Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
1. Korkeakertoiminen aurinkovoide (aina)
2. Geenit.
Retinoli
+elämäntavat ja geenit
Ruokaöljyä tippa kuiville silmänalusille
Vierailija kirjoitti:
Mulla on semmonen...pikku marmori...rulla jossa on varsi, "kiinakaupasta eurolla" tyyliin. Sillä rullaan kasvoja illalla ennen tökötin levittämistä, ihan markettiperustöhnää.
Olen n 70v ja ihan tai siis aika rypytön, osa sukuvikaa. En ole koskaan ottanut aurinkoa.
AI niin, juutuubissa on ohjeita naamajumppaan ja naamahierontaan. En tee joka päivä, mutta kuiteskin. Vettä sisäisesti ja ulkoisesti, paljon hedelmiä ja vihanneksia!
EI TUPAKKAA!!!!
Röökihän vaan parantaa
Vierailija kirjoitti:
Kasvisruualla
Ei vaan liharuualla
Intracel kerran vuodessa 2200e
Vierailija kirjoitti:
Mulla on semmonen...pikku marmori...rulla jossa on varsi, "kiinakaupasta eurolla" tyyliin. Sillä rullaan kasvoja illalla ennen tökötin levittämistä, ihan markettiperustöhnää.
Olen n 70v ja ihan tai siis aika rypytön, osa sukuvikaa. En ole koskaan ottanut aurinkoa.
AI niin, juutuubissa on ohjeita naamajumppaan ja naamahierontaan. En tee joka päivä, mutta kuiteskin. Vettä sisäisesti ja ulkoisesti, paljon hedelmiä ja vihanneksia!
EI TUPAKKAA!!!!
Terve ikätoveri. Ohjeesi ovat hyviä.
Itse en ole rullaillut, mutta Widmerin kosteus- ym voiteita olen köyhyydestäni huolimatta käyttänyt.
Riittoisia ovat. Nykyään vain Creme vitalisante käytössä. Mulla ei ole mitään pikkuryppyjä, isot juonteet nenän vieressäkin ovat valokuvien perusteella ollet aina.
Teini-ikäinen lapsenlapseni kyselee, että miksi mummilla ei ole ryppyjä niinkuin muilla mummoilla😅
Mua ei tuos menneenä talvena 2022 uskoneet sairaalas ku kerroin s.aikani😂Ja mun s.vuosi -75. "Et voi olla ku oot ni nuoren näkööneen" Plarasivat aikansa ja tulivat siihen tulokseen, jot oon oikias. Mä tuumailin jot sitte sinä päivä nä o tekemistä, jos oon vääräs syntymäajastani😂54
Vesihuuhtelu aamuisin