Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Ei hitto et me voimaannuttiin! Kaikki stagella inspiroitu ihan SAIRAASTI!
Teidän pitäisi perustaa oma kerho ja mennä sinne ihailemaan toisienne kampauksia.
No jopas jotakin. Päästiin vielä yhtaikaa tänne varvihyllylle. Levätään hetken ennen..
Juo vettä 2,5 litraa vettä päivässä pieninä annoksina pitkin päivää, nuku ainakin 8 tuntia yössä, kävele, ei tupakkaa, ei alkoholia, syö vihreitä kasveja, syö keitetyt kananmunat kalvoineen(kollageenia luonnollisin massa muodossaan), vältä kolajuoma,kokista ja muita.
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Ei tupakkaa eikä alkoholia. Juo vettä päivisin. Vältä paahtava aurinkoa. Nuku riittävästi. Hanki joku hyvä voide iholle, minkä koet toimivaksi itsellesi.
Mitäköhän minä täällä vaahtoan ;)