Miten saada vanhemmat ymmärtämään, etteivät kaikki miehet vain koskaan saa naista? Jatkuvasti kyselevät että milloin tuon naisen näytille
Olen 36 ja luovutin naisten suhteen noin pari vuotta sitten, kun en ollu onnistunut ketään saamaan liki 20 vuoteen yrityksestä huolimatta.
Osa miehistä jää yksin, on aina jäänyt...Ja aina tulee jäämään.
Mutta ongelma ovat vanhemmat, jotka alituisesti "hiillostavat" miten minun pitäisi jo miettiä pariutumista tosissani...He eivät varmaan tajua että ei mitään vähemmän tosissani olevaakaan pariutumista ole tapahtunut.
He eivät ymmärrä että maailma on muuttunut; piip-muuton, globalisaation ja poikien noin 6% suuremman syntyvyyden takia nykyään on tavallisen miehen erittäin vaikea saada naista.
Miten voisin saada heidät oikeasti ymmärtämään, että varsinkin nykyaikana suhteellisen suuri osa miehistä jää yksin? Olen yrittänyt, mutta ei tunnu menevän perille...
Kommentit (60)
Ihan suoraan sanottuna olen ollut useasti ihastunut elämäni aikana, ja lähestynyt naisia...Mutta aina saanut pakit.
Minkäs sille sitten voi?
ap
Vierailija kirjoitti:
Etsit väärästä paikasta.
Mistä sitten pitäisi etsiä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsit väärästä paikasta.
Mistä sitten pitäisi etsiä?
ap
Ulkomailta.
Oletko mamman poika joka asuu koti?Vastaa heille suoraan kuitenkin kukaan nainen ei huoli ! Tai anna palla.Kai sinulla mies puolisia ystäviä ja heillä hyvä huumori. Tuo kotisi näytille mies vanhemillesi ja sano: Tässä on kumppanini.Ehkä ääni loppu kellossa heiltä silloin? Voi tietysti myös loppu rahan saanti heiltä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko mamman poika joka asuu koti?Vastaa heille suoraan kuitenkin kukaan nainen ei huoli ! Tai anna palla.Kai sinulla mies puolisia ystäviä ja heillä hyvä huumori. Tuo kotisi näytille mies vanhemillesi ja sano: Tässä on kumppanini.Ehkä ääni loppu kellossa heiltä silloin? Voi tietysti myös loppu rahan saanti heiltä?
Ihan omassa vuokra-asunnossa asun. Kavereita on kyllä, mutta tuollainen temppu ei kuulosta mukavalta kenellekään.
Itse rahoitan oman elämäni.
ap
oisko paha jos sanoisi olevansa homo? Tosiaan yksi pitkään yksin ollut mies alkoi auttelemaan filippiiniläistä yksinhuoltajaa ja lempi heillä roihahti. Aasialasilla taitaa olla aikalailla eri kriteerit miehille mitä meillä nirsoilla länsimaalaisilla, joten tähän ehkä kääntyisin.
Meillä on epäsuhtaisen maahan muuton takia maassa sukupuolten epäsuhta. Ruotsissa meitäkin suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Mene takaisin kotimaahasi pätemään, sillä suomalainen sinä et ainakaan kirjoitusvirheidesi kanssa ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihan suoraan sanottuna olen ollut useasti ihastunut elämäni aikana, ja lähestynyt naisia...Mutta aina saanut pakit.
Minkäs sille sitten voi?
ap
Voi olla, että olet ihastuneena muodostanut henkilöstä liiankin täydellisen puolison mielikuvan. Siksi todellisuus ja unelma eivät vastaa toisiaan.
Kyllä vanhemmille voi sanoa suoraan, ettei nykyään suunnilleen jokainen sinkku ole kapakassa ja viimeistään kapakan vieressä olevalla nakkikioskin nurkalla tapahdu samanlaista tutustumista vieraiden ihmisten kanssa kuin ennen vanhaan.
Ennen ihmiset kitkuttelivat pidempäänkin huonoissa suhteissa siksi, että pelkäsivät enemmän yksinoloa. Nykyään ihmiset ymmärtävät, ettei ole mikään pakko alkaa kenenkään kanssa suhteeseen. Monella on huonosti toimivan ihmissuhteen malli ihan omissa vanhemmissaan.
Omasta hääpäivästään ja häistä haaveilevat naisetkin alkavat olla harvinaisuus. Enemmän haaveillaan elämästä ja kokemuksista esimerkiksi vaikka matkustamalla. Sen lisäksi nykyään naisilla ei ole mitään tunnetta, että olisivat velkaa vanhemmilleen ja yhteisölle kaksi lasta, vaikka huononkin miehen kanssa. Biseksuaalinen tai lesbo voi olla nykyään avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs sille sitten voi?
ap
Voi olla, että olet ihastuneena muodostanut henkilöstä liiankin täydellisen puolison mielikuvan. Siksi todellisuus ja unelma eivät vastaa toisiaan.
Kyllä vanhemmille voi sanoa suoraan, ettei nykyään suunnilleen jokainen sinkku ole kapakassa ja viimeistään kapakan vieressä olevalla nakkikioskin nurkalla tapahdu samanlaista tutustumista vieraiden ihmisten kanssa kuin ennen vanhaan.
Ennen ihmiset kitkuttelivat pidempäänkin huonoissa suhteissa siksi, että pelkäsivät enemmän yksinoloa. Nykyään ihmiset ymmärtävät, ettei ole mikään pakko alkaa kenenkään kanssa suhteeseen. Monella on huonosti toimivan ihmissuhteen malli ihan omissa vanhemmissaan.
Omasta hääpäivästään ja häistä haaveilevat naisetkin alkavat olla harvinaisuus. Enemmän haaveillaan elämästä ja kokemuksista esimerkiksi vaikka matkustamalla. Sen lisäksi nykyään naisilla ei ole mitään tunnetta, että olisivat velkaa vanhemmilleen ja yhteisölle kaksi lasta, vaikka huononkin miehen kanssa. Biseksuaalinen tai lesbo voi olla nykyään avoimesti.
Nykyään naiset haaveilevat instagram/OF/sokeri-urasta, temppareihin osallistumisesta ja simppiarmeijan saamisesta
Nämä "milloin tuot naisen/miehen näytille" -kyselyt voisi kyllä hävittää maailmasta ikiajoiksi. 🙄 Ihan vihoviimeistä kuunneltavaa.
Toisin kuin elokuvassa, tosielämässä se ujo ja hiljainen mies ei saa leffan lopussa naista.
Yksin hän joutuu vain tallustamaan ainiaan, ja katselemaan kun naiset viedään jännittävien miesten toimesta.
Minäkin ihastuin ensimmäisen kerran kunnolla 21 vuotta sitten kesäleirillä, kun olin 15-vuotias...Jouduin katsomaan vierestä kun jännäpoika hänet pokasi.
Ja niin se elämä on mennyt vain....nyt olen 36-vuotias, ja yksin.
Pientä rahallista korvausta vastaan voin esittää olevani naisystäväsi. Mennään kyläilemään vanhempiesi tykö! Näyttelijänlahjoja löytyy, joten taatusti eivät huomaa mitään. Ja jos vaan lompakosta löytyy täytettä, niin tulen mieluusti vaikka kuukausittain leikkimään tätä roolileikkiä ja myös sukujuhlat luonnistuu.
T: Daami Tampereelta
Vierailija kirjoitti:
Thaimaasta saa kyllä.Sielä ei olla nirsoja jos vähääkään rahaa on.
Jos rahaa on niin ei ole ongelmia suomessakaan.
Itse sanoin, että tuon Osakasta, Japanista, joskus naisen mukanani (käyn Osakassa vuosittain, paitsi korona aikana ei ole päässyt), mutta siihen asti pidän hauskaa sinkkuna. :) -nuori mies
Oletko ihan suoraan sanonut, ettet kelpaa kenellekään?