Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt

Vierailija
20.09.2022 |

Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.

Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.

Kommentit (2032)

Vierailija
61/2032 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhene arvokkaasti, älä irvokkaasti.

Vierailija
62/2032 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä turhaan laita rahaa palamaan! Oma äitimuori selvisi kuvankauniina pelkällä vedellä.

Mutta totuus nyt vain on se, että kyllä se rahan polttaminen auttaa näissä asioissa. Kyllähän Tokmannin 50 euron puvullakin pärjää, mutta se 2000 euron mittatilauspuku on silti parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/2032 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hierominen ja hellä läpsytys kasvoille. Ilmanen kikka. Tee omia litkuja.

Mitä minä juuri luin?

Vierailija
64/2032 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat viinin kittaamisen,tupakoinin tai tupakoitsijan vieressä seisomisen. Katso mitä syöt,ravinolla suuri merkitys ihon kuntoon ja vanhenemiseen ,unohtamatta geeni perimää.

Vierailija
65/2032 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on hämmentäviä nämä ohjeet ettei saisi spontaanisti ilmehtiä tai nukkua siinä asennossa kun luonnostaan nukkuu, ettei tule ryppyjä. Minä ainakin otan rypyt paljon mieluummin kuin alan tarkkailemaan ilmehtimisiäni ja pakottamaan itseni nukkumaan jossain muussa asennossa kun muuten nukkuisin.

Vierailija
66/2032 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole humppuukkia nuo ihme tökötit. Toimii, mutta kalliita.

Vierailija
67/2032 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Aurinkorasva, ei auringonottoa

-Ei sokeria

-Ei alkoholia

-Monipuolinen ravinto

-Kosteutus

Vierailija
68/2032 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tupakoimattomuus tietysti

Vierailija
69/2032 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 41-vuotias nainen ja kaverit, työkaverit jne ovat aina ihmetelleet hyvää ihoani. Minulla oli nuorena pahasti atooppinen iho joten opin rasvaamaan ja suojaamaan ihoa sekä syömään kauneutta edistävästi, mikä näköjään maksaa itsensä takaisin iän myötä. Keskusteluissa on paljastunut, että nämä ihmettelijät eivät jaksa rasvailla ja kasvisruoka kauhistuttaa.

Paljon vettä ja kasviksia, sokeri minimiin (se tuhoaa kollageenia ja aiheuttaa tulehdusta), alkoholi minimiin tai pois kokonaan, paljon hyviä rasvoja, riittävästi unta. Kasvojumppaa lihasten rentouttamiseksi (poistaa ilmerypyt), kosteutustuotteiden kerrostamista (poistaa kuivuudesta johtuvat rypyt). Käytä aina aurinkovoidetta kasvoilla ja kaulalla. Jooga on kauneudenhoitoa ajatellen parasta liikuntaa.

Eikö tämä nyt ole vähän ristiriidassa olevaa tietoa. Muut sanoo vältä ilmeilyä, mutta ehdotat jotain ihmeen kasvojumppaa??

Kasvojumppa oli todettu yhdessä tutkimuksessa tehokkaaksi tavaksi näyttää nuoremmalta (n 2 v sai koehenkilöt pois naamalta) mutta ei se tosiaan varmaan ryppyihin auta. Enemmän naaman valahtamisen estämiseen ja parempaan verenkiertoon ko. alueella.

Jotkut tutkimukset taas eivät ole löytäneet hyötyä.

Itse ainakin haluan jatkaa.

Ohis

Vierailija
70/2032 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä turhaan laita rahaa palamaan! Oma äitimuori selvisi kuvankauniina pelkällä vedellä.

Niinhän ne iki-pojujensa mielestä aina.

Vierailija
71/2032 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on hämmentäviä nämä ohjeet ettei saisi spontaanisti ilmehtiä tai nukkua siinä asennossa kun luonnostaan nukkuu, ettei tule ryppyjä. Minä ainakin otan rypyt paljon mieluummin kuin alan tarkkailemaan ilmehtimisiäni ja pakottamaan itseni nukkumaan jossain muussa asennossa kun muuten nukkuisin.

