Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti kun kerroin käyttäneeni joskus maksullisen naisen palveluita

Vierailija
17.09.2022 |

2 vuotta seurustelua ja se oli siinä. Ei muuta selitystä. Miten voi aikuinen nainen olla noin epävarma? :|

M28

Kommentit (309)

Vierailija
181/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pyysi treffeille yksi mies, mutta en halua mennä, koska hän on ollut naimisissa yhden tosi kauniin naisen kanssa. Tuo nainen on jo toisen miehen kanssa naimisissa, mutta en silti halua olla se rumempi vartaloinen.

Itse asiassa tuo aiempi nainen petti häntä, mutta en silti halua olla se rumempi vaihtoehto.

Vierailija
182/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsit helposti eroon naisesta, joka olisi kuitenkin tehnyt ehdottomuudellaan elämästäsi täyttä helvettiä. Onnittelut. Kannattaa jatkossa valita seuransa paremmin, naisia tässä maassa riittää, jopa tasapainoisia ja järkeviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä noin mene. Parisuhteessa oppii hyvää seksiä, suuseksiä, tantraa, peppuseksiä. Joka kerta saa emätinorgasmin.

Yhden illan suhteessa mies ei osaa käsitellä naista[/quote]

Ja kun miehellä on vielä paksu hyvänkokoinen vehje.

Joka kerta saa emätinorgasmin + suuseksiä ja monta kertaa viikossa.

Yhden illan jutut olisivat varmasti pettymys. Hyvässä lykyssä olisi mies, joka tulee heti.[/quote]

Kummallinen kuvitelma, että ne joilla on ollut paljon kumppaneita luulevat olevansa hyviä seksissä.

Noidenhan kanssa ei edes harrasteta suuseksiä ilman kondomia.[/quote]

Niin, miehet on kautta historian kuvitelleet olevansa hyviä seksissä ja kelvollisia, vain jos ovat harrastaneet usean naisen kanssa sitä kun taas nainen on ollut "pilalla" ja "huo ra" mutta jostain syystä mies ei ole koskaan pilalla...Ymmärrätkö kaksinaismoralismin tuossa taustalla?

Jos miehellä on ollut paljon seksipartnereita ja etenkin jos on käynyt maksullisilla niin on ihan yhtä paha huo ra kuin nainen, jolla on ollut paljon seksupartnereita

Vierailija
184/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset 'maksaa" tavalla tai toisella. His money, his choice.

Vierailija
185/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan, mutta jos maksullisissa käynyt mies on pilannut itsensä eikä ole enää aviomiesmatskua vaan on likainen ja sellainen ei kelpaa kunnollisille naisille. Ei myöskään sellainen, jolla on ollut toistuvia yhden illan juttuja

Vierailija
186/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi83 kirjoitti:

Kyllä ja kaikki miehet ovat maksullisia, tavalla tai toisella. Moni antaa jopa ilmaiseksi, melkein kenelle tahansa, oikein haluavat jakaa mulk kuaan mahdollisimman monille naisille...

Likaiset miehet, yök, ei jatkoon

Vierailija
187/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan, mutta jos maksullisissa käynyt mies on pilannut itsensä eikä ole enää aviomiesmatskua vaan on likainen ja sellainen ei kelpaa kunnollisille naisille. Ei myöskään sellainen, jolla on ollut toistuvia yhden illan juttuja

Sen takia teille tiukkapipoisille mätisäkeille ei kerrota harmittomista huvitteluista huòruleiden kanssa.

Vierailija
188/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi83 kirjoitti:

Kyllä ja kaikki miehet ovat maksullisia, tavalla tai toisella. Moni antaa jopa ilmaiseksi, melkein kenelle tahansa, oikein haluavat jakaa mulk kuaan mahdollisimman monille naisille...

Likaiset miehet, yök, ei jatkoon

Mieheltä ei tarvitse muuta kun pyytää, ei miehet mitään maksa. Maksullisen kanssa se on sentään turvallista, ei sitä koskaan tiedä mitä tautia ilmaiset kumppanit kantaa.... yöök.

Vierailija
189/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pyysi treffeille yksi mies, mutta en halua mennä, koska hän on ollut naimisissa yhden tosi kauniin naisen kanssa. Tuo nainen on jo toisen miehen kanssa naimisissa, mutta en silti halua olla se rumempi vartaloinen.

Itse asiassa tuo aiempi nainen petti häntä, mutta en silti halua olla se rumempi vaihtoehto.

Suomessa ei onneksi ole tapana keskustella pakkien syystä joten tuo mies ei saa koskaan tietää syytä miksi en lähtenyt treffeille.

Täytyy katsoa seuraavaksi mies jonka ex ei ole niin hyvännäköinen. Voin kysyä, jos saan nähdä existä esim. vaikka kuvia.

Vierailija
190/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei onneksi ole tapana keskustella pakkien syystä joten tuo mies ei saa koskaan tietää syytä miksi en lähtenyt treffeille.

Täytyy katsoa seuraavaksi mies jonka ex ei ole niin hyvännäköinen. Voin kysyä, jos saan nähdä existä esim. vaikka kuvia.

Miehet ei ymmärrä naisten ajatusmaailmaa joten ei ne ymmärrä miksi nainen haluaa nähdä jotain kuvia.

Vierailija
191/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu kertoo miehistä ja heidän arvomaailmasta kaiken oleellisen. Varmaan olisi ihan ok jos näiden miesten tyttäretkin alkaisivat maksullisiksi? Kun eihän siinä mitään pahaa ole...

Vai oliko niin, että tyttären pitää pysyä kiltisti neitsyenä kunnes on täysi-ikäinen/menee naimisiin? Ne on aina ne "toiset" naiset joiden kanssa rivoillaan mutta vaimojen ja tytärten pitää pysyä kiltisti siveellisinä

Onko ihme, että yhä useampi nainen valitsee vapaaehtoisen sinkkuuden? Miesten kaksinaismoralismi on tullut niin tutuksi sekä tosiaelämässä että täällä netissä

Miehethän haluavat alle 25-vuotiaita naisia joten ei varmaan haittaa, jos oma tytär on miehen 50 - vuotiaiden työkaverien kanssa vähän seksiä harrastamassa.

Kyllä nyt on kovin kärkevää ja mustavalkoista.

Ja sotataan kaikki. Pallit ja pillut ihan sekaisin.

Aapee kertoi jonkun vanhan jutun.

Vaimo läks.

Se on joillekin syy lähteä.

Miettii ensi kerralla mitä puhuu ja miten.

Selvinpäin kannattaa tuommoiset jutella. Ja voi sen jutella silleen kautta rantain.

Kyllähän ihmiset kasvaa ja muuttuu. Sallittakoon se meille kAikille.

Olisi se muutenkin lähtenyt. Ei tuo ollut ainut syy. Se oli se niitti tai kimmoke.

Vierailija
192/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en huolisi miestä, jonka eksät ovat olleet ihan erilaisia kuin minä. Se kertoo siitä, etten vastaa hänen naistyyppiään. Jos jotain povekkaita, mahdollisesti tatuoituja blondeja löytyy historiasta, saa kyllä jatkaa etsimistä.

Vierailija
193/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että mua ei tippaakaan kiinnosta eksät.

Vierailija
194/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisin jättänyt. Dealbreaker ihan ehdottomasti.

Miksi? Ihmiskaupan pelosta? Tiedäthän että naisetkin ostaa seksiä?

Vierailija
195/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle voi sanoa, että se on vaikka liian lyhyt tai keksiä jotain liian alhainen tulotaso niin ei se oikeaa syytä tule ikinä kysymään.

Vierailija
196/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
197/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja muutkin tuntemani naiset olisivat tehneet samoin. Sinulla on erilaiset arvot kuin naisilla keskimäärin, joten kannattaako naisten kanssa edes seurustella? Ei suhteesta tule mitään, kun arvomaailmat poikkeavat noin paljon.

Jos saisin tietää jonkun ystävän ostaneen seksiä, siis miespuolisen, ystävyys loppuisi myös siihen. Peruste sama eli erilainen arvomaailma.

Vierailija
198/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin ostaminen yksinään ei omasta mielestäni kerro ihmisen arvoista ja "kelvollisuudesta" juuri mitään, vaikka sellaista sanaa oman elämänsä moraalipoliisit täällä tykkäävätkin absoluuttisena totuutena julistaa.

Palveluita käyttävien joukkoon mahtuu (tietenkin) myös niitä sovinistisikoja, joille nainen on vain hyödyke, jota voi vapaasti käyttää pelkästään omien tarpeiden täyttämiseen, mutta näiden ihmisten arvot ovat vinksahtaneita elämän kaikilla muillakin osa-alueilla..

Minä en huolehdi muiden moraalista ja valitsen seurani tarkkaan. Pysy sinäkin vain kaltaistesi seurassa, niin ei tule ongelmia. Mikä oikeus sinulla on tulla valittamaan minun arvoistani ja nimittelemään? Pysyt vain kaukana minusta omiesi parissa.

Pysyn erossa myös rikollisista ja päihdeongelmaisista ihan ilman luvan kysymistä sinulta.

Vierailija
199/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies, joka käy maksullisissa, on halpa lort to ja saa potkun perseelle kun totuus tulee ilmi, ennemmin tai myöhemmin...

Vierailija
200/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin jättänyt siksi, että olisit kokenut tarpeelliseksi avautua tuollaisesta asiasta. Miksi ihmeessä niin teit?

Haluat mielummin valehtelevan miehen?

Luuletko, että miehesi on kertonut kaikki seksikokemuksensa sinulle? Esim sen, kun kävi Thaimaassa kavereiden kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi