Oletko koskaan haaveillut näkeväsi miehesi toisen naisen kanssa ja kuka se nainen sitten olisi?
Nyt siis ei puhuta miehen valitsemasta naisesta.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti suurin fantasiani! Kaikista villeistä fantasioistani tämä on se mikä aiheuttaa itselleni suurimmat kiksit. Mieheni ensin nuolemassa orgasmin toiselle naiselle,sen jälkeen nainen ottamassa mieheltäni suihin ja lopuksi yhdyntä. Toisaalta haluaisin nähdä kaiken alusta loppuun,mutta en tiedä miten,koska aivan liian vaivaannuttavaa olisi istua nurkassa katsomassa,niin aisuri henkinen en sentään ole.. :D ehkä jokunen kuvakin riittäisi ja miehen kertomus.
Jarmo, omaan ketjuun ei kuulu vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin,että mieheni saisi kaveriani.Nainen kyseessä ja tiedän, että mieheni hänestä haaveilee
Niin haaveilee. Ja jos hänet saisi niin vaihtaisi sinut lennossa.
Kuka hullu vaihtaisi naisen, joka antaa miehensä panna haaveilemaansa muuta naista, kehenkään toiseen naiseen. Ei kukaan.
Itseäni kiihottaa että saisin nähdä mieheni nussimassa omaa siskoansa
Olen haaveillut ja kerran mies suostuikin. Tosin en suoraan ollut paikalla vaan mieheni lähetti minulle kännykällä kuvaamansa videon jossa vieras nainen otti häneltä suihin ja jota mieheni hoiteli lopulta takaapäin tämän sohvalla. Haluaisin kyllä uusinnan mutta ei koe omaksi jutukseen joten joudun välillä salaa fiilistelemään samaa videota. Harmi.
N33
Kiihottaa kyllä mutta sekoittuu vahvasti mustasukkaisuuteen. En tiedä tullaanko ikinä toteuttamaan varsinaisesti tätä mutta toisen parin kanssa seksiä on kerran harrastettu. Siten että alkuun vaihdettiin parit ja siinä näin mieheni panemassa takaa toista naista, sitä ennen tämä toinen nainen otti mieheltäni suihin. Oli ihan jännää ja ainakaan siinä tilanteessa en tuntunut mitään mustasukkaisuutta, toki tämä toinen mies oli samalla mun kimpussa ja lopuksi kumpikin keskittyi omaan kumppaniinsa ja mun mies tuli mun sisälle.
Tilanne vois olla aikalailla erilainen jos mies innoissaan panis toista naista ja mä olisin siinä vaan jotenki sivustaseuraaja. En ehkä halua sitä kokea kuitenkaan, miestä tämä ei mitenkään erityisesti houkuttele. Häntä kiinnostaisi enemmän toinen mies meidän kanssa kolmanneksi jos jotain kolmatta pyörää harkittaisiin.
N45
En ole haaveillut näkeväni miestäni toisen naisen kanssa. Sen sijaan haaveilin näkeväni itseni toisen miehen kanssa ja onneksi tämä haave on toteutunutkin.
Oon haaveillut. Nainen ois joku, jolla ois kauniit kasvot, isot rinnat ja iso pylly, sellanen ulkonäöltä, mistä mä tykkäisin.
Haaveilen tästä todella usein ja ajattelen tätä sängyssä ollessakin paljon. Haluaisin vaan katsella sivusta tai osallistua itsekin naisen tyydyttämiseen, varsinkin nuolemiseen samalla kun mies panee häntä. Usein haaveilen että nainen olisi miehen ex tai joku tuttu. Mutta en oikeasti varmaan kestäisi tilannetta vaan olisin mustasukkainen. Ehkä joskus jos suhde alkaa tuntumaan liian tylsälle.
Olen haaveillut näkeväni itseni Paul Bettanyn naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oon haaveillut. Nainen ois joku, jolla ois kauniit kasvot, isot rinnat ja iso pylly, sellanen ulkonäöltä, mistä mä tykkäisin.
Mä aloin miettimään, et onkohan meillä lainkaan samanlainen naismaku miehen kanssa.
"He käyttivät sinun kiltteyttä vain hyväkseen. Nusivat keskenään ja sun piti vaan räplätä itseäsi. Varmaan ekan kerran jälkeen jatkavat salassa"
Tyypillinen kommentti ihmiseltä, jolle toisten hyvä on aina ja automaattisesti itseltä pois. Ja jonka on täysin mahdoton käsittää, että on muunkinlaisia ihmisiä.
Tuollainen uni EI TULE tyhjästä. Ukkosi on petollinen mieshuåra. Yäk.