Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kampaajalla ja muutin tyyliäni ihan täysin mutta kukaan lähipiiristäni ei kommentoinut asiaa mitenkään

Vierailija
18.09.2022 |

Töissä sitten taas kaikki ovat huomanneet ja kehuneet muutosta hienoksi, ihan siis toimarista lähtien ja kaikki työkaverit yms.

Onko lähipiiriini kertynyt jotenkin juntteja?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan työpaikallasi on juntteja.

Vierailija
2/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja millä logiikalla? Kyllä kehuja on kiva saada. Itse asiassa alkoi harmittaa todella paljon kun lähimmäiset eivät kommentoi mitenkään, ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Oli kivempi kertoa muutoksesta töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja selän takana alkoi armoton haukkuminen. 🤣 eli kollegasi ovat tekopyhiä.

Vierailija
4/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin? Sinäkö toimit noin? Meillä on kyllä yleisesti ottaen paljon fiksumpaa porukkaa, ei haukuta sitä joka ei ole paikalla yms niin miksi minutkaan ottaisivat silmätikuksi... Vastauksesi kertoo enemmän kyllä sinusta kuin minusta tai työkavereistani.

Vierailija
5/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja millä logiikalla? Kyllä kehuja on kiva saada. Itse asiassa alkoi harmittaa todella paljon kun lähimmäiset eivät kommentoi mitenkään, ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Oli kivempi kertoa muutoksesta töissä.

Niin kehuja on kiva saada että olet esim kiva tyyppi, mutta kun kehutaan ulkoisia asioita liikutaan vaarallisille vesillä.

Vierailija
6/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile muutosta. Saattaa olla, että se on huono, ja lähipiiri on kohteliaasti hiljaa, kun taas työpaikalla teeskennellään ja ollaan jopa vahingoniloisia.

Vierailija
7/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin? Sinäkö toimit noin? Meillä on kyllä yleisesti ottaen paljon fiksumpaa porukkaa, ei haukuta sitä joka ei ole paikalla yms niin miksi minutkaan ottaisivat silmätikuksi... Vastauksesi kertoo enemmän kyllä sinusta kuin minusta tai työkavereistani.

Älä jaksa olla lapsellinen.

Vierailija
8/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

110% sinunkin työpaikalla on töissä vain ihmisiä.

Vierailija
9/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile muutosta. Saattaa olla, että se on huono, ja lähipiiri on kohteliaasti hiljaa, kun taas työpaikalla teeskennellään ja ollaan jopa vahingoniloisia.

Mun työpaikalla on hyvä henki eikä olla koskaan kenellekään vahingoniloisia. 

Sitten taas lähipiirini ihmisillä on ollut tapana käyttäytyä jopa narsistisestikin kun sille päälle sattuu.

Vaikea arvata kumpaan suuntaan tämänkin vastaajan mielenmaailma menee...

Vierailija
10/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiiri ei pidä muutoksesta, on kohteliaisuudesta hiljaa. Työpaikalla on aina pakko kehua, ettei ilmapiiri kärsi.

Et kai vaihtanut pitkää kaunista tukkaa värjättyyn kananpyrstöön?

Vierailija
11/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipiiri ei pidä muutoksesta, on kohteliaisuudesta hiljaa. Työpaikalla on aina pakko kehua, ettei ilmapiiri kärsi.

Et kai vaihtanut pitkää kaunista tukkaa värjättyyn kananpyrstöön?

Ei toimarin olisi ollut ollut pakko sanoa mitään tukastani koska emme ole mitenkään jatkuvasti tekemisissä, ihmettelin jopa että kiinnitti huomiota. Mutta alkaa tosiaan valjeta tämä lähipiirin ajattelutapa näitä vastauksia kun lukee. Ei ollut kyse kananpyrstömallista.

Vierailija
12/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähipiiri ei sano mitään, niin muutos huono. Itsekin olen töissä kehunut hädissäni työkaverin hiusmuutosta, kun yllätyin niin sen sopimattomuudesta hänelle.

Vierailija
13/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähipiiri ei sano mitään, niin muutos huono. Itsekin olen töissä kehunut hädissäni työkaverin hiusmuutosta, kun yllätyin niin sen sopimattomuudesta hänelle.

Kukaan ei kyllä hädissään kehunut muutosta vaan olivat aitoja.

Vierailija
14/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on pakko muutella tyyliäs 24/7 nii tee se nyt HYVÄ LEIDI ITTELLES NIINGU!!! ÖRRÖYH. Äläkä välitä mitä muut sanoo!!! hei kamoon!!!

- NiKKe NixUTiN "NeGiZ" Negatiivi, sanat on mahtavii AY AY AY

Vierailija
15/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kommentoi toisen ulkonäköä millään lailla, jos olen huomannut että tämä ottaa sekä hyvät, että huonot arviot vastaan arvosteluna.

Jospa lähipiiri ei uskalla sanoa mitään, koska saisi kuulla äänensävystään loppuikänsä.

Vierailija
16/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä joltakin lähipiiriläiseltä, onko uusi tyyli hänen mielestään sinulle sopiva. Sellaiselta, jonka tiedät rehellisesti kertovan mielipiteitään. Itse saan kommentiksi yleensä: Oot käynyt kampaajalla. No s*it Sherlock, enpä ollut itse huomannutkaan😉.

Vierailija
17/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kyllä hädissään kehunut muutosta vaan olivat aitoja.

Mistä tiedät aitouden? Itselläkin säilyi pokerinaama täysin. Sen yhden vahinkokehumisen jälkeen opin läksyni, enkä ole jatkossa mitään sanonut, vaikka mitä olisi tapahtunut.

Vierailija
18/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kommentoi toisen ulkonäköä millään lailla, jos olen huomannut että tämä ottaa sekä hyvät, että huonot arviot vastaan arvosteluna.

Jospa lähipiiri ei uskalla sanoa mitään, koska saisi kuulla äänensävystään loppuikänsä.

Ei vaan mun lähipiiri ei ole ollut kovinkaan kohteliasta tai empaattista ennenkään. Nyt ikään kuin silmäni aukesivat taas miten normaalit ihmiset käyttäytyvät ja miten he. Eipä ole vaikea ottaa etäisyyttä ja hakea parempaa seuraa.

Vierailija
19/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkojen kotkotuksia.

Vierailija
20/71 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies sanoo naiselle, että kauniit hiukset, niin kyllä siitä vähintään metoo tulee. ehkä potkut seksuaalisesta ahdistelusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi