Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Hmmm.
Ei tulevaa voi ehkäistä.
Vierailija kirjoitti:
On kivaa olla vammanen koska saan olla aito ja sellanen just ku haluan
No, niin minäkin saan olla omanlaiseni.
Tupakin voi jättää vähemmälle
Mistä näitä salaliittoteoreetikkoja oikein kumpuaa?
Whatever you think you can or can't you're right!
mooi tota oisko poistaa jotai akuuttii nippii
Vierailija kirjoitti:
On kivaa olla vammainen koska saan olla aito ja sellainen just kun haluan
Olet kohdallasi oikeassa. Minä olen vanha, siis vanha ja vasta koronan jälkeen olen saanut ryppyjä, nekin matalia.
Olen aina huolehtinut ihostani 15-vuotiaasta asti, se vain on tullut tavaksi. Puhtaus on tärkeä, eli puhdistusvoide ja kasvovesi illoin ja ravitseva yövoide ja jossain vaiheessa keski-ikää tuli kuvioon silmäympärysvoide ja näin vanhana huomaan sen olevan hyvin tärkeä. Sitten myös aamulla puhdistus, mutta ei tarvitse niin perusteellista kuin illalla koska kasvoissa oli päivän meikit. Aamulla siis huuhtelen kasvot kylmällä vedellä ja kasvovedellä päälle ja kosteuttava ja ravitseva päivävoide. Kun se on imeytynyt laitan vielä värivoiteen.
Usein saan kuulla kehuja, että en näytä ollenkaan ikäiseltäni, vaan puolet nuoremmalata. Siis vaivani on palkittu. Ajattelee 80vuotias "mummo"
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tule toista.
Se kolmas olisi varmasti oikea!
Mutta on ihana lukea otsikon aiheesta? Vai kui?
Oletko täällä vain koska et voi olla missään muualla:(
Onko puhelin kasvanut käteesi, varo palovammoja.
Mukavaa sunnuntaita, siis ylös ulos ja lenkille.
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
Todella Reilukerho että Jeesus valitsee ketkä pelastaa....
On kivaa olla vammanen koska saan olla aito ja sellanen just ku haluan