Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Vältä somettamista ja puhelimen käyttöä. Sinivalo vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
Lumenen meikki
Ai se jota Lumene mainosti tummaihoisella? Ohuelle vaalealle iholle sopii aivan eri voiteet.
Meni maku tuosta merkistä noin epävakaan mainonnan takia.
Ui ja sauno. Katsoin uimahallissa ikäisiäni muita vakikävijöitä, on jotenkin raikkaan näköisiä.
Kyllähän ne geenit vaan on tärkeimmät. Tänään uutisoitiin Cherin äidin kuolemasta 96v. Kuvia heistä kun katsoo vaikka Cheriä leikeltu on niin näkee että hyvät geenit on saanut.
"Minulla on yksi ryppy ja istun sen päällä", sanoi todistetusti 120-vuotiaaksi elänyt ranskalainen rouva Jeanne Calment. Hyvin sanottu.
Ei aurinkoa, ei tupakkaa, ei alkoholia. Juo vettä, ulkoile sekä kosteuta kunnolla äläkä meikkaa paksusti jos ollenkaan, puhdista iho hyvin jos meikkaat. Nuku hyvin ja syö monipuolisesti. Itselläni todella hyvä raikas iho, naurujuonteita löytyy tietysti, en ole koskaan meikannut koska hyvät värit muuten, pitää se elämänilo näkyä.. Juonteeton iho on ilmeetön botox iho joka on karmean näköistä. Ja olen 60v.
Olen huomannut, että kasvisruokavaliolla olevat näyttää monesti aika kärsineiltä. Tuntuu että paras keino pysyä nuorekkaana on syödä perus ruokaa lihapainotteisesti. Olen kokeillut kumpaakin ruokavaliota ja parhaalta olen näyttänyt, kun söin lihaa paljon. Harmi sillä rakastan kasvisruokaa.
Vierailija kirjoitti:
1. Aurinkorasva, ympäri vuoden vähintään silloin kun on aurinkoa tai olet ulkona valoisaan aikaan pidemmän aikaa.
2. Retinoli
+elämäntavat ja geenit
Geenit ei vaikuta
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että kasvisruokavaliolla olevat näyttää monesti aika kärsineiltä. Tuntuu että paras keino pysyä nuorekkaana on syödä perus ruokaa lihapainotteisesti. Olen kokeillut kumpaakin ruokavaliota ja parhaalta olen näyttänyt, kun söin lihaa paljon. Harmi sillä rakastan kasvisruokaa.
Ei kai nämä sulje toisiaan pois? Syö sitä kasvisruokaa ja sen lisäksi pihvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25-35 ikävälilläkään ei tapahdu niin suuria muutoksia, kuin 35-45.
Ottakaapa nyt 35 vanhat itsestänne lähikuva ja verratkaa sitä 45 ikäisenä. Järkky muutos!
Nimenomaan tuo 45 on rajapyykki, jonka jälkeen ei ole enää rypyttömiä.
Jos olet 35, ja otsassasi jo vekkejä, niin määrä on satakertainen reilun kymmenen vuoden päästä!25v on rajapyykki
Senkö jälkeen alkaa rummoutuminen?
Muutama vinkki. Ei päihteidenkäyttöä, ei auringonottoa, ei tupakkaa, ei valvomista eikä epäterveellistä ruokavaliota. Nämä asiat kasvot tuhoavat. Edellämainitut välttäen nainen on aivan eri näköinen jo kolmi-nelikymppisenä ja vanhemmiten ero vain kasvaa. Rypyille sinänsä ei mitään voi. Ei myöskään kannata olla liian laiha, se vanhentaa todella. Vähintään 5 kg ylimääräistä kannattaa olla. Vanhemmiten ei myöskään kannata hiuksia värjätä itse. Markettivärit vanhentavat. Värjäys kannattaa teettää kampaamossa. Liika meikki vanhentaa myös.
Auringon välttäminen ja minimissään 50fps suojakerroin ovat ne oikeasti kaikkein toimivimmat keinot ihan todistetusti. Ei myöskään solariumia.
Onneksi oma äitini tämän minulle on takonut päähän.
45v eikä rypyn ryppyä.
Kun näen luonnossa 35 ikäisiä naisia, heillä on uurteita otsassa, alkavat harakanvarpaat ja kaksoisleuan alut,
Sitten 45 ikäisillä ne samat uurteet jo hieman syvempiä.
Luonnostaan uurteettomalla niitä ei vielä ole edes 45 iässä ja he ovat harvassa.
Kuitenkin heitä on.
Kaikkein tehokkainta on, että välttää auringonpaistetta ja nukkuu riittävästi. Ei terveellisestä ruokavaliostakaan tietysti haittaa ole.