Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Juonteet on eri asia kuin rypyt. On selvää, ettei aikuinen alle 30-vuotias nainen voi näyttää 4-vuotiaalta enää. Ei tuossa iässä vielä tarvitse alkaa ihoaan ylihoitamaan eli kannattaa unohtaa antiaging-voiteet ja odottaa, että on jo täyttänyt 40. Kosteuttavat voiteet, vedenjuonti, 8 tunnin unet, tupakoimattomuus, sokerit pois ja einekset myös. Porkkanaa ja appelsiineja päivittäin. Alkoholia kohtuudella eli kunnon kännit silloin tällöin hyvässä seurassa, koska on tärkeää pitää myös välillä hauskaa. Tiedäthän ne "ei, minä en juo" pitkänaamat, joilla ei ole ystäviä. Ai kamala! Mutta näin ihan rennosti.
Luepa Raamatusta Ilmestyskirjan 13.luku.
Spermaa juonteisiin. Itse olen saanut facialeja ottamalla ihon 10v nuoremman näköiseksi. Suosittelen.
Kannattaa aina vaan korjauttaa kaikki rypyt ja valahtamiset sitä mukaa kun ilmestyy. Ei niitä pysty hirveästi ennakoimaan.
Pysymällä elossa ehkäisee ihon elävyyden menettämisen keskimäärin 80 vuoden ajan.
Käsittämätöntä. Onneksi satuin avaamaan suuni.
Tuolla on muitakin vastaavia ja itketkö taiteesta? :D
Vierailija kirjoitti:
Juonteet on eri asia kuin rypyt. On selvää, ettei aikuinen alle 30-vuotias nainen voi näyttää 4-vuotiaalta enää. Ei tuossa iässä vielä tarvitse alkaa ihoaan ylihoitamaan eli kannattaa unohtaa antiaging-voiteet ja odottaa, että on jo täyttänyt 40. Kosteuttavat voiteet, vedenjuonti, 8 tunnin unet, tupakoimattomuus, sokerit pois ja einekset myös. Porkkanaa ja appelsiineja päivittäin. Alkoholia kohtuudella eli kunnon kännit silloin tällöin hyvässä seurassa, koska on tärkeää pitää myös välillä hauskaa. Tiedäthän ne "ei, minä en juo" pitkänaamat, joilla ei ole ystäviä. Ai kamala! Mutta näin ihan rennosti.
Eipä ollu
Voiteet maksavat rahaa ja niiden kemikaalit eivät ihan varmasti tee pidemmän päälle hyvää iholle. Tässä iässä kaikki tuntemani siläehkökasvoiset ihmiset ovat niitä, jotka eivät ole joka päivä lätränneet naamalleen mitä ihmeellisintä kemikaalikuormitusta. Eivätkä tupakoi. Kannattaa muistaa, että kemikaalitehtaiden tehtävä ei ole pitää kasvojasi sileänä, vaan myydä tuotteitaan, ostetuilla ja valikoivasti julkaistuilla "tutkimuksillaan". Älä usko yhtä ainoaa mainoslausetta, eivät ne ole tiedotteita sen paremmin kuin "vaikuttajien" eli mainoskasvojen videotkaan.
Ihoaan ei kannata myöskään polttaa, joskin taas kerran aurinkosuojakemikaalien levittäminen iholle joka ulosmenoa varten on myöskin hölmöä. Ei "normaali" ulkonaolorusketus tapa, vaan tuottaa D-vitamiinia (ellei satu olemaan vitiligoa kuten enollani tai muuta herkistävää ihosairautta).
- M54
Asiat ovat kuin ne sanotaan eivät kuin ne tehdään.
Kuulemma yksikään alle 50-vuotias ei tarvitse jotain hyaluronihappoja, mutta ulkönäkökeskeiset 20-35-vuotiaat käyttää sitä. Mihin? Sen ikäisillä ei ole ryppyjä jota sillä täyteltäs.
Katsoin sitten tarkemmin 3-kymppisiä. Heillä on ryppyjä? Mahtaa keljuttaa kymmenen vuoden päästä. Mikään ei enää auta.
Ja omasta mielestään eivät ole pinnallisia, eipä😄
Hyvä perimä. Mutta ellei sinulla ole sitä, tiedän sata prosenttia varmasti tehoavan voiteen.
Kiinnostaako?
Myyn niitä edulliseen 159,99 hintaan. Saadaksesi täydellisen suojan ikääntymistä vastaan, suosittelen sinulle silmänympärysvoidetta, meikinpohjustusvoidetta, täydellisesti oman ihon hehkua korostava meikkivoidetta, näpyt ja arvet hellästi, mutta kokonaan peittävää voidetta, päivävoidetta ja yövoidetta. Saat nämä kaikki upeat ja tehokkaat tuotteet nyt pienellä alennuksella, yhteensä 1100,00 euroa postikuluineen.
Jotta saat parhaan mahdollisen tehon, tuotteita suositellaan käytettäväksi päivittäin. Pakkaukset riittävät noin kuukauden päivittäiseen käyttöön. Ole oma kaunis itsesi ja pysy sellaisena tuotteittemme avulla joka päivä. Tilaa jo tänään!
Minä kun olen aina kuvitellut, että aika vanhentaa ihoa ja ihmistä muutenkin. Kenties aika vanhentaa autoakin. Pitää näköjään karistaa harhaluuloja, niin ei siis ilmeisesti olekaan.