienessä aamukännissä kuunnellut Vesku Loirin nauravaa kulkuria repeatillä ja hekotellut erittäin kovaan ääneen. Faijakin huusi jo vähän aikaa sitten et lättys kii tai tuun hakkaa sun päätäs näppäimigasghafsgsafgöfsgajfsgöjfsgirg
Aurinkovoide ei riitä, pysy poissa auringosta kokonaan. Jos et voi, niin hattu ja aurinkolasit. Silmien ympärille saa kivasti ryppyjä siristelemällä silmiään, joten jos on vähänkin kirkasta niin ne aurinkolasit. Aurinkovoidetta sitten, jos ihoa ei saa peittoon.
Kosteutus on hyvä, mutta apteekin perusvoide riittää -ne kalliiden purkkien tehoaineet harvemmin pääsevät ihosta pintaa syvemmälle -jos joku tökötti menee ryppyihin, iho voi hetken näyttää sileämmältä, mutta efekti katoaa kun peset kasvosi. Retinoli poikkeus, mutta sen kanssa pitää olla varovainen, eikä se käy silmien ympärillä.
Syö riittävästi hyviä rasvoja ja juo vettä. Älä tupakoi tai juo (paljoa) alkoholia. Tähdet eivät tyydy tökötteihin, heillä on asiansa osaava plastiikkakirurgi, mutta halvalla ei hyvää saa. Lisäksi heillä on meikkaaja, kuvaaja, ja alun perinkin eri ulkomuoto kuin tavistädillä.
Terveisin, olen 42 ja jos ostan siiderin, kysytään vieläkin paperit, joten tietänen jotain?
Ihmiset huomaamattaan ilmeilee kasvot rypyille. Iho kestää tietyn määrän vääntelyä ja sitten on ryppy valmis.
Kuka viitsii olla pois auringosta, kun se pitkän talven jälkeen rupeaa taas paistamaan?
Oikeinkirjoitusvirhe? Miksei vain kirjoitusvirhe
Varas varastaa mutta köyhän ei ole varaa
Mitä helvettiä tää yks ääliö saa riekkua tässä ketjussa?
Alanuolittajat tais tunnistaa itsensä :D