No, sen verran kannattaa ottaa huomioon, että vihaiset ilmeet tekee vihaiset rypyt, ilo iloiset :D

Vierailija
72/2032 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin asiasta juuri ihotautilääkärin kanssa ja hän sanoi ihan suoraan, ettei kannata tuhlata rahojaan kosmetiikkapuolen kalliisiin ihmevoiteisiin. Ne ovat vain ja ainoastaan täynnä ylimäärisiä kemikaaleja, maksavat älyttömästi ja niissä olevat a-vitamiinihappovalmisteiden pitoisuudet ovat olemattomia ja näin ollen täysin tehottomia.

Määräsi minulle reseptillä Avitcid voidetta jossa on tretinoiinia. Valitettavasti tretinoiinia ei saa ilman reseptiä. Halpaa ja oikeastia ainoa toimiva ryppyvoide.

Tämän lisäksi suositteli pesemään kasvot esim sebamedilla ja käyttämään meikin alla miniderm perusvoidetta.

Sitten lopuksi vielä mainittakoon itsestäänselvyydet, eli aurinkosuoja ympärivuoden ja terveelliset elämäntavat.

Vierailija
73/2032 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana: Bioeffect

t. Farmaseutti

Vierailija
74/2032 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja bemarilla pääsee, näin se vaan menee.

Vierailija
75/2032 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypyt ovat pienin ongelma 40+, koska naama alkaa roikkua.

Vierailija
76/2032 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin asiasta juuri ihotautilääkärin kanssa ja hän sanoi ihan suoraan, ettei kannata tuhlata rahojaan kosmetiikkapuolen kalliisiin ihmevoiteisiin. Ne ovat vain ja ainoastaan täynnä ylimäärisiä kemikaaleja, maksavat älyttömästi ja niissä olevat a-vitamiinihappovalmisteiden pitoisuudet ovat olemattomia ja näin ollen täysin tehottomia.

Määräsi minulle reseptillä Avitcid voidetta jossa on tretinoiinia. Valitettavasti tretinoiinia ei saa ilman reseptiä. Halpaa ja oikeastia ainoa toimiva ryppyvoide.

Tämän lisäksi suositteli pesemään kasvot esim sebamedilla ja käyttämään meikin alla miniderm perusvoidetta.

Sitten lopuksi vielä mainittakoon itsestäänselvyydet, eli aurinkosuoja ympärivuoden ja terveelliset elämäntavat.

Suomessa lääketiede on tosi usein sitä mieltä että asioille ei voi tehdä mitään. En oikein tiedä mistä tämä johtuu. Itse olen kuitenkin saanut ikääntyessäni hiustenkasvua elvytettyä vaikka sen piti olla lääkärin mukaan mahdotonta. Samoin olen saanut rintoja kohotettua jumppaamalla vaikka lääketieteellinen suomalainen sivusto totesi sen mahdottomaksi. Olen myös saanut ryppyjä tasoitettua voiteilla vaikka sekin on kuulemma mahdotonta. Joka tapauksessa ihovoiteiden käytön aloitettuani ihoni on nyt 45-vuotiaana parempi kuin se oli 35-vuotiaana jolloin käytin nimenomaan Sebamedia ja juurikin jotain apteekin perusvoidetta enkä muuta.

Vierailija
77/2032 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävä kosteutus on mulla se tärkein. Olen 34-vuotias. Otsassa on kevyt ilmejuonne, mutta muuten olen rypytön. Pesen hellävaraisesti iltaisin ja rasvaan aamuin illoin LV:n perusvoiteella. Kerran viikossa saunan jälkeen laitan kangansnaamion, joka kosteuttaa ja sisältää kollageenia. Usein pidän sitä tupla-ajan.

Muita juttuja, jotka varmasti vaikuttaa: käytän kasvoissa aurinkorasvaa vuoden ympäri, juon alkoholia todella harvoin(joitain kertoja vuodessa), välttelen roskaruokaa ja sokeria.

Geenitkin varmasti vaikuttaa, koska olen nuorempana viettänyt pitkiä aikoja Aasiassa ja etelä-Euroopassa ilman mitään aurinkorasvoja. Ja nykyisin kärsin melko pahasta unettomuudesta, joka ei ainakaan nuorenna ihmistä.

Vierailija
78/2032 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonhoitotuotteisiin kannattaa panostaa, jos meikkaa ja haluaa pitää ihostaan huolta. Ei ne Hollywood-tähdet turhaan niitä purkkeja käytä. Meikki ja rasvainen iho tukkii ja rasittaa ihoa, jonka takia sitä pitää hoitaa ja puhdistella.

