Vaimoni on seurapiirikaunotar mutten ole koskaan rakastanut häntä
Hän sanoo rakastavansa minua, mutta taitaa rakastaa vain rahojani. Otin hänet koska oli 'sopiva", täytyyhän tässä asemassa olevalla miehellä olla edustusvaimo.
Tulemme sinänsä hyvin juttuun, silloin kun olen kotona. Seksiäkin on ja se on ihan hyvää, ei kummallakaan valittamista. Tai minulla on. En ole koskaan tuntenut minkäänlaista rakkautta häntä kohtaan.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea on rakastaa, jos on jo rakastunut toiseen. Jos et kerta saa sitä, jonka haluat, niin miksi pidät häneen yhteyttä. Jätä molemmat ja aloita alusta.
Saisinhan minä hänet jos tämän kaiken jättäisin. Olen rakastanut häntä 27 vuotiaasta. Tapasimme kun olin käymässä etelä-amerikassa työn puolesta. Olin siellä 3 viikkoa työmatkalla, ja tapailimme, tutustuimme, teimme kaikkea kivaa yhdessä. Olemme siitä lähtien pitäneet yhteyttä ja kertoneet toisillemme parisuhteemme, elämämme, ihan kaiken. Muistan kun suutelimme ja olimme niin ihastuneita :)
Ehkä ei ole reilua vertailla kolmen viikon rakastumista vuosikymmenien yhteiselämään. Se ei ole realististä.
Tiedostan sen toki. Mutta olemme niin kauan pitäneet yhteyttä sen jälkeen. Olisi minulle hänen ja vaimoni lisäksi ollut ottajia muitakin. En vain..
Tämä palsta kieltämättä pistää välillä miettimään, kylenevätkö miehet edes vilpittömään, aitoon rakkauteen? Vai onko heille parisuhteet aina pelkkää himoa ja hyötydiilejä?
Sitten onneksi oikeassa elämässä tapaan oikeita miehiä, jotka osoittavat tuon mietteen vääräksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on ennen kaikkea valinta. Haluatko opetella rakastamaan häntä?
Opetella rakastamaan vaimoani? Kuinka rakastamaan voisi opetella?
Asetat hänen hyvinvointinsa prioriteetiksesi. Otat selvää, mitä tämä hänen kohdallaan tarkoittaa, kuka hän pohjimmiltaan on, mitä haluaa ja tarvitsee. Ei rakkaus ole tunne, vaan päätös.
Kun olin teini ja kokematon kaiken suhteen. En voinut kuvittellakaan tälläistä. Ei kukaan halua tälläistä. Olla naimisissa kulissiliitossa, elää sinänsä hyvää elämää, ja samaan aikaan sydän on kaikkien vuosien jälkeenkin vielä muualla. Hyvänä puolena näen tässä välimatkan, koska etelä-amerikan ja Suomen välillä on monta tuhatta mailia. Ei, kauhea välimatka kun totta puhun :( Koska haluaisin vain pitää häntä sylissäni, suudella hänen huuliaan ja silittää hänen hiuksiaan. )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asetat hänen hyvinvointinsa prioriteetiksesi. Otat selvää, mitä tämä hänen kohdallaan tarkoittaa, kuka hän pohjimmiltaan on, mitä haluaa ja tarvitsee. Ei rakkaus ole tunne, vaan päätös.
Rakkaus nimenomaan on täysin hallitsematon tunne.
Puhut nyt rakastumisesta tai intohimosta, et rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin teini ja kokematon kaiken suhteen. En voinut kuvittellakaan tälläistä. Ei kukaan halua tälläistä. Olla naimisissa kulissiliitossa, elää sinänsä hyvää elämää, ja samaan aikaan sydän on kaikkien vuosien jälkeenkin vielä muualla. Hyvänä puolena näen tässä välimatkan, koska etelä-amerikan ja Suomen välillä on monta tuhatta mailia. Ei, kauhea välimatka kun totta puhun :( Koska haluaisin vain pitää häntä sylissäni, suudella hänen huuliaan ja silittää hänen hiuksiaan. )
Tuo ei ole rakkautta, vaan intohimoa ja ihastusta. Jos rakastaisit tätä kaukoihastustasi, et olisi toiminut niinkuin toimit.
Vierailija kirjoitti:
Oli tämä provo tai ei, tällaisia liittoja on. Luultavasti suurissa ikäluokissa enemmän kuin milleniaaleissa, mutta epäilemättä heissäkin.
Eräs ystäväni joskus kertoi, että hänen vanhempansa ovat olleet avoimia siitä miten eivät ole toistensa ns suuria rakkauksia, vaan enemmänkin elämänkumppaneita järkivalinnalla. Tietenkään ystäväni ei voi tietää kaikkea mitä vanhempiensa suhteen pinnan alla on, mutta tiimityö heillä toimii ja perheenä ovat lujasti yhdessä edelleen vaikka lapset ovat ns lentäneet pesästä jo vuosikymmen sitten. Kai sitä noinkin voi elää mukavaa elämää, ehkä he eivät kaipaa intohimoa tai romantiikkaa tai ehkä heillä kummallakin on tahoillaan jotkut muut joiden kanssa ne tarpeet täytetään mutta joiden kanssa syystä tai toisesta ei haluta jakaa elämää.
Henkilökohtaisesti minulle tuollainen suhde olisi painajainen. Olen suuresti tunteva ihminen ja valitsen ennemmin elämän ilman kumppania kuin kumppanin kanssa mutta ilman rakkautta.
No niinpä, tarinan arkiversio ilman harlekiinimausteita on ihan tavallinen.
Ystäväni häissä hänen isänsä avautui hieman humalassa, että rakkautta oli ennen avioliittoa ja jatkoi vielä, että aivan toisen naisen kanssa.
Mutta vanhemmat olivatkin pikkukaupungin seurapiireissä jo tyyliin kolmatta polvea kumpikin.
Elämän todelliset looserit ovat heitä, jotka syövät toisen ihmisen elämää teeskennellen kiintymystä ja samanaikaisesti haihaillen jotain muuta mitälie, mutta kuitenkin aina jotain muuta kuin mitä sillä hetkellä heillä on. Osaamatta arvostaa tai olla kiitollisia vaikka olisivat saaneet maailman mahtavimman ihmisen rinnalleen. Ihmisen, jonka tunteet ovat aitoja mutta looserit eivät aitoutta tunnista. Typeryyksissään elelevät ihme illuusiossa tyyliin, se oikea olisi ollut juuri hän joka karkuun pääsi.
Tällaiset rikkaat idiootit ilman emotionaalista älykkyytä sitten johtavat maata ja yrityksiä ja ovat kaikkien ilmoilla lehdissä ja julkisuudessa...ei hyvä jumala. Ja kehtaa vielä valittaa kun teki tietoisen valinnan vaimon suhteen. Kanna ristisi niin me muutkin. Ihan hävettää sun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo parka. 🥲
Mies-parkapas. Onnetontahan tuollaisessa suhteessa on olla. Tosin vaimo on varmaan tyytyväinen, kun on löytänyt varakkaan miehen, joka on paljon poissa kotoa. Jää aikaa shoppailla ja tavata ystävättäriä hienoissa ravintoloissa. Oopperaa, teatteria ja konsertteja unohtamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole rakkautta, vaan intohimoa ja ihastusta. Jos rakastaisit tätä kaukoihastustasi, et olisi toiminut niinkuin toimit.
Ehkä en sitten ymmärrä mitä rakkaus on. Yritän opetella rakastamaan vaimoani, ja yritän olla tuntematta sitä toista kohtaan. Ei tämä ole helppoa, mutta yritän parhaani, jotta kaikilla olisi hyvä olla. Vaikka se vaatisi sitä, että minulla ei ole hyvä olla. Tosin, ehkä en ymmärrä aina mikä minulle on hyväksi. Nyt meni jos hieman syvälliseksi.. 😊
Jostain ap:n sanavalinnoista arvelen, että ehkä tunnen. Ei hätää, en aio kertoa täällä enkä muuallakaan. Sanon vaan, että sorry ja ehkä ymmärrän hieman.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinussa on vikana, kun et saanut naista, jota oikeasti rakastat?
Mä taas mietin, että mikä ihme saa ajattelemaan, että tietyssä asemassa olevan tulisi olla perheellinen?
Miksi ihmeessä? Ja kuka niin mukamas sanoo?
Ihan kamalaa kulissi-elämää. Siinä sitä varmasti sekoaa, ajan myötä. Kun yrittää toteuttaa muiden oletuksia. Samalla niin typerää, aikuiselta ihmiseltä.
Seurapiirikaunotar, ai saattana seiskaseurapiirien vosu, kiitos illan nauruista, ensi yö menee sulle nauraessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinussa on vikana, kun et saanut naista, jota oikeasti rakastat?
Mä taas mietin, että mikä ihme saa ajattelemaan, että tietyssä asemassa olevan tulisi olla perheellinen?
Miksi ihmeessä? Ja kuka niin mukamas sanoo?
Ihan kamalaa kulissi-elämää. Siinä sitä varmasti sekoaa, ajan myötä. Kun yrittää toteuttaa muiden oletuksia. Samalla niin typerää, aikuiselta ihmiseltä.
Joillakin politiikoilla on esimerkiksi paljon tilaisuuksia, joihin on ikävää mennä yksin, kun muut ovat pariskuntana. Ei ole arvostettavaa tuoda joku uusi nuori nainen aina mukanaan. Lisäksi noloa. Kollegat eivät arvosta.
".......En vain voi sille mitään, että minun sydämeni on aina ollut toisaalla.
Minun rakkaallani on mustat kiharat hiukset,
pitkä värikäs nilkkoihin asti ulottuva kukkaismekko,
ja hänen hymynsä saa kalpenemaan auringon."
Ei ristus.
Vaimosi on nainut tollon.
Olet taas 1 näitä surkimuksia, jotka uskovat elokuvarakkauteen, kun elokuvissa rakennetaan manipuloivia illuusioita mitä Aito Rakkaus ja Se Yksi Ainoa Oikea on, niin nää tollot luulee että se on oikeasti totta ja matto lentää jalkojen alta kun Se Ainoa Oikea saapuu...
Oikeassa elämässä eivät erota rakkautta vaikka se saapuisi kyltti kaulassa omaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea on rakastaa, jos on jo rakastunut toiseen. Jos et kerta saa sitä, jonka haluat, niin miksi pidät häneen yhteyttä. Jätä molemmat ja aloita alusta.
Saisinhan minä hänet jos tämän kaiken jättäisin. Olen rakastanut häntä 27 vuotiaasta. Tapasimme kun olin käymässä etelä-amerikassa työn puolesta. Olin siellä 3 viikkoa työmatkalla, ja tapailimme, tutustuimme, teimme kaikkea kivaa yhdessä. Olemme siitä lähtien pitäneet yhteyttä ja kertoneet toisillemme parisuhteemme, elämämme, ihan kaiken. Muistan kun suutelimme ja olimme niin ihastuneita :)
Ehkä ei ole reilua vertailla kolmen viikon rakastumista vuosikymmenien yhteiselämään. Se ei ole realististä.
Tiedostan sen toki. Mutta olemme niin kauan pitäneet yhteyttä sen jälkeen. Olisi minulle hänen ja vaimoni lisäksi ollut ottajia muitakin. En vain..
Kuule sillä kuubalainen hutsu on pitänyt vuosia yhteyttä moneen muuhunkin, kaiken varalta. Muutaman kanssa väsytystaktiikalla kihlautuikin, niin taitava manipuoloimaan tampioäijiä jotka tykkäävät elää hattaramaassa, kun eivät ole miehinä tarpeeksi elääkseen väkevästi valitsemassaan todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
".......En vain voi sille mitään, että minun sydämeni on aina ollut toisaalla.
Minun rakkaallani on mustat kiharat hiukset,
pitkä värikäs nilkkoihin asti ulottuva kukkaismekko,
ja hänen hymynsä saa kalpenemaan auringon."
Ei ristus.
Vaimosi on nainut tollon.
Olet taas 1 näitä surkimuksia, jotka uskovat elokuvarakkauteen, kun elokuvissa rakennetaan manipuloivia illuusioita mitä Aito Rakkaus ja Se Yksi Ainoa Oikea on, niin nää tollot luulee että se on oikeasti totta ja matto lentää jalkojen alta kun Se Ainoa Oikea saapuu...
Oikeassa elämässä eivät erota rakkautta vaikka se saapuisi kyltti kaulassa omaan elämään.
Ehkä sinä olet oikeassa, ehkä et. En ole sanonut etten vaimostani olisi huolta pitänyt. Kyse onkin vain minun tunteitastani. En pysty pakottamaan itseäni olemaan rakastamatta tai rakastamaan. Ehkä minulle on tullut jonkinlainen kriisi? En tiedä.. kaikesta huolimatta minä rakastan vain yhtä naista, eikä tunteeni sinänsä saisi olla oikeat. En vain mahda niille mitään. Alan olla jo väsynyt, pahoitteluni siitä, tähän kellonaikaan ja tähän tilanteeseen. En vain kestä enää kauan elää näin. Elämää joka ei ole sitä mitä todella haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen elämä sulla jos jotain toista rakastat kuitenkin
Kaipa sen niinkin voisi sanoa. Mutta jos minä tekisi sydämeni mukaan, rikkoisin vaimoni sydämen, perheeni ja hänen perheensä ja ystävämme ehkä kärsisivät myös jonkinlaista välirikkoa. Yritän olla ei itsekäs ja tehdä sitä mikä on kaikille parasta.
Tiedän kuulostaa teennäiseltä, mutta oikeasti yritän ajatella kaikkien parasta.
Halusit ja sait edustuselämän. Ei pitäisi olla valittamista. Se toinen nainen ei olisi naista kummenpi, nykyinen on tyytyväisempi. Teit oikein.
Rakkaus on ihan turhaa höpöjuttua, paremmin suhteet pelaa ilman rakkautta.
Antaa vaimolle erorahan. Jos vaimon rakkaus on raha, niin ei varmaan haittaa vaikka mies poistuu.