Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin harva ihminen tunnistaa manipulaation?

Vierailija
17.09.2022 |

Itse tunnistan, voisiko johtua siitä että minun isäni oli sellainen?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta seuraaminen on kaikkein vaikeinta, kun ei ole keinoja saada ihmistä tajuamaan, kuinka hän on manipulaation kohteena. Suurin virhe on mennä sanomaan asiasta.

Vierailija
62/64 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset harrastavat manipulaatiota, myös tämä aloitus sitä sisältää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla työpaikalla on mieskollegaa, joka jo parin vuoden ajan tuijottaa hyvin intensiivisesti ja minulle tulee vaikutelma, että olen hyvin tärkeä hänelle ja hän on kovasti ihastunut. Mutta hän ei ole kertakaan tullut juttelemaan ja tiedän että hän on naimisissa. Tulee kuitenkin edelleen jatkuvasti tuijottelemaan. Alkuun ajattelin, että hän on onneton parisuhteessa ja ei uskalla erota, mutta nyt alan tajuamaan että tämä on jonkisorttinen manipulaatio, hän haluaa, että teen jotain ( en vieläkä täysin ymmärrä mitä). Enkä aio tietenkin tehdä mitään, seuraan mitä tästä paljastuu..

Luultavasti pitää kauniina ja haluaa katsoa. Ei sen kummempaa

Vierailija
64/64 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras esimerkki manipuloinnista on kun koronarokottamattomia saalistettiin ja jahdattiin kuin eläimiä ja mustamaalattiin kaksi vuotta mediassa ja hallinnon toimesta... esimerkki valtiosta jossa totalitarismi vallitsee ja manipulointi on jokapäiväistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme