Mies kertoi tapailleensa toistakin naista samaan aikaan kanssani-WTF?
Mies, jonka kanssa olemme nyt olleet vuoden, kertoi yllättäen nyt että tapaili jotain toistakin naista samaan aikaan kanssani. Mutta oli sitten kuulemma valinnut minut ja asiallisesti kertonut tästä toiselle naiselle. Tämän naisen tapailun oli aloittanut hieman ennen kuin tapasi minut. Eli olemme siis olleet kierrossa ainakin jossakin määrin samaan aikaan.
Toki olen tietoinen että voidaan tapailla useita samaan aikaan mutta minä nimenomaan kysyin häneltä silloin alussa tapaileeko muita ja vastaus oli ei. Eli valehteli. Ja tämä on yksi asia mikä minua häritsee.
Toinen on se että miksi yleensäkään kertoi tätä nyt tässä vaiheessa? Olen ihan pihalla tästä ja nyt on sitten jotenkin paha mieli. Miksi ihmeessä uskoutui asiasta nyt? Osaako joku antaa vaikka miehistä näkökulmaa, kaikki näkökulmat toki on toivottuja, että miksi piti tämä nyt enää ottaa puheeksi minun kanssani?
Kommentit (249)
Ei halunnut kertoo tietenkää alussa että hyppi sängystä sänkyy ja sit päätti et sun kanss jää
Ellei sit oikeasti nainen pistäny poikki juttua kun ei voi tietää kerta jo menny aiemmi valehtelee puhuuko totta edes.
Siis kilpailuttaako ja "koeajaako" miehet naisia, ennen seurusteluun valintaa? Ei kai naiset autoja ole. Nuoruuden sekoiluako vai vakiokäytäntö pelimiehillä?
No mulla kävi joskus samalla lailla, vaikka olen nainen. Aloin oikeasti tykkäämään enemmänkin tästä toisesta ja päätin aloittaa puhtaalta pöydältä, kertoa kaiken ja annoin toiselle mahdollisuuden päättää, että lähteekö vai jääkö.
Toihan on sulle lupa tapailla nyt muita. Ja jos kysyy, kiellät kirkkain silmin. Sitten vuoden päästä voit paljastaa että juksasit.
Niin? Aina samat tarinat vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Etkö sinäkään ole oppinut menneiden sukupolvien virheistä ja miesten motiivit tulevat ihan puskista?
Tämä on nykyään jotenkin hyväksytty malli enkä voi ymmärtää sitä. En tajua "kevyttä deittailua" ollenkaan ja kyllä, olisin pahastunut.
Mutta joillekin ei vaikuta olevan iso juttu.
Vierailija kirjoitti:
Siis kilpailuttaako ja "koeajaako" miehet naisia, ennen seurusteluun valintaa? Ei kai naiset autoja ole. Nuoruuden sekoiluako vai vakiokäytäntö pelimiehillä?
Minulla oli aikoinaan Deittinetissä ilmoitus. Minulle vastasi nainen, jonka halusin tavata. Nainen kertoi avoimesti tapailevansa muitakin. Minun aikomukseni oli tavata yhtä kerrallaan, mutta sanoin, että minäkin taidan tehdä samoin. Jo ensimmäisenä iltana nainen kysyi, josko emme tapailisikaan muita.
Ilmeisesti itselleen on helpompaa sallia monenmoista kuin toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Voitit kilpailun, onnea!
Ja tätä fiilistä ei ole lainkaan. En tunne mitään onnen tunteita siitä että tulin ns. valituksi. Olen jotenkin tosi pettynyt mieheen enkä osaa oikein tarkasti sanoittaa miksi. No se valehtelu toki rassaa. Kun nimenomaan korostin että minulle on tärkeää että tapailemani mies ei ole varattu. Tässä lähinnä nyt tarkoitin vaimoa tai pitkäaikasta tyttöystävää. Eli kotrostin että siinä tapauksessa jos näin olisi tapailu loppuisi.
Toinen nainen oli hänen puheittensa mukaan suuttunut kun oli ilmoittanut että oli löytänyt/valinnut toisen. Eli oli aiheuttanut hänellekin pahan mielen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin? Aina samat tarinat vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Etkö sinäkään ole oppinut menneiden sukupolvien virheistä ja miesten motiivit tulevat ihan puskista?
Nykyään monet toimivat ihan avoimesti näin. Uskon että useimmille asia ei ole ok, mutta odottavat vain että toinen menevämpi osapuoli tekisi päätöksen ja esittävät itsekin tapailevansa montaa.
Omin nuoruuden aikoina kahta ihmistä samaan aikaan pyörittävä oli yksinkertaisesti tollo kpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitit kilpailun, onnea!
Ja tätä fiilistä ei ole lainkaan. En tunne mitään onnen tunteita siitä että tulin ns. valituksi. Olen jotenkin tosi pettynyt mieheen enkä osaa oikein tarkasti sanoittaa miksi. No se valehtelu toki rassaa. Kun nimenomaan korostin että minulle on tärkeää että tapailemani mies ei ole varattu. Tässä lähinnä nyt tarkoitin vaimoa tai pitkäaikasta tyttöystävää. Eli kotrostin että siinä tapauksessa jos näin olisi tapailu loppuisi.
Toinen nainen oli hänen puheittensa mukaan suuttunut kun oli ilmoittanut että oli löytänyt/valinnut toisen. Eli oli aiheuttanut hänellekin pahan mielen.
Ap
En jatkaisi tämän tyypin kanssa, se on lapsellinen peluri ja omasta mielestään jotenkin vapaa valikoimaan kuin omenoita laarista.
Kysyitkö miksi näin pitkän ajan jälkeen vasta uskalsi kertoa totuuden? Ehkä toinen nainenkaan ei tiennyt että mies tapailee muita ja sit tullut yhtä puskista kun kertoo että löysikin toisen. Varsinkin tökeröä jos pitkää pyörittänny ja sit vaan tullu sille päälle että ei enää riitä aika vaan otanpas tän ehdokkaan B.
Laittaisin ainakin hetkeksi pelin poikki ja miettisin onko tämä ihminen huomioni arvoinen.
Olitte sopineet, että voi tapailla muita ja suutut, kun kysyt häneltä, tapaileeko muita? Älä kysele turhia, jos sopimukset on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö miksi näin pitkän ajan jälkeen vasta uskalsi kertoa totuuden? Ehkä toinen nainenkaan ei tiennyt että mies tapailee muita ja sit tullut yhtä puskista kun kertoo että löysikin toisen. Varsinkin tökeröä jos pitkää pyörittänny ja sit vaan tullu sille päälle että ei enää riitä aika vaan otanpas tän ehdokkaan B.
Mieheltä kysymisessä on nyt se ongelma, että hän on osoittautunut valehtelijaksi. Hänen puheisiinsa ei voi luottaa, vaikka vastaisi tuohon mitä.
Varmaa jo uus akka sill siksi ny vasta paljasti mitä tehny aiemmi, koska outoa ny vasta töksäyttää et jaahas oliha mulla naisia kierroksessa ja olin hyvä saalis.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että naiset ovat aina yhden miehen kanssa kerran elämässään alusta loppuun asti? Käypä katsomassa joskus yöelämää, miltä siellä näyttää nuorten naisten parissa.
Sikamaista