Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada vanhemmat ymmärtämään, etteivät kaikki miehet vain koskaan saa naista? Jatkuvasti kyselevät että milloin tuon naisen näytille

Vierailija
18.09.2022 |

Olen 36 ja luovutin naisten suhteen noin pari vuotta sitten, kun en ollu onnistunut ketään saamaan liki 20 vuoteen yrityksestä huolimatta.

Osa miehistä jää yksin, on aina jäänyt...Ja aina tulee jäämään.

Mutta ongelma ovat vanhemmat, jotka alituisesti "hiillostavat" miten minun pitäisi jo miettiä pariutumista tosissani...He eivät varmaan tajua että ei mitään vähemmän tosissani olevaakaan pariutumista ole tapahtunut.
He eivät ymmärrä että maailma on muuttunut; piip-muuton, globalisaation ja poikien noin 6% suuremman syntyvyyden takia nykyään on tavallisen miehen erittäin vaikea saada naista.

Miten voisin saada heidät oikeasti ymmärtämään, että varsinkin nykyaikana suhteellisen suuri osa miehistä jää yksin? Olen yrittänyt, mutta ei tunnu menevän perille...

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittiäpit.

<<<<

Kuten...?

ap

Tinder, Facebook dating.

Vierailija
22/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itseäsi hieman vanhempia ja ei niin kauniita naisia, luulisi onnistuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, minulla kyllä ainakin loppui kaikkien tivaamiset jossain vaiheessa. Enää ei ketään kiinnosta, kun kaikki varmaan tajunneet sanomattakin että toivoton tapaus.

Vierailija
24/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientä rahallista korvausta vastaan voin esittää olevani naisystäväsi. Mennään kyläilemään vanhempiesi tykö! Näyttelijänlahjoja löytyy, joten taatusti eivät huomaa mitään. Ja jos vaan lompakosta löytyy täytettä, niin tulen mieluusti vaikka kuukausittain leikkimään tätä roolileikkiä ja myös sukujuhlat luonnistuu.

T: Daami Tampereelta

Otatko poskeen samalla rahalla?

En. Multa luonnistuu vain tuo näytteleminen. Sek*uaaliset palvelut voi hankkia joltain toiselta.

T: Daami Tampereelta

Vierailija
25/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaasta saa kyllä.Sielä ei olla nirsoja jos vähääkään rahaa on.

Kaupallista tarjontaa löytyy ihan joka maasta. Säästyy lentolipun hinta ja paljon muutakin kun pitäytyy avainlippulinjalla tässäkin asiassa.

Vierailija
26/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo sää olet! Selvä tapaus!

Vierailija
27/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tavallaan vanhempia jotka toivoisivat ja haluaisivat minun(kin) löytävän oman kumppanin ja rakkaani, kute sisarukseni. - Onneksi en ole yksin vastuussa toiveessa saada lapsen lapsia! -

Mutta erinomaisen tylsää on ollut vastata utelaille treffikumppaneille parisuhde historiastasni. Varmasti olisin päässyt monesti vähemmällä jos olisin hieman valehdellut sen sijaan, että olisin rehellisesti ja avoimesto myöntänyt, että en ole eläessäni ollut parisuhteessa.  -Vertailun vuoksi enminä odota tai vaadi, että mahd- kumppaniinikin olsi pitänyt pysyä sinkkuna samalla tavoin kuin minä itse. - Mutta toivoisin kuitenkin, että hän on sinut itsensäö ja historiansa kanssa.

Se, että on ollut näin vanhaksi eli nioin 35 vuotiaaksi vailla parisuhdetta ei ainakaan oman kokemuksen mukaan ei ainakaan miehen arvoa muuta kuin laske, koska niin monella on uskomus on, että kaikki hyvät, parhaista nyt puhumattakaan ovat parisuhteessa tai ainakin ovat jo olleet siinä.

- Asiaa ei omalta kohdaltani tee yhtään helpommaksi se, että yleisesti koen tulevani ihan hyvin juttuun ja toimeen niin miesten kuin naisten kanssa; kumpaisiakin minulla on sekä kavreina että ystävinä. - Ja ei ennenkuin joku kysyy, niin en ole erityisen uskovainen, enkä ole aseksuaali tai homo. - Niin enkä koulukiusattu. 

Oma kohatloni on tai on toistaisekis ollut vain päätyä parhaassakin tapauksessa päästä ns. friendzonelle. - Ei huono tai kävä "asema" sekään mutta aina tosinaan sitä tovoisi ja haluaisi kohdata ja löytää "Sen" yhden ja erityisen.... Vaikka mikäs tässä sinkkunakaan ollessa...  

Vierailija
28/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinäkään ymmärrä että et ole tavallinen mies. Tavalliset miehet ovat vähintään seurustelleet tuossa iässä. Joten älä syytä vanhempiasi.

Vierailija
29/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi siis väkisin ottaa mielestään ruma ja epäviehättävä nainen??

Mikä järki???

Nainen keskimäärin 3v miestä nuorempi

Vierailija
30/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen miehen ei tarvitse tyytyä tasoaan huonompaan naiseen. Suomalaiset miehet ovat maailman parhaita tasa-arvossa ja isyydessä.

Vierailija
31/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske rimaa. Yrität oman tasosi yläpuolella olevia naisia.

Vierailija
32/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi siis väkisin ottaa mielestään ruma ja epäviehättävä nainen??

Mikä järki???

Nainen keskimäärin 3v miestä nuorempi

No sitten on yksin eikä valita.

Vierailija
33/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro - Latvia - Liettua

Vierailija
34/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no itselle isä sanoi, että on ihan ok olla homo, että oletko homo :D Ikää vasta 24. Seurustelut olen pari kertaa lyhyesti. Hemmettiin tommoset utelijat, pitäköön huolen omista asioistaan.

Vierailija
35/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda pari kertaa kurkku suorana, että lopettavat saman vanhan paskan jauhamisen, niin luultavasti lopettavat jossain vaiheessa.

Vierailija
36/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempani olis samanlaisia. Sanoin ettei tän näköinen köyhä mies naista saa.

Sitten vanhempani alkoi antaa rahaa minulle kymmeniä tuhansia jotta asemani paranisi. Menin eka autokouluun. Sitten sain rahaa uuteen autoon. No aloin heti saamaan huomiota naisilta. Sitten minu piti alkaa käydä baareissa jotta olis mahis tavata naisia. Mutta en baarista löytänyt tyttöystävää vaan harrastuksen kautta.

Vierailija
37/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä on tilanne näiden osa-alueiden osalta?

1. Hiusraja - Ovatko hiukset täydellisesti päässä, vai lähteneet harvenemaan? Onko rahaa hiustensiirtoon, jos ovat alkaneet harventua? Joskus myös täysi kalju on jees, mutta vaatii kovaa itsetuntoa.

2. Pituus? Oletko yli 183 cm? Vai lyhyempi, kuin 175 cm?

3. Lihakset ja rasvaprosentti - Voiko tälle osa-alueelle tehdä jotain? Naiset ihannoivat miesvartaloa, jossa rasvaprosentti on 8-12 ja lihaserottuvuus on selkeä. Onko varaa palkata personal trainer?

4.  Vaatteet ja hygienia - Tämä osa-alue on helpoin. Joka päivä suihkussa, hampaiden harjaus kahdesti päivässä + lankaus/hammasväliharja. Käy hammaslääkärissä ja valkaise tarvittaessa hampaat, jos rahaa on.

5. Oletko Suomessa syntynyt ja etnisyydeltä kaukasialainen? Tämä todennäköisesti toteutuu kohdallasi?

6. Maksimissaan 27 vuoden ikä - Tälle ei enää voi mitään, mutta hyvältä voi silti näyttää oikealla treenillä, ruokavaliolla, ihonhoidolla ja kosmetiikalla.

Vierailija
38/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tavallaan vanhempia jotka toivoisivat ja haluaisivat minun(kin) löytävän oman kumppanin ja rakkaani, kute sisarukseni. - Onneksi en ole yksin vastuussa toiveessa saada lapsen lapsia! -

Mutta erinomaisen tylsää on ollut vastata utelaille treffikumppaneille parisuhde historiastasni. Varmasti olisin päässyt monesti vähemmällä jos olisin hieman valehdellut sen sijaan, että olisin rehellisesti ja avoimesto myöntänyt, että en ole eläessäni ollut parisuhteessa.  -Vertailun vuoksi enminä odota tai vaadi, että mahd- kumppaniinikin olsi pitänyt pysyä sinkkuna samalla tavoin kuin minä itse. - Mutta toivoisin kuitenkin, että hän on sinut itsensäö ja historiansa kanssa.

Se, että on ollut näin vanhaksi eli nioin 35 vuotiaaksi vailla parisuhdetta ei ainakaan oman kokemuksen mukaan ei ainakaan miehen arvoa muuta kuin laske, koska niin monella on uskomus on, että kaikki hyvät, parhaista nyt puhumattakaan ovat parisuhteessa tai ainakin ovat jo olleet siinä.

- Asiaa ei omalta kohdaltani tee yhtään helpommaksi se, että yleisesti koen tulevani ihan hyvin juttuun ja toimeen niin miesten kuin naisten kanssa; kumpaisiakin minulla on sekä kavreina että ystävinä. - Ja ei ennenkuin joku kysyy, niin en ole erityisen uskovainen, enkä ole aseksuaali tai homo. - Niin enkä koulukiusattu. 

Oma kohatloni on tai on toistaisekis ollut vain päätyä parhaassakin tapauksessa päästä ns. friendzonelle. - Ei huono tai kävä "asema" sekään mutta aina tosinaan sitä tovoisi ja haluaisi kohdata ja löytää "Sen" yhden ja erityisen.... Vaikka mikäs tässä sinkkunakaan ollessa...  

Kuulostaa siltä, että et ole vielä valmis lähtemään markkinoille. Sinun pitää tehdä itsestäsi niin houkutteleva, että tuo friendzonaaminen loppuu. Kuka nainen friendzonaisi Jason Momoan tai Brad Pittin? Aivan. Ja pystyisitkö itse olemaan ystävä jonkun uskomattoman hyvännäköisen naisen kanssa? Tuskinpa. Joten tee kaikki ulkonäön eteen, mitä pystyt. Vielä ei ole liian myöhäistä tuon ikäisenä, muutamakin hyvä vuosi on vielä jäljellä, joista kannattaa ottaa kaikki irti!

Vierailija
39/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vanhemmille powerpoint esitys tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta

Vierailija
40/60 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluatko nyt parisuhteeseen itse vai haluatko vain siksi, että vanhempasi haluaisivat? Jos kyse on jälkimmäisestä, niin ensimmäinen tehtäväsi on irrottautua myös emotionaalisesti vanhemmistasi ja päättää itse omasta elämästäsi. Kun olet itsenäistynyt aikuinen, ei vanhempiesi mielipiteellä mistään pitäisi olla sinulle väliä ja voit antaa sen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.