Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt

Vierailija
20.09.2022 |

Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.

Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.

Kommentit (2032)

Vierailija
41/2032 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta 1800- luvun tyylinen aurinkovarjo.

Vierailija
42/2032 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi olla ryppyjä!?

Iloinen mieli kaunistaa kasvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/2032 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku selällään! Vitsi kun olisin tämän itse aikanaan tajunnut. Minulle on tullut pysyvä pystyjuonne nenän viereen siitä että naama ollut rutussa tyynyä vasten.

Yhtenä yönä onnistuin nukkumaan selällään ja kasvot oli heti virkeämmät!

Käytän kasvovettä, hoitonestettä, seerumia ja kasvovoidetta sekä silmänympärysvoidetta. Päivälle eri kuin yöksi. Käytän myös paljon kangasnaamioita.

Panostan siis kosteutukseen ja se on varmaan se mijin kannattaa kiinnittää huomiota viimeistään kolmekymppisenä. Olen käynyt mm profhilo hoidossa joka kosteuttaa kasvoja sisältä päin (pistoshoito). Aurinkoa välttelen myös.

Varsinaisia ryppyjä ei hirveästi ole mutta ihoni on sellainen ettei siihen ns ryppyjä tulekaan helposti eli silmäkulmissa ei ole harakanvarpaita. Yksittäisiä juonteita on eli kulmakarvojen välissä pystyjuonne ja tuo nenänpieli. Niihin auttaa botox jota nyt harkinnut.

Ihoni on paksu ja vanhemmiten alkaa valumaan mikä on rumempaa kuin rypyt. Profhilo onneksi auttaa vähän tähän valumiseen 😬

Olen 40 vuotias.

Vierailija
44/2032 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 41-vuotias nainen ja kaverit, työkaverit jne ovat aina ihmetelleet hyvää ihoani. Minulla oli nuorena pahasti atooppinen iho joten opin rasvaamaan ja suojaamaan ihoa sekä syömään kauneutta edistävästi, mikä näköjään maksaa itsensä takaisin iän myötä. Keskusteluissa on paljastunut, että nämä ihmettelijät eivät jaksa rasvailla ja kasvisruoka kauhistuttaa.

Paljon vettä ja kasviksia, sokeri minimiin (se tuhoaa kollageenia ja aiheuttaa tulehdusta), alkoholi minimiin tai pois kokonaan, paljon hyviä rasvoja, riittävästi unta. Kasvojumppaa lihasten rentouttamiseksi (poistaa ilmerypyt), kosteutustuotteiden kerrostamista (poistaa kuivuudesta johtuvat rypyt). Käytä aina aurinkovoidetta kasvoilla ja kaulalla. Jooga on kauneudenhoitoa ajatellen parasta liikuntaa.

Eikö tämä nyt ole vähän ristiriidassa olevaa tietoa. Muut sanoo vältä ilmeilyä, mutta ehdotat jotain ihmeen kasvojumppaa??

Samaa ihmettelin. Kuulosti oudolta myös, että kasvojumppaa lihasten rentouttamiseksi?? Yleensä lihasten jumppaaminen ei rentouta niitä vaan päinvastoin, saa ne kiristymään. Siksi niitä pitää sitten jumpan jälkeen ja lisäksi rentouttaa jollakin, esimerkiksi venyttelyllä, hieronnalla tai jollain kehonhuoltomenetelmällä. En usko että naamassa olevat lihakset olisi kovinkaan eri asia.

Vierailija
45/2032 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 41-vuotias nainen ja kaverit, työkaverit jne ovat aina ihmetelleet hyvää ihoani. Minulla oli nuorena pahasti atooppinen iho joten opin rasvaamaan ja suojaamaan ihoa sekä syömään kauneutta edistävästi, mikä näköjään maksaa itsensä takaisin iän myötä. Keskusteluissa on paljastunut, että nämä ihmettelijät eivät jaksa rasvailla ja kasvisruoka kauhistuttaa.

Paljon vettä ja kasviksia, sokeri minimiin (se tuhoaa kollageenia ja aiheuttaa tulehdusta), alkoholi minimiin tai pois kokonaan, paljon hyviä rasvoja, riittävästi unta. Kasvojumppaa lihasten rentouttamiseksi (poistaa ilmerypyt), kosteutustuotteiden kerrostamista (poistaa kuivuudesta johtuvat rypyt). Käytä aina aurinkovoidetta kasvoilla ja kaulalla. Jooga on kauneudenhoitoa ajatellen parasta liikuntaa.

Eikö tämä nyt ole vähän ristiriidassa olevaa tietoa. Muut sanoo vältä ilmeilyä, mutta ehdotat jotain ihmeen kasvojumppaa??

Mulla ainakin olisi ilman kasvojumppaa kauhea sibeliusryppy, koska hajataitto saa otsan kurttuun. On hyvä poistaa välillä jännitykset kasvoilta aivan kuten vartalon lihaksistakin. Ei se 5-10 minuutin hieronta tai ilmeily ketään ryppyiseksi tee edes toistuessaan. Rennot kasvot sen sijaan näyttävät nuoremmilta kuin kireä ilme.

En ymmärrä, miksi jotain niin luonnollista kuin ilmeilyä pitäisi rajoittaa. Sellaiset toimenpiteet kuin aurinkolasien käyttäminen siristelyn välttämiseksi on järkevää, hymyilyn välttely ei.

T. Sama

Vierailija
46/2032 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxilla pääsee alkuun. Jos kauneuskirurgiaa vierastaa, aloittaisin tuolla.

Ehtii siinä sitten näitä ihania vaikutuksia arvioidessa ja tutkaillessa tuumia, josko kuitenkin tuostakin voisi vähän oikeasti kiristää. Botox ei ole lopullinen ratkaisu, mutta nk. ensiavuksi mainio.

Vierailija
47/2032 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmalla iällä ennaltaehkäisy on kaiken a ja o, mutta myöhemmällä iällä tilannetta saa helposti korjattua laserhionnalla, joka jättää luonnolliset kasvonpiirteet (toisin kuin face lift), mutta hioo kirjaimellisesti ihon vähintään puoli vuosikymmentä nuoremman näköiseksi.

Vierailija
48/2032 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä määriä jotkut käyttää kaikenmaailman tököttejä naamaansa. Niissähän on jo säilöntäaineita ihan hirveä määrä. Varmaan niiden säilöntäaineiden takia ei tuu ryppyjä vaan iho säilyy paremmin

Vierailija
49/2032 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkain tapa välttää ihon pintaryppyjen muodostuminen on käyttää 50+ aurinkovoidetta kesät talvet. Syvemmät rypyt tulevat puolestaan ilmeilystä. Jos sulle jo tuon ikäisenä ovat tulleet rypyt silmien seudulle, rypistelet liikaa kyseisiä alueita.

Vierailija
50/2032 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Aika vähän voi itse vaikuttaa

Vierailija
51/2032 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda aurinko, lopeta tupakointi jos poltat, ei alkoholia, kosteuta ihoasi, silmien ympärysgeeliä joka sopii sinulle, juo vettä, syö terveellisesti mm kasviksia, hedelmiä, ulkoile.. Toisekseen rypyt kertovat eletystä elämästä naurujuonteineen, kaikille tulee ryppyjä, varsinkin meille hetkkä/kuiva/ohut ihoisille.. Ja KYLMÄLLÄ vedellä huuhtelu aamuisin raikastaa ihon ja poistaa turvotuksen.

Vierailija
52/2032 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 40 vee ja rypytön. Syystä että olen vältellyt aurinkoa ja istunut sisällä. Tosin nykyään mua harmittaa, kun en nuorena ollut enemmän menossa,  vaan istuin aina vuoden parhaat ajat sisällä. Älä jätä kuitenkaan elämättä ryppyjen pelossa. Se se turhaa on. 

Vierailija
53/2032 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkosuojaa ympäri vuoden.  UV-Säteily vanhentaa ihoa ja sille altistuu niin talvella kuin kesälkläkin. Toisena vinkkinä ei alkoholia, koska se vanhentaa ihoa.

Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c

Vielä yksi kysymys: miksi pelkäät ihan perus ryppyjä?

No ei ne taida olla ihan perus ryppyjä, jos tulevat jo 30-vuotiaana.

Vierailija
54/2032 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku selällään! Vitsi kun olisin tämän itse aikanaan tajunnut. Minulle on tullut pysyvä pystyjuonne nenän viereen siitä että naama ollut rutussa tyynyä vasten.

Yhtenä yönä onnistuin nukkumaan selällään ja kasvot oli heti virkeämmät!

Käytän kasvovettä, hoitonestettä, seerumia ja kasvovoidetta sekä silmänympärysvoidetta. Päivälle eri kuin yöksi. Käytän myös paljon kangasnaamioita.

Panostan siis kosteutukseen ja se on varmaan se mijin kannattaa kiinnittää huomiota viimeistään kolmekymppisenä. Olen käynyt mm profhilo hoidossa joka kosteuttaa kasvoja sisältä päin (pistoshoito). Aurinkoa välttelen myös.

Varsinaisia ryppyjä ei hirveästi ole mutta ihoni on sellainen ettei siihen ns ryppyjä tulekaan helposti eli silmäkulmissa ei ole harakanvarpaita. Yksittäisiä juonteita on eli kulmakarvojen välissä pystyjuonne ja tuo nenänpieli. Niihin auttaa botox jota nyt harkinnut.

Ihoni on paksu ja vanhemmiten alkaa valumaan mikä on rumempaa kuin rypyt. Profhilo onneksi auttaa vähän tähän valumiseen 😬

Olen 40 vuotias.

Ei toivoa 😬😬😬

Vierailija
55/2032 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille vinkki:

Lopettakaa se auringosta nauttiminen.

Itse olen aina inhonnut auringossa olemista ja siitä on tullut aina paha olo sekä päänsärkyä.

Nyt auringon välttely kantaa hedelmää. Olen 65, mutta en näytä siltä.

Aurinkorasvaa laitan kasvoihin ympäri vuoden ulkoillessa. Silmänympärysvoidetta vähintään kerran päivässä.

Käyn myös kosmetologilla kasvojumpassa ja -hieronnassa n. 1 x kuukaudessa. Kasvojen hierontaa on hyvä tehdä myös kotona, apuna voi käyttää ruokaöljyä tai hunajaa. Hellän kuorinnan voi tehdä sekoittamalla öljyyn sokeria - tai vaikka suolaa.

Silmä- ja otsarypyt ovat lievempiä, kun ei rytistele naamaansa ja siristele silmiään auringossa. Lierihatut, lippikset ja aurinkolasit ovat suositeltavia.

Kasvisvoittoinen ruokavalio (sekä kalaa). Alkoholia käytän hyvin vähän, tyyliin pari glögiä jouluna ja lasi kuohuviiniä juhlissa.

Vierailija
56/2032 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ihanaa etten ole ainoa :D

N27

Ei 27-vuotiaalla pitäisi olla ryppyjä vielä kymmeneen vuoteen herran jestas. Etelässä asuvat alkoholisti sarjatupakoijat ovat erikseen.

Kyllähän niitä on tosi monella, jos tarkkaan katselee ja sopivassa valossa varsinkin. Kuiva ja varsinkin atooppinen ihotyyppi altistaa hienoille pintarypyille joita tulee ensin silmien alle. Toisaalta rasvaisella paksulla iholla usein tulee isoja ilmejuonteita sinne mistä iho taittuu jo tosi nuorena. Minua kiusattiin jo yläasteella kaulanympärysrypyistä - 3 vaakasuoraa syvää uurrerengasta menee pitkän kaulan ympäri niissä kohdin, mistä iho taittuu kun taivutan päätä eteenpäin ja tosiaan jostain 10 v. asti jo. Otsalle paukahti kulmienkohottelujuonteet noin 20 v:nä jne. Ja kyllä näitä tämmöisiä näkee paljon muillakin. Eikä niistä kannata stressata.

Totta tuo, että rasvaiselle paksulle iholle tulee noita ilmejuonteita. Mulla on ollut akneakin jostain 12-vuotiaasta ja edelleen pukkaa finniä varsinkin menkkojen yhteydessä.

Kasvoilla ei 36-vuotiaana ole oikein mitään, mutta rintakehällä on ahavoitunutta ihoa ja juonteita. Kun olin viime keväänä paksummassa kunnossa niin tuntui, että jokainen juonne kaulalla ja rintakehällä oikein korostui. Hoikempana ne menevät enemmän piiloon.

Olen kyllä käyttänyt aina reilusti aurinkosuojaa etenkin kasvoilla, mutta hikiset juoksulenkit näkyvät varmaan rintakehällä. Varmaan olisi pitänyt suosia enemmän miehustasta peittäviä toppeja.

Vierailija
57/2032 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, geenit ja geenit. Voin todeta tämän katsomalla vanhempiani.

Geenien määräämää tilannetta ei oikein voi parantaa, mutta tuhota voi tupakoimalla ja auringossa oleskelemisella.

Hankkimiaan tuhoja voi yrittää pienentää kosmetiikalla, jota tämäkin ketju pullistelee. Ja siihenhän kosmetiikkateollisuus pitkälti perustuukin.

58/2032 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan laita rahaa palamaan! Oma äitimuorini selvisi kuvankauniina pelkällä vedellä.

Antti Jalonen

Vierailija
59/2032 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllämainittujen lisäksi, jos on sellainen maneeri, että puhuessa kohottaa kulmakarvoja ja otsa kurtistuu. Joillakin on. Aina kun puhuvat, on silmät apposen auki ja sellainen hämmästynyt ilme. Tätä kymmeniä vuosia toistoja, on syvät otsajuonteet taattu.

Vierailija
60/2032 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan laita rahaa palamaan! Oma äitimuori selvisi kuvankauniina pelkällä vedellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä