Vaimoni on seurapiirikaunotar mutten ole koskaan rakastanut häntä
Hän sanoo rakastavansa minua, mutta taitaa rakastaa vain rahojani. Otin hänet koska oli 'sopiva", täytyyhän tässä asemassa olevalla miehellä olla edustusvaimo.
Tulemme sinänsä hyvin juttuun, silloin kun olen kotona. Seksiäkin on ja se on ihan hyvää, ei kummallakaan valittamista. Tai minulla on. En ole koskaan tuntenut minkäänlaista rakkautta häntä kohtaan.
Kommentit (119)
Mitä sanoisit, jos kuulisit, että vaimosi on löytänyt sielunkumppanin ja elämänsä rakkauden toisesta varatusta? Tapailee salaa tätä toista, mutta ei viitsi jättää sinua, koska nykyinen elämä on mukavaa ja helppoa. Lisäksi eroaminen tietäisi draamaa ja lapsille pahaa mieltä.
Niin tämä saattaa olla totta, sillä ethän sinäkään kerro kaikkea vaimollesi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea on rakastaa, jos on jo rakastunut toiseen. Jos et kerta saa sitä, jonka haluat, niin miksi pidät häneen yhteyttä. Jätä molemmat ja aloita alusta.
Saisinhan minä hänet jos tämän kaiken jättäisin. Olen rakastanut häntä 27 vuotiaasta. Tapasimme kun olin käymässä etelä-amerikassa työn puolesta. Olin siellä 3 viikkoa työmatkalla, ja tapailimme, tutustuimme, teimme kaikkea kivaa yhdessä. Olemme siitä lähtien pitäneet yhteyttä ja kertoneet toisillemme parisuhteemme, elämämme, ihan kaiken. Muistan kun suutelimme ja olimme niin ihastuneita :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on lyhyt. Surullista, jos sitä ei koskaan saa jakaa rakastamansa ihmisen kanssa.
Minkälaista on jakaa elämän ilot ja surut rakastamansa ihmisen kanssa? Siis voin kuvitella sen, mutten ole sellaista arkea kokenut. Onko se samanlaista kuin jakaa elämä edustusvaimon kanssa lisättynä vain intohimolla? Minä en oikeasti tiedä, ja siksi kysynkin teiltä. Mitä minun pitäisi mielestänne tehdä? En aio satuttaa kenenkään tunteita.
-Aloittaja
Ensinnäkin lopeta vaimosi esineellistäminen ja kerro hänelle rehellisesti ettet rakasta häntä. Anna hänen etsiä joku sopivampi. Elämä on liian lyhyt hukattavaksi sellaisen kanssa jonka kanssa ei ole oikeasti onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet hänen kanssaan? Ehkäpä aika antaa sen vaimon etsiä joku sopivampi, joka rakastaa häntä.
Kerroin sen aloituksessa. Hän on minulle edustusvaimo, ja on ollut sopiva elämääni. Ei hänessä vikaa ole, en vain ole koskaan tuntenut rakkautta häntä kohtaan. Tiedän että se kuulostaa ehkä kauhealta monet korvaan. En minä häntä petä, en ole sellainen. Olen rakastanut aina, jo ennen häntä, toista ihmistä. Naista jonka kanssa yhteiselämästä ei tulisi luultavasti mitään, koska hän odottaisi minun jättävän kaiken taakseni. Siis työni, pintaliito ystäväni ja sukuni, ja muuttamaan hänen luokseen vaatimattomampaan elämään. Hän ei asu Suomessa, mutta kuulen hänestä kuitenkin säännöllisesti silloin tällöin kuulumisia.
Miksi et tekisi niin, lähtisi rakkautesi perään. Pääseehän tänne takaisin, jos elämä ei siellä onnistu. Ota vuorotteluvapaata töistä, tee etänä tai hanki uusi työ jos palaat, sukulaiset sinua tuskin hylkäävät, pintaliitoystäviäsi tuskin kaipaat ja todelliset ystävät pysyvät.
Joka tapauksessa tee oikein ja jätä ihminen, jota et rakasta. Hänellä on myös oikeus onneen. Olet itsekäs jos pidät häntä vain itseäsi varten paremman korvikkeena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet hänen kanssaan? Ehkäpä aika antaa sen vaimon etsiä joku sopivampi, joka rakastaa häntä.
Kerroin sen aloituksessa. Hän on minulle edustusvaimo, ja on ollut sopiva elämääni. Ei hänessä vikaa ole, en vain ole koskaan tuntenut rakkautta häntä kohtaan. Tiedän että se kuulostaa ehkä kauhealta monet korvaan. En minä häntä petä, en ole sellainen. Olen rakastanut aina, jo ennen häntä, toista ihmistä. Naista jonka kanssa yhteiselämästä ei tulisi luultavasti mitään, koska hän odottaisi minun jättävän kaiken taakseni. Siis työni, pintaliito ystäväni ja sukuni, ja muuttamaan hänen luokseen vaatimattomampaan elämään. Hän ei asu Suomessa, mutta kuulen hänestä kuitenkin säännöllisesti silloin tällöin kuulumisia.
Thaimaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea on rakastaa, jos on jo rakastunut toiseen. Jos et kerta saa sitä, jonka haluat, niin miksi pidät häneen yhteyttä. Jätä molemmat ja aloita alusta.
Saisinhan minä hänet jos tämän kaiken jättäisin. Olen rakastanut häntä 27 vuotiaasta. Tapasimme kun olin käymässä etelä-amerikassa työn puolesta. Olin siellä 3 viikkoa työmatkalla, ja tapailimme, tutustuimme, teimme kaikkea kivaa yhdessä. Olemme siitä lähtien pitäneet yhteyttä ja kertoneet toisillemme parisuhteemme, elämämme, ihan kaiken. Muistan kun suutelimme ja olimme niin ihastuneita :)
Olisi mennyt läpi, mutta nyt trolli innostui liikaa.
Annan 2/5. Yritystä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi haiskahtaa pieni provo. Vähän kun 15 km päässä Kuusankoskea sellu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sinua lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lopulta jättäisit?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit, jos kuulisit, että vaimosi on löytänyt sielunkumppanin ja elämänsä rakkauden toisesta varatusta? Tapailee salaa tätä toista, mutta ei viitsi jättää sinua, koska nykyinen elämä on mukavaa ja helppoa. Lisäksi eroaminen tietäisi draamaa ja lapsille pahaa mieltä.
Niin tämä saattaa olla totta, sillä ethän sinäkään kerro kaikkea vaimollesi.
Se olisi minulle suuri yllätys, ehkä pieni shokkin, koska luulen tuntevani hänet, mutta uskon että pohjimmiltaan se olisi hyvä asia. Pitkällä aikavälillä.
Rakkaus on ennen kaikkea valinta. Haluatko opetella rakastamaan häntä?
Vierailija kirjoitti:
Elämä on lyhyt. Surullista, jos sitä ei koskaan saa jakaa rakastamansa ihmisen kanssa.
En ollut heistä kestään kiinnostunut, joten ei minulla ole velvollisuutta päästää heitä kaikkia kymmeniä miehiä tekemään tarpeitaan minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lopulta jättäisit?
Puhut viisaita.
Kyllä tuollainen voi toimiakin, jos molemmat ovat sopivat kyynisiä ja ymmärtävät tarvittaessa hankkia rakastajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän tosiaan sinua kaikki vuodet odottanut?Ilman suhdetta kanssasi ja toisella puolella maailmaa? Jos lapsia ei ole, niin lähde sitten, mutta varmista nyt ensin, että olet tervetullut.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista on jakaa elämän ilot ja surut rakastamansa ihmisen kanssa? Siis voin kuvitella sen, mutten ole sellaista arkea kokenut. Onko se samanlaista kuin jakaa elämä edustusvaimon kanssa lisättynä vain intohimolla? Minä en oikeasti tiedä, ja siksi kysynkin teiltä. Mitä minun pitäisi mielestänne tehdä? En aio satuttaa kenenkään tunteita.
-Aloittaja
Rakkaudessa joutuu riisumaan muutakin kuin vaatteet. Joudut kohtaamaan itsessäsi myös ne piirteet ja puolet, joista et pidä, joita joudut kehittämään. Teet sen, koska haluat olla rakastamallesi ihmiselle paras mahdollinen versio itsestäsi. Rakastaminen on myös nöyryyttä rakkauden edessä, luottamusta toiseen ihmiseen ja teidän yhteiseen elämäänne. Intohimo on väkevää, mutta tosiaan se ei tule ilman henkisiä kasvukipuja.
Tämä nykyinen vaihtoehto on todennäköisesti sinulle helpompi, sellainen riskitön vaihtoehto. ;) Onhan teillä avioliitossanne kuitenkin kiintymystä ja varmaan vaimollesikin tämä on yhtälailla mukava järkiliitto.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on ennen kaikkea valinta. Haluatko opetella rakastamaan häntä?
Opetella rakastamaan vaimoani? Kuinka rakastamaan voisi opetella?
Erota edustusvaimosta.