Minkä mallinen pöytäliina toimii puolipyöreän sivupöydän päällä
Juu, tarvii jotain kun näyttää jotenkin paljaalta. Tän tyyppinen pöytä mittasuhteiltaan https://kauppa.puupajasteela.fi/STEELA-poeytae-puolipyoereae-korke
Kaitaliina oli ainakin ihan hassun näköinen miten päin vaan asettelikaan. Pienempi neliskanttinen kulmittain ei oikein asettunut nätisti. Kokonaan peittäväkö sitten? Toi puolipyöreä muoto on vaikea. Millaisia teillä on tuollaisissa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuollaisen päällä iso soikea tarjotin. Sen päälle on laitettu pöytälamppu ja kokoelma erilaisia vintage cocktaillaseja.
Täähän on kiva!
Mulla on kaiken muotoisia tarjottimia, mutta en ole koskaan tullut ajatelleeksi, että niitä voisi käyttää sisustuksessa. Kiitos vinkistä!
Täällä tuntuu tosiaan liikkuvan vihamielisiä voimia, jotka vain etsii purkautumistietään. Jos kuka erehtyy joskus kysymään mielipiteitä pulmaansa, niin heti aktivoidutaan ja aletaan sättiä kysyjää. Kintaalla viittaus tietysti parasta siihen.
En siis ole AP, mutta kyllä minäkin liinoista jossain kohdissa tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuollaisen päällä iso soikea tarjotin. Sen päälle on laitettu pöytälamppu ja kokoelma erilaisia vintage cocktaillaseja.
Täähän on kiva!
Mulla on kaiken muotoisia tarjottimia, mutta en ole koskaan tullut ajatelleeksi, että niitä voisi käyttää sisustuksessa. Kiitos vinkistä!
Täällä tuntuu tosiaan liikkuvan vihamielisiä voimia, jotka vain etsii purkautumistietään. Jos kuka erehtyy joskus kysymään mielipiteitä pulmaansa, niin heti aktivoidutaan ja aletaan sättiä kysyjää. Kintaalla viittaus tietysti parasta siihen.
En siis ole AP, mutta kyllä minäkin liinoista jossain kohdissa tykkään.
Sä olet kyllä se vihamielinen voima tässä ketjussa.