Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
UV-suoja on voiteista tärkein. Muilta osin voiteet hoitavat vain ihon pintaa. Profhilo -pistoshoidon sanotaan pysäyttävän ikääntymisen (googlella löytyy tietoa). Aloitin itse hoidot noin 45-vuotiaana ja iho pysyy talvellakin tosi hyvänä, ei kuiva eikä hilseile. Myös huulet pysyvät kunnossa. Olisinpa tajunnut tämän aloittaa jo paljon nuorempana.
Ryppyjä voi estää säännöllisellä botuliinihoidolla, jolloin kulmien kurtistelusta ei pääse muodostumaan niitä kiukkuisen näköisiä pystyryppyjä kulmien väliin. Myös monia muita ryppyjä kuten silmäkulmien harakanvarpaat, suupielestä alas valuvat juonteet ja otsan vaakarypyt sillä voi ehkäistä kokonaan. Voiteet eivät niihin auta yhtään.
Käytän paljon kallista kosmetiikkaa, mutta kyllä nuo piikitettävät hoidot ovat ne, mitkä ihan oikeasti tehoaa.
Onko oikeasti epäselvää miten viikonpäivät kirjoitetaan?
Meidän lapinkoira Nemo haukkuu näin syksyllä myös lentävät lehdet.
Ja minä luotan erääseen AV-mammaan joka kertoi luottavansa erääseen Harvardin psykiatriin...
ja nettitrollihan tarkoittaa ihmistä joka on eri mieltä kanssasi
Sinulla ei ole sielua T. Simpsonien jakso. Next!
Alanuolittajat tais tunnistaa itsensä :D
No antaa sitte olla.. ei kukaan mua ymmärrä. Moi
Noh olikos ihmettelijä ap:lla jotain muutakin ihmeteltävää
Miksi kiskotte herneen nenään totuuden sanomisesta?
Tuo on kuule niin nollavalitusta kuin vain voi olla.
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
Kuka hullu täällä taas vastailee mitä sattuu?
Up ylös