Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Älä ota aurinkoa. Käytä kesällä isolieristä hattua että pysyy kasvot varjossa. Aurinko vanhentaa ihon nopeasti, samoin tupakointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman päivän vesipaasto koska se kuulemma poistaa vahingoittunutta DNA:ta ja muita aineita
Poistaa kuona-aineita ja turvotusta ja on ikivanha kikka kauneuden hoidossa!
Miten vesipaasto poistaa kehosta DNA:ta? Perustele.
Googlaa autofagia, ihan siis tieteellisesti todistettu ja nobelin palkinnon arvoinen.
Välttele stressiä ja muista nesteytys
Vierailija kirjoitti:
Aurinkosuojaa ympäri vuoden. UV-Säteily vanhentaa ihoa ja sille altistuu niin talvella kuin kesälkläkin. Toisena vinkkinä ei alkoholia, koska se vanhentaa ihoa.
Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c
Vielä yksi kysymys: miksi pelkäät ihan perus ryppyjä?
Biothermit toimii ainakin itsellä joten peukku niille
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista olekaan kuin vain mainoksissa.
Hollywood tähdet on elävä esimerkki
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkäät ryppyjä
Markkina-arvo romahtaa ja miehet ei anna huomiota
Hierominen ja hellä läpsytys kasvoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Botoxilla ne lähtee ja kun olet aikasi käynyt uusimassa niin rypyt häviävät ja ei tarvitse kuin harvoin laittaa enää. Muilla konsteilla ne eivät lähde. Ihan humpuukia kaikenmaailman rasvat ym.
Botox täytyy uusia 6 kk välein. Jos luulet muuta niin ehkä näkösi on alkanut pettää ja et vain näe ryppyjä. Eikä pelkkä Botox riitä, vaan ihon alle pitää laittaa täyteaineita roikkumisen estämiseksi.
Ei sitä botoxia uusita
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista olekaan kuin vain mainoksissa.
Eliitin piireissä on kaikilla sileä iho
Retinolilla menee kuntoon ja sit mä kusen mun housuun
Sperma sisäisesti että ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kasvojooga
Voitko suositella mikä tehoaisi?
Sulla ei siis otsassa vaakajuonteita eikä sibeliusryppyä? Mulla ei ole. Olen 46, mitään täytepiikityksiä en ole ottanut.