Onko muita naisia joilla ei ole miespuolisia kavereita?
Kommentit (40)
Ainoa läheinen miespuolinen kaverini on homo. Muut miespuoliset kaverini ovat työkavereita, joita en näe vapaa-ajalla.
Minulla on yksi miespuolinen nettikaveri, irl en pysty miehiä lähestymään ilman että he kuvittelevat että haluan heiltä jotain muutakin kuin vain ystävyyttä. Ehkä vanhempana mahdollista.
Et ole outo.
En oikein usko miesten ja naisten väliseen ystävyyteen, ykkösvastaaja jo kertoikin syyt.
Se on naisellisen naisen merkki jos ei ole miehiä kavereina. Miesmäiset naiset yleensä etsivät miehistä kavereita.
Pidän ystävättärien puolisoita ystävinäni. 😊
Vierailija kirjoitti:
Ja myös puolisoni mieskamuja pidän omina kamuina.
Ei ole. En ole tavannut miestä, jonka kanssa ajatusmaailma kohtaisi niin hyvin, että haluaisin kaveerata. Puolisoni kanssa olemme hyvin erilaisia ja välillä mietinkin, miksi edes olemme yhdessä. Naisystäviä minulla on useita ja kavereita enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen pystyy olemaan miehen kaveri, mutta mies ei pysty olemaan naisen kaveri ja siksi en halua olla miesten kanssa tekemisissä. Säästyy isolta ja turhalta draamalta, jos ei ota miehiä tuttavapiiriinsä.
Höpöhöpö. Kyllä mies pystyy olemaan myös kaveri naiselle. Ei tietenkään päde ihan jokaiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja myös puolisoni mieskamuja pidän omina kamuina.
"Kamuja" kunnes ero iskee.
Ei mun mieskaverit ole mitään oikeita kavereita ollut. On vain kytänneet koska eroan ja ovat olleet vonkaamassa seksiä. Tylsää käytöstä tuollainen.
Ei ole koskaan ollut. Eikä kyllä ole montaa ystävääkään muutoinkaan.
Ei ole. Työkaverit on kaikki miehiä eikä olla tekemisissä vapaa-ajalla enkä kaipaa miespuolisia kavereita.
Olen mies eikä ole yhtään naista kaverina eikä ystävänä. En ota naisia kavereikseni enkä ystävikseni, enkä ketä tahansa miestäkään, hyvin harvan. Olen myös hetero, ja olen ollut elämäni aikana asunut enimmäkseen naisen kanssa parisuhteessa. Enää en ehkä muuta yhteen kenenkään kanssa, paitsi että eihän sitä vielä tiedä.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen pystyy olemaan miehen kaveri, mutta mies ei pysty olemaan naisen kaveri ja siksi en halua olla miesten kanssa tekemisissä. Säästyy isolta ja turhalta draamalta, jos ei ota miehiä tuttavapiiriinsä.
Höpöhöpö. Kyllä mies pystyy olemaan myös kaveri naiselle. Ei tietenkään päde ihan jokaiseen mieheen.
Älykäs mies pystyy kyllä olemaan pelkkä kaveri vaikka ehkä ihastumistakin olisi. Alapäällään ajattelevat testo-maket tuskin pystyy kaveruuteen ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen pystyy olemaan mnen miehen kavei. Sinusssa on jotakin itsessä vialla.
mun ainoa ystävä on mies, johon olen rakastunut. Hän tietää asian, mutta ei tunne mua kohtaan samoin. Hankalasta tilanteesta huolimatta ystävyytemme on upeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs mies pystyy kyllä olemaan pelkkä kaveri vaikka ehkä ihastumistakin olisi.
Mikä järkeä siinä on? Mies antaa hyväksikäyttää itseään.
Hmm. Minulla on kaksi miespuolista kaveria. Kyllä jossain vaiheessa olen kummankin kanssa ollut alasti peiton alla (toisessa tapauksessa ei tapahtunut mitään yhdyntää kuitenkaan edes, ei vaan kuitenkaan ollut semmonen juttu, näin todettiin.)
Yhä on nämä kaverit, ja molempien suhteen fiilis molemmilla, että se homma on katsottu ja kaikki ok ja yhä kavereita.
Olen naimisissa ja mieheni tietää asian ja kaikki ok.
Mutta kieltämättä, eipä ole miespuolisia ystäviä, ketkä ei ois ainakin joskus edes kerran asiaa kokeillut.