Iho ei ole koskaan hoitovapaa eli perus vesipesut ei mielestäni kyllä riitä, jos siitä haluaa pitää huolta.

Geenit auttaa toki vähän, mutta kyllä itsekin voi paljon vaikuttaa.

Tässä vähän yleisiä ohjeita:

- Vältä auringonotttoa (se vanhentaa ihoa kummasti)

- Juo paljon

- Älä tupakoi ja juo alkoholia (molemmat vanhentaa)

- Jojo-laihduttaminen ei toimi, samoin pikaruoka

- Terveellinen ruokavalio

- Pidä lepopäiviä iholle

T. rypytön N50

Minusta taas tuntuu että geenit on melkein ainoat jotka vaikuttaa. Tai no ehkä aurinko myös, se on kai aika hyvin osoitettu, mutta harva näillä leveysasteilla saa niin paljon aurinkoa että sen takia "rusinoituu". Omassa tuttavapiirissä 40-50 v naisilla ainakaan nuo elämäntavat ei tunnu mitenkään korreloivan rypyttömyyden kanssa. Jotkut on ryppyisiä vaikka elävät hyvin terveellisesti, jotkut hyvin rypyttömiä vaikka suurkuluttavat alkoholia, elävät hampurilaisaterioilla, pizzoilla ja kebabeilla yms. Ihotyyppi siihen taitaa paljon vaikuttaa, paksu rasvainen iho rypistyy hitaammin. Samoin ylipainoiset usein on vähemmän ryppyisiä kuin hoikat, kun ihonalaisrasva vetää ihon pinkeäksi.

Jaa, mun tuttavapiirissä se menee juuri niin kuin olettaisi. Olemme + - 40v. Ryppyisimpiä ovat ne jotka ottavat aurinkoa, eivät käytä aurinkosuojaa, polttavat ja juovat paljon alkoholia.

Seuraavaksi ryppyisin ottaa paljon aurinkoa mutta ei tupakoi.

Sitten tulee monen lapsen äiti joka ei pidä auringonotosta mutta on valvonut viimeiset 10 vuotta (jo ensimmäinen lapsi vanhensi todella paljon).

Ja me, jotka emme tee mitään noista asioista - etenkin aurinkoa välttelemme kuin ruttoa - ja olemme lapsivapaita, olemme selkeästi nuoremman näköisiä.

Juuri siinä järjestyksessä kuin elintapojen perusteella voisi arvata.

Vierailija
79/2032 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video on pitkä, mutta kannattaa katsoa ainakin before and after, jos ei itse tuotteiden esittely kiinnosta. Alex on 29-vuotias australialainen, joka ei aikaisemmin hoitanut ihoaan mitenkään. Hän luuli olevansa ryppyinen mutta olikin oikeasti kuivaihoinen - aloitettuaan säännöllisen ihonhoidon, hänen kasvonsa muuttuivat aivan uskomattoman paljon! Ihmiset kyselivät että onko hän ottanut botoxia vaikka kyseessä oli vain seerumit ja voiteet.

Eli en ihan ymmärrä sitä asennetta että mitään tuotetta ei kannata käyttää, kaikki on huijausta ja kaikkihan vanhenee. Joo'o, mutta miksi minun - ja Alexin - kasvot ovat huomattavasti nuoremman näköiset kun niitä hoitaa? Miksi jättäisin hoitamatta ja näyttäisin ennenaikaisesti vanhentuneelta?

Vierailija
80/2032 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoidon perusta ovat puhdistus ja kosteutus. Puhdistus aamuin illoin ihotyypillesi sopivalla miedolla puhdistusaineella (+kasvovesi), kosteutus ihotyypillesi sopivalla kasvovoiteella, hyvä silmänympärysvoide ja tarvittaessa käyttöön seerumi ja kasvonaamio. Jos iho on karhean tuntuinen, se kannattaa kuoria jotta hoitotuotteet pääsevät vaikuttamaan. Huolehdi riittävästä veden ja c-vitamiinin saannista, koska c-vitamiini vaikuttaa kollageenin muodostumiseen. Aurinkosuojavoide ja hyvät elämäntavat vaikuttavat myös positiivisesti ihoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi