Uskomatonta miten paljon vaalennus kuluttaa hiuksia!
Mulla vuosia vaalennettu tai raidoitettu hiuksia, välillä tummempaa ja taas vaaleaa. Nyt oon harventanut tai lopettanut kokonaan värjäämiseen. Latvoissa vielä noin 10cm hapertunutta.mutta siis tuntuu ihan selkeästi että hiuksia on paljon enemmän. En vaan koskaan ajatellut että näin paljon värjäys kuluttaa hiusta.
Kommentit (3)
Osaako joku sanoa että sopiiko jollekin hiuslaadulle vaalennukset paremmin? Esim jos on jouhimainen todella paksu hius. Itsellä ohuet mutta niitä on paljon. Ja ei sovi vaalennus. Piti vaan näin vanhaksi elää että tajusi sen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoa että sopiiko jollekin hiuslaadulle vaalennukset paremmin? Esim jos on jouhimainen todella paksu hius. Itsellä ohuet mutta niitä on paljon. Ja ei sovi vaalennus. Piti vaan näin vanhaksi elää että tajusi sen.
Ap
No, minulla on vahva hiuslaatu, pitkät ja runsaat hiukset ja silti menivät aivan järkyttävään kuntoon niistä vaalennetuista kohdista. Katkeili ja tuli kaksihaaraisia niihin vaalennettuihin kohtiin. Ja ammattitaitoisella kampaajalla kävin, alle laitettiin vahvistava hoitokin. En ikinä vaalenna enää. Ohuella hiuslaadulla kokonaan vaalennetut hiukset ovat usein kuivia, katkeilevia ja hauraita, mitä olen nähnyt. Siinä mielessä paksu hius saattaa kestää pidempään, mutta ei sekään tosiaankaan välttämättä hyvänä kestä.
T. Edellinen
Vaalennus kuluttaa ja heikentää hiusten laatua aivan järkyttävän paljon. Olen laitattanut vain kerran vaaleita raitoja hiuksiin, enkä enää koskaan sen jälkeen. Olivat kauniit, mutta järkytyin siitä, miten paljon se vahingoitti hyväkuntoisia hiuksiani. On kestänyt vuosia saada hiuksista jälleen yhtä vahvat ja kauniit kuin ne olivat ennen.