Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Runsas vedenjuonti, AURINKORASVA AINA, hyvät yöunet, ihon toimintaa tehostava tasapainoinen ruokavalio.
Kaikilla hissi ei nouse vintille asti.
Olen 52 v ja vaikka ihoni on atooppinen, ryppyjä ei juuri ole. En käytä enää alkoholia enkä tupakoi. Luotan kalliiden voiteiden sijaan ennemmin sopivaan levon määrään, monivitamiineihin, sinkkiin ja sekä C- että D-vitamiineihin.
Minkälainen olisitte halunneet olla nuoruudessa jos nyt saisitte päättää?
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
enkä jaksanu puhelimel tihrustaa
enkä jaksanu puhelimel tihrustaa
Aina on netissä halvempi hinta.
Olisin halunut halunut olla viisaampi nuoruudessani kun jokutääl asiasta kyseli. Ja tietysti raitis ja savuton.Onneksi en polttele enää. Sitten vastaan aloittelijalle. Älä tee muuta kun noudatat terveellisiä elämäntapoja. Siis vältä päihteitä. Suojaudu auringolta. Juomaksi vaan vettä. Älä meikkaa kuin korkeintaan kevyesti. Jos iho hyvä eikä tarvi peittää mitään niin älä laita muuta kun perusvoidetta.Uskovaiset on muuten usein vanhempinakin nuorekkaita. Terveet elämäntavat.
Luepa Raamatusta Ilmestyskirjan 13.luku.
Hyvä perimä ja/tai kirurgin veitsi.
Ei kissa osaa painaa kahvaa hiljaisesti.
Sinulla taitaa olla hieman liian vähän mielekästä tekemistä elämässäsi hukatessasi sitä kirjoittelemalla tälläistä vauva-keskustelufoorumilla.
Liiku enemmän ja käytä vähemmän alkoholia