Minkä mallinen pöytäliina toimii puolipyöreän sivupöydän päällä
Juu, tarvii jotain kun näyttää jotenkin paljaalta. Tän tyyppinen pöytä mittasuhteiltaan https://kauppa.puupajasteela.fi/STEELA-poeytae-puolipyoereae-korke
Kaitaliina oli ainakin ihan hassun näköinen miten päin vaan asettelikaan. Pienempi neliskanttinen kulmittain ei oikein asettunut nätisti. Kokonaan peittäväkö sitten? Toi puolipyöreä muoto on vaikea. Millaisia teillä on tuollaisissa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
En tykkää tollasista pöydistä, joten minulla ei sellaista ole. Jättäisin paljaaksi.
Ok, kiitos tiedosta. Ap
Taita pyöreä liina keskeltä kaksinkerroin.
Vierailija kirjoitti:
Eh, puolipyöreä?
Niin, tuollainen kuin linkissä. Ap
Typerää tunkea liinaa joka pöydälle ja lipaston päälle. Miksi kaikki pitää päällystää liinoilla?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sisustanut sun muun huushollin? Äiti, naapuri, vauva.fi, kummin kaima...jne...
Miksi kysyt? Koska kysyin täältä sisustusapua? EtKö itse sitten ole koskaan pohtinut jotain sisustusjuttua, että miten tekisi tai jopa keskustellut asiasta jonkun kanssa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Typerää tunkea liinaa joka pöydälle ja lipaston päälle. Miksi kaikki pitää päällystää liinoilla?
Olet ymmärtänyt jotain nyt väärin, sinun ei ole mikään pakko laittaa liinoja mihinkään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sisustanut sun muun huushollin? Äiti, naapuri, vauva.fi, kummin kaima...jne...
Miksi kysyt? Koska kysyin täältä sisustusapua? EtKö itse sitten ole koskaan pohtinut jotain sisustusjuttua, että miten tekisi tai jopa keskustellut asiasta jonkun kanssa? Ap
Mulla on ymmärrys sisustaa itselle mieluisa koti.
Mä laittaisin vain jonkun pienehkön liinan, vaikka tähden muotoisen tuohon keskelle.
Ostaisin isomman, kevyen pyöreän liinan ja puolittaisin ja päärmäisin sen. Liinan reunat putoaisivat nätisti reunan yli. Toisen puolen voisi ottaa käyttöön, kun toinen odottaa pesua.
Itsellä oli sama ongelma: keittiössä pieni pöytätaso, jossa toinen pääty pyöreä. Kun oli vaikea löytää liinaa, niin ostin kirpparilta valkoisen ikkunaverhot ja puoliin. Perfect!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ymmärrys sisustaa itselle mieluisa koti.
Ok. Toivottavasti nyt sait hyvän startin päivälle ja paremman mielen tästä kevyestä vittuilustasi😄 Ap
En laittaisi mitään, mikä roikkuu yli. Jollei löydy sopivaa puolipyöreää, ostaisin pyöreän ja leikkaisin sen ja ompelisin kahtia.
Tai pieni pyöreä liina.
Paha kysymys ja itsekin tykkään laittaa pöytäliinan esim maljakon tai valokuvien alle, mitä tuollaiselle jävarmaan laittaisin.
Heitä pois koko pöytä, kun on noin vaikea, ja osta tilalle järkevämmän mallinen, niin saat siihen himoitsemasi liinankin sitten.
Vierailija kirjoitti:
En laittaisi mitään, mikä roikkuu yli. Jollei löydy sopivaa puolipyöreää, ostaisin pyöreän ja leikkaisin sen ja ompelisin kahtia.
Tai pieni pyöreä liina.
Paha kysymys ja itsekin tykkään laittaa pöytäliinan esim maljakon tai valokuvien alle, mitä tuollaiselle jävarmaan laittaisin.
Niin ja ovaalin muotoisia löytyy ainakin valmiina. Se vosii sopia.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin isomman, kevyen pyöreän liinan ja puolittaisin ja päärmäisin sen. Liinan reunat putoaisivat nätisti reunan yli. Toisen puolen voisi ottaa käyttöön, kun toinen odottaa pesua.
Itsellä oli sama ongelma: keittiössä pieni pöytätaso, jossa toinen pääty pyöreä. Kun oli vaikea löytää liinaa, niin ostin kirpparilta valkoisen ikkunaverhot ja puoliin. Perfect!
Eli siis niin ison että peittää koko pöydänkannen. Pitääpä kokeilla miltä näyttää vaikka leikkaamalla jostain vanhasta lakanasta tms eri kokoja. Kiitos vinkistä! Ap
Meillä on tuon mallinen pöytä ja siinä on ollut aina pitsiliina, joko suorakaiteen tai ovaalin muotoinen. Minusta sopii hyvin. Myös pyöreä pieni liina tuohon pöydän keskelle toimii.
Vierailija kirjoitti:
Tai pieni pyöreä liina.
Joo, tykkään että on joku tavaroiden siinä alla, jotenkin kokoaa ikään kuin ryhmäksi. Ilman mitään tuntuu että esineet vaan jotenkin ajelehtii siinä pöydällä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tuon mallinen pöytä ja siinä on ollut aina pitsiliina, joko suorakaiteen tai ovaalin muotoinen. Minusta sopii hyvin. Myös pyöreä pieni liina tuohon pöydän keskelle toimii.
Ok, kiitos! Ap
En tykkää tollasista pöydistä, joten minulla ei sellaista ole. Jättäisin paljaaksi.