Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni on seurapiirikaunotar mutten ole koskaan rakastanut häntä

Vierailija
18.09.2022 |

Hän sanoo rakastavansa minua, mutta taitaa rakastaa vain rahojani. Otin hänet koska oli 'sopiva", täytyyhän tässä asemassa olevalla miehellä olla edustusvaimo.
Tulemme sinänsä hyvin juttuun, silloin kun olen kotona. Seksiäkin on ja se on ihan hyvää, ei kummallakaan valittamista. Tai minulla on. En ole koskaan tuntenut minkäänlaista rakkautta häntä kohtaan.

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea on rakastaa, jos on jo rakastunut toiseen. Jos et kerta saa sitä, jonka haluat, niin miksi pidät häneen yhteyttä. Jätä molemmat ja aloita alusta.

Saisinhan minä hänet jos tämän kaiken jättäisin. Olen rakastanut häntä 27 vuotiaasta. Tapasimme kun olin käymässä etelä-amerikassa työn puolesta. Olin siellä 3 viikkoa työmatkalla, ja tapailimme, tutustuimme, teimme kaikkea kivaa yhdessä. Olemme siitä lähtien pitäneet yhteyttä ja kertoneet toisillemme parisuhteemme, elämämme, ihan kaiken. Muistan kun suutelimme ja olimme niin ihastuneita :)

Ehkä ei ole reilua vertailla kolmen viikon rakastumista vuosikymmenien yhteiselämään. Se ei ole realististä.

Tiedostan sen toki. Mutta olemme niin kauan pitäneet yhteyttä sen jälkeen. Olisi minulle hänen ja vaimoni lisäksi ollut ottajia muitakin. En vain..

Kuule sillä kuubalainen hutsu on pitänyt vuosia yhteyttä moneen muuhunkin, kaiken varalta. Muutaman kanssa väsytystaktiikalla kihlautuikin, niin taitava manipuoloimaan tampioäijiä jotka tykkäävät elää hattaramaassa, kun eivät ole miehinä tarpeeksi elääkseen väkevästi valitsemassaan todellisuudessa.

Brasilialainen, äläkä sano häntä hutsuksi, pyydän kiitos. Minä on sinun mielestäsi todellisuus mitä täytyisi vaalia?

Vierailija
82/119 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ensiviikolla sinulle soitetaan että vaimosi on kuollut autokolarissa ja vasta silloin tajuat mitä rakkaus on mutta silloin on myöhäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on ennen kaikkea valinta. Haluatko opetella rakastamaan häntä?

Opetella rakastamaan vaimoani? Kuinka rakastamaan voisi opetella?

Asetat hänen hyvinvointinsa prioriteetiksesi. Otat selvää, mitä tämä hänen kohdallaan tarkoittaa, kuka hän pohjimmiltaan on, mitä haluaa ja tarvitsee. Ei rakkaus ole tunne, vaan päätös.

Kun olin teini ja kokematon kaiken suhteen. En voinut kuvittellakaan tälläistä. Ei kukaan halua tälläistä. Olla naimisissa kulissiliitossa, elää sinänsä hyvää elämää, ja samaan aikaan sydän on kaikkien vuosien jälkeenkin vielä muualla. Hyvänä puolena näen tässä välimatkan, koska etelä-amerikan ja Suomen välillä on monta tuhatta mailia. Ei, kauhea välimatka kun totta puhun :( Koska haluaisin vain pitää häntä sylissäni, suudella hänen huuliaan ja silittää hänen hiuksiaan. )

No jos on varaa edustuvaimoon niin kai sä voit lentolipun ostaa E-Amerikkaan.Matkustaa ne köyhemmätkin.

Vierailija
84/119 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia?

Yksi lapsi, hän on nyt 16.

Mitä jos hänelle paljastuu ettet rakasta hänen äitiään oikeasti? Millaisen esimerkin annat lapsellesi mielestäsi?

En aio kertoa lapselleni sitä. Ehkä joskus, kun hän on ikäiseni, ehkä en. Parempi varmastikin pitää sisälläni asia.

Sellainen vuoden isä siellä, valehdellut jopa omalle lapselleen koko hänen elämänsä ajan. Lapsuudenkoti pelkkää kulissia. Toivottavasti maksat myöhemmin vuosien terapian hänelle

Vierailija
85/119 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain ap:n sanavalinnoista arvelen, että ehkä tunnen. Ei hätää, en aio kertoa täällä enkä muuallakaan. Sanon vaan, että sorry ja ehkä ymmärrän hieman.

Pidän ihmisistä jotka eivät huutele nimiä julkisuuteen. Ei tarvitse anteeksi kommentista pyydellå, hyvät ystävät sanovat suoraan.

Vierailija
86/119 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on naisen kirjoittama provo.

Muutoin tällaisia pareja on tietysti. Niissä mies ei tietenkään näe vaimoa seurapiirikaunottarena, vaan kodin ja lastenhoitajana ja vakireikänä. Ehkä se vaimo jaksaa olla siinä suhteessa siksi, kun kokee saavansa olla seurapiireissä mukana eli pääsee hienoihin tilaisuuksiin avecina.

Vierailija
87/119 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Jorma Kalevi, ethän sinä edes ole niin kauhean varakas. Vaimosi on varakkaampi.

Vierailija
88/119 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia?

Yksi lapsi, hän on nyt 16.

Mitä jos hänelle paljastuu ettet rakasta hänen äitiään oikeasti? Millaisen esimerkin annat lapsellesi mielestäsi?

En aio kertoa lapselleni sitä. Ehkä joskus, kun hän on ikäiseni, ehkä en. Parempi varmastikin pitää sisälläni asia.

Sellainen vuoden isä siellä, valehdellut jopa omalle lapselleen koko hänen elämänsä ajan. Lapsuudenkoti pelkkää kulissia. Toivottavasti maksat myöhemmin vuosien terapian hänelle

Lapseni on saanut aina kaiken mitä on tarvinnut. Ei hänen ole tarvinnut kuunnella mitään perheriitoja tai elää köyhyydessä. Miksi lapselle täytyisi kertoa aivan jokainen asia?

Vierailija
89/119 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minunkin kaverin eukko pelkän rahan takia hänen kanssaan. Näkeehän tuon sadan metrin päähän. Ei naiset ole sen parempia, mutta niin luulevat.

Vierailija
90/119 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on naisen kirjoittama provo.

Muutoin tällaisia pareja on tietysti. Niissä mies ei tietenkään näe vaimoa seurapiirikaunottarena, vaan kodin ja lastenhoitajana ja vakireikänä. Ehkä se vaimo jaksaa olla siinä suhteessa siksi, kun kokee saavansa olla seurapiireissä mukana eli pääsee hienoihin tilaisuuksiin avecina.[/quote

Voin vakuuttaa että synnyin pojaksi, olen mies enkä koskaan ole epäillyt sukupuoltani, niihin asioihin muuten mitään kantaa ottamatta.

Aloittaja

Vierailija
91/119 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minunkin kaverin eukko pelkän rahan takia hänen kanssaan. Näkeehän tuon sadan metrin päähän. Ei naiset ole sen parempia, mutta niin luulevat.

Sehän on vain perinteinen tapa. Eikä näistä sukupuolikysymyksiä kannata tehdä.

Vierailija
92/119 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan yön yli! Katsotaan mikä ap:n mieliala huomenna. Vuosikausia lienee salaisuuttaan yksin vaalinut ja nyt syystä, jota tiedä on, on halunnut purkaa ajatuksiaan täällä.

Boa noite!

Vierailija
93/119 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ensiviikolla sinulle soitetaan että vaimosi on kuollut autokolarissa ja vasta silloin tajuat mitä rakkaus on mutta silloin on myöhäistä.

Älä puhu tuollaisia. En halua niin koskaan käyvän. Ei kukaan halua.

Vierailija
94/119 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukutaan yön yli! Katsotaan mikä ap:n mieliala huomenna. Vuosikausia lienee salaisuuttaan yksin vaalinut ja nyt syystä, jota tiedä on, on halunnut purkaa ajatuksiaan täällä.

Boa noite!

Kiitos ja sinne tum somnum!

-Aloittaja

Vierailija
95/119 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsikö ap että  seurapiirit eivät olisi hyväksyneet eteläamerikkalaista vaimoa?

Vierailija
96/119 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäsikö ap että  seurapiirit eivät olisi hyväksyneet eteläamerikkalaista vaimoa?

Lisään, että jos näin oli, et häntä todella rakastanut.

Vierailija
97/119 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä edes ole naimisissa, kävin katsomassa tilisi somessa, mitä,v**tua sinä valehtelet.

Vierailija
98/119 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ajatuksia sinulla ap, nyt kun päivä toiseksi on vaihtunut?

Vierailija
99/119 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on lyhyt. Surullista, jos sitä ei koskaan saa jakaa rakastamansa ihmisen kanssa.

Minkälaista on jakaa elämän ilot ja surut rakastamansa ihmisen kanssa? Siis voin kuvitella sen, mutten ole sellaista arkea kokenut. Onko se samanlaista kuin jakaa elämä edustusvaimon kanssa lisättynä vain intohimolla? Minä en oikeasti tiedä, ja siksi kysynkin teiltä. Mitä minun pitäisi mielestänne tehdä? En aio satuttaa kenenkään tunteita.

-Aloittaja

Miten pihalla ihminen voi olla ihmisyydestään.

Vierailija
100/119 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen, että tähän asti kerrottu olisi tosijuttu. Who knows?

Ap kertonut pari ikään liittyvää yksityiskohtaa, jotka nekin voi olla oikein tai muunneltu. Sillä perusteella voi päätellä ap:n iän, mikä siis vähintään.

Miksi juuri nyt ap kertoo asiansa? Onko tapahtunut jotain erityistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi