Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-vaimo soittelee jatkuvasti

Vierailija
15.04.2023 |

Mitä tehdä kun ex-vaimo soittelee jatkuvasti? Halusi itse eron, ei silti halua eroa sanan varsinaisessa merkityksessä ja soittelee jatkuvasti. Yhteenpaluukaan ei ex-vaimoa kiinnosta, eikä itseäni taas kiinnosta olla henkisenä tukena kun ei enää yhdessä olla ja minkäänlainen kaverisuhde ei tule toimimaan kun tunteet ovat kuitenkin molemmin puolin mukana. Ehdoksi keskusteluiden jatkamiselle olen sanonut että palataan yhteen, sitten voidaan taas puhua koko ajan, sekään ei kelpaa. Alkaa tuntua hyväksikäyttösuhteelta kun halutaan vain tietty osa minusta ja sitten elää yksinään muutoin. Onko tämmöinen normaalia avioerojen yhteydessä? Että erotaan mutta ei silti haluta oikeasti eroon toisesta. Miehen logiikallani en ymmärrä tätä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä yhteystieto

Vierailija
2/16 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aika nössö mieheksi, jos et laita numeroa estoon. Ja jos soittaa jostain toisesta numerosta niin luuri heti kiinni, kun sieltä kuuluu "exä täällä moi, yritin soittaa, mut..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttöähän tuo onkin. Laita rajat ja jatka elämääsi, tulet löytämään jonkun ihanan vielä

Vierailija
4/16 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että noita tollasia jotka ei kuitenkaan sitten pärjää omillaan ja käyttää exäänsä jonain terapeuttina. Ei herranjestas, hyvä sulle kun pääsit eroon! Ja siis ei ole normaalia.

Vierailija
5/16 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia tai muuta hoidettavaa enää

Jos ei - älä vastaa

Sano ette I saa soittaa

Vierailija
6/16 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä pillität, jos ei paluu yhteen onnistu, niin asia on silloin taputeltu, huhhuh. The End! Lapanen.

Vierailija
7/16 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa sun olevan olkapäänä ja kuuntelijana, kun itse seikkailee jännämiesten kanssa ja he kohtelevat huonosti. Suosittelen katkaisemaan kaiken yhteydenpidon, niin pääset helpoimmalla.

Vierailija
8/16 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on ja siksi käyttääkin niitä tekosyinä kaikenlaisille terapiakeskusteluille. Senkään takia en voi kokonaan blokata exää pois kun välillä täytyy puhua lapsiin liittyvistä asioista. Eron taustalla on muutenkin exän mielenterveysongelmat kun rupesi kuvittelemaan minusta kaikenlaista ja otti sitten eron harhakuvitelmiensa pohjalta.

Vierailija
9/16 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia on ja siksi käyttääkin niitä tekosyinä kaikenlaisille terapiakeskusteluille. Senkään takia en voi kokonaan blokata exää pois kun välillä täytyy puhua lapsiin liittyvistä asioista. Eron taustalla on muutenkin exän mielenterveysongelmat kun rupesi kuvittelemaan minusta kaikenlaista ja otti sitten eron harhakuvitelmiensa pohjalta.

Exäsi pitäisi hakeutua mt palveluiden piiriin. Äidilläni todettiin eläkeiässä harhaluuloisuushäiriö ja se kyllä selitti hänen äärimmäisen negatiivista arviointia muista ihmisistä. Oli raskasta kuunnella, kun äiti kaatoi niskaan parisuhdeongelmiaan ja väitteitä isästä. Jos joku siinä suhteessa petti, oli se äiti.

-ohis

Vierailija
10/16 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäsi haluaa poimia rusinat pullasta. On oma ratkaisusi, haluatko olla se rusina.

Vierailija
11/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin erositte? 

monet lakkaa soittelemasta n. kaksi vuotta eron jälkeen sinun selittämällä tavalla.

ja onko uusia kumppaneita kummallakin? 

sitten tosi outoa kyllä

Vierailija
12/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyisen mieheni exä soittaa noin 2-3 kertaa viikossa (heillä yhteiset lapset), alussa soitteli päivittäin, jopa monta kertaa päivässä joten kai tää on parannusta siihen nähden. Ollaan oltu nyt yhdessä n. 5 vuotta. Oon miettinyt välillä eroa tän exän takia, mun mielestä on häiritsevää. Sitten taas toisaalta ajattelen että ehkä noi puhelut vähiltellen harvenee. Katotaan nyt, oikeastaan meidän kaikki ongelmat liittyy exään ja tietynlaiseen rajattomuuteen hänen suhteensa. Itsekin olen exä jolla yhteiset lapset oman exäni kanssa, ja pyrin olemaan häiritsemättä hänen uutta parisuhdettaan ja olen alusta asti antanut heille rauhan olla yhdessä. En tiedä miksei tämän nykyisen mieheni exä näe asiaa sillä tavalla. 

Vierailija
13/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa, mutta soita takaisin joskus 02-04 aikoihin. Kysy oliko joku hätä, kun olet yrittänyt tavoitella. Mun exä lakkasi soittelemasta.

Vierailija
14/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh... mun mies viettää joulut exänsä seurassa ja mä olen sen ajan yksin :D Ollaan oltu useampi vuosi yhdessä mutta tää kai jatkuu niin kauan kuin heidän lapsensa alaikäisiä. Sen lisäksi kaikenlaisia muitakin ns perhejuhlia ja tapahtumia viettävät yhdessä. Exä oli jopa heidän kesälomareissullaan mukana, josta aluksi valehteli mulle ja suutuin todella pahasti kun kuulin tuon. Pisti sen jotenkin exänsä syyksi että ex on niin mahdoton että sovun säilyttämiseksi pakko ottaa hänet mukaan näihin juttuihin. Muuten meillä on hyvä parisuhde, mutta nää kaikki exään liittyvät asiat saa mut kyllä välillä harkitsemaan eroa. Mua pyydetään aika usein eri yhteyksissä treffeille ja heikkoina hetkinä mietin että seuraavaan kutsuun vastaan sitten jo myöntävästi ja jätän tän nykyisen miehen. Toisaalta en haluaisi jättää häntä ja ymmärrän kyllä että on hankalassa tilanteessa, kun exänsä on hieman erikoinen ja yksinäinen mutta välillä mietin että tarvitseeko tän kaiken olla mun ongelmani. No, katsellaan tässä mitä teen. Tunnen kyllä myötätuntoa exänsä ongelmia kohtaan mutta itse en haluaisi olla tuollainen "rasite" kenenkään parisuhteelle. 

Vierailija
15/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellasta settii.

Vierailija
16/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Oon koko ajan jättämässä mun nykyisen kumppanini nimenomaan hänen exänsä takia, mut aina tulee joku juttu jonka takia ajattelen että odotetaan vielä ton ja ton tilaisuuden yli (joulu, synttärit, yhteinen jo aiemmin varattu matka tai muu sovittu meno...) ja joskus mietin että tää on ihan kauheaa epärehellisyyttä että hän ei tiedä että haaveilen erosta, mutta mä teen sen oman mielenterveyteni vuoksi.

Exänsä on hyvin rajaton suhteessa tähän mun mieheeni, ja olen tästä useamman kerran puhunut mieheni kanssa, mutta hän ei kuulemma voi asialle mitään kun pakko lasten takia pitää exä tyytyväisenä ja lisäksi exä on jotenkin reppana ja hankala persoona niin sitä pitää ymmärtää ja hänen lapsillaan on muutenkin haasteita niin yrittää tukea lasten äidin horjuvaa mielenterveyttä jotta lapsilla olisi helpompaa. Ja joo, ymmärrän kaiken tän, mutta itse olen valitettavasti vähemmän myötätuntoinen tähän kaikkeen ja siksi haluasin erota ja etsiä uuden parisuhteen jossa exä ei ole niin keskeisessä roolissa. En enää edes yritä puhua tästä kumppanini kanssa koska sieltä tulee aina se sama selitys ja mä en enää jaksa tätä tilannetta. 

Exä on ihan älykäs, koulutettu ihminen mutta jostain syystä ei tajua käytöksensä olevan vähän erikoista. En tiedä mikä on totta ja mikä liioiteltua mitä mieheni selittää hänen asioistaan ja luonteestaan, mutta ilmeisesti hänen kanssaan on oltava koko ajan varpaillaan ja hän on ikään kuin sidottu tähän varpaillaan oloon lastensa takia. Oon myös ruvennut miettimään että ongelma ei edes välttämättä ole tuo exä itse vaan mun mies joka ei uskalla hänelle asettaa rajoja. Mutta oli miten oli, niin mä haaveilen tän tilanteen jättämistä taakseni, en jaksa tällaista elämää exän varjossa ikään kuin meidän parisuhde olsi joku salasuhde ja exä se oikea puoliso. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi