Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti kun kerroin käyttäneeni joskus maksullisen naisen palveluita

Vierailija
17.09.2022 |

2 vuotta seurustelua ja se oli siinä. Ei muuta selitystä. Miten voi aikuinen nainen olla noin epävarma? :|

M28

Kommentit (309)

Vierailija
161/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupungissa yksi pelimies sai tyttölapsen. Miksi pelimiehet on niin tyhmiä, että perustavat perheen omaan kotikaupunkiin ja kaikki säälivät sen vaimoa ja miettivät tietääkö vaimo, että hänen lapsensa isä on nainut puoli kaupunkia.

Jos se vaimo on samanlainen.

Tuossa annetaan kuva, että sekä tyttölapsi että mies tunnetaan.

Kyllähän se nuori nainen ennen pitkää tajuaa totuuden miehestä.

Vierailija
162/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookei. Vaikea uskoa että tuollaisia ap:n kaltaisia tahvoja on oikeasti olemassa, mutta tässä kuitenkin perusteet miksi en haluaisi olla miehen kanssa joka on käynyt maksullisissa.

-Miehen täytyy olla jotenkin epäkelpo, tai epätoivoinen että joutuu käymään maksullisissa. Toinen vaihtoehto on addiktio, mikä ei todellakaan ole parempi vaihtoehto. Kolmas vaihtoehto on että on joku ryhmäpaineidiootti, joka tekee saman mitä ikinä jätkäporukan muut aasit jossain Viron reissulla tekee.

-Tällaista tekevä mies ei kykene näkemään rakenteita eikä omaa vastuutaan asioista. (Ei ymmärrä, että iso osa seksityöntekijöistä on ihmiskaupan uhreja ja päihdeaddikteja, tai taloudellisesti epätoivoisessa tilanteessa. Ei ymmärrä että vaikutukset ulottuu tuleviin seurustelukumppaneihin terveydellistä syistä, koska ei heti kertonut asiasta.)

-Pystyy kiihottumaan vaikka kumppani ei ole oikeasti halukas, vaan suorittaa vain rahan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet aina kuvittelevat loukkaavansa naisia sille, kun luettelevat, mitä kaikkea on maksullisten kanssa tehty ja kuinka kiihkeää se oli :D 

Miksi jotain randoma naista kiinnostaisi, mitä mies on tehnyt maksullisissa? Kunhan ei osta seksiä miltään ihmiskaupan uhrilta niin asia ok

Tässä huvittavinta onkin juuri tuo! Ei minua kiinnosta mitä siellä ollaan tehty tai millaisen vartalon kanssa, vaan se, että mies ei ole saanut kuin rahalla haluamaansa, ja sen lisäksi kiihottunut alistamisesta, koska eihän maksullinen asiakastaan halua. Myös kykenevyys ylipäätään esineellistämään ja hyväksikäyttämään toisen kehoa noin radikaalisti seksuaalisesti hyväkseen on totaalinen turn off.

Vierailija
164/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa kiltin ja siveän neitsytvaimon/vaimon jolla on ollut vain 1 mies aikaisemmin. Sitten valittaa, kun tämä kiltti ja siveä vaimoa pihtaa eikä sitä kiinnosta seksi, kun ei ole seksuaalista tyyppiä. Sitten pitää mennä maksullisiin saadakseen seksiä...

Missä meni pieleen?

Ei se kyllä noin mene. Parisuhteessa oppii hyvää seksiä, suuseksiä, tantraa, peppuseksiä. Joka kerta saa emätinorgasmin.

Yhden illan suhteessa mies ei osaa käsitellä naista

Ja kun miehellä on vielä paksu hyvänkokoinen vehje.

Joka kerta saa emätinorgasmin + suuseksiä ja monta kertaa viikossa.

Yhden illan jutut olisivat varmasti pettymys. Hyvässä lykyssä olisi mies, joka tulee heti.

Vierailija
165/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jokainen nainen vaatii että mies maksaa treffeillä. Mitäs se kertoo naisista?

Eikä vaadi. Maksan aina omat kuluni, myös treffeillä.

Suurin osa naisista tänä päivänä maksaa kyllä ihan itse. Minua suorastaan ällöttää miehet jotka yrittävät ostaa tai lahjoa minua. Yök.

Vierailija
166/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet aina kuvittelevat loukkaavansa naisia sille, kun luettelevat, mitä kaikkea on maksullisten kanssa tehty ja kuinka kiihkeää se oli :D 

Miksi jotain randoma naista kiinnostaisi, mitä mies on tehnyt maksullisissa? Kunhan ei osta seksiä miltään ihmiskaupan uhrilta niin asia ok

Tässä huvittavinta onkin juuri tuo! Ei minua kiinnosta mitä siellä ollaan tehty tai millaisen vartalon kanssa, vaan se, että mies ei ole saanut kuin rahalla haluamaansa, ja sen lisäksi kiihottunut alistamisesta, koska eihän maksullinen asiakastaan halua. Myös kykenevyys ylipäätään esineellistämään ja hyväksikäyttämään toisen kehoa noin radikaalisti seksuaalisesti hyväkseen on totaalinen turn off.

Ja se tosiasia, että sun vartalo ei ole niin hyvännäköinen eikä se seksi ole niin kiihkeää sun kanssa.

Vierailija
167/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa kävit huorissa.

Ajattelit sitten sunnuntain ratoksi pillastuttaa palstan naiset.

Vierailija
168/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se tosiasia, että sun vartalo ei ole niin hyvännäköinen eikä se seksi ole niin kiihkeää sun kanssa.

Sivusta: sinulla taas ei taso riitä saada kauniilta naiselta ilmaiseksi. Siksi joudut ostamaan. Olet ruma.

Vierailija
169/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi tietää tuollaista. Mitäs menit kertomaan.

Vierailija
170/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: sinulla taas ei taso riitä saada kauniilta naiselta ilmaiseksi. Siksi joudut ostamaan. Olet ruma.

Olen nainen ja naimisissa. Seksi monta kertaa viikossa.

Vierailija
171/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh miks mun kommenttia ei julkaista. Mun lasten isä kävi ennen meidän yhteistä elämää maksullisissa. Säälittävän prinssi nakin omistaja ja eihän näistä huudella ennen kun naimisissa ja lapsia yllätys. Kiertämään kaukaa näissä muitakin ongelmia. Terve mies ei käy maksullisissa jolla normi varustus ja itsetunto jne.

Tämän takia seksiä harrastetaan ennen avioliittoa ettei tule ikäviä yllätyksiä ja varmistetaan että seksi toimii. Papin aamenen jälkeen ei enää kehtaa perua.

Vierailija
172/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa kiltin ja siveän neitsytvaimon/vaimon jolla on ollut vain 1 mies aikaisemmin. Sitten valittaa, kun tämä kiltti ja siveä vaimoa pihtaa eikä sitä kiinnosta seksi, kun ei ole seksuaalista tyyppiä. Sitten pitää mennä maksullisiin saadakseen seksiä...

Missä meni pieleen?

Ei se kyllä noin mene. Parisuhteessa oppii hyvää seksiä, suuseksiä, tantraa, peppuseksiä. Joka kerta saa emätinorgasmin.

Yhden illan suhteessa mies ei osaa käsitellä naista

Ja kun miehellä on vielä paksu hyvänkokoinen vehje.

Joka kerta saa emätinorgasmin + suuseksiä ja monta kertaa viikossa.

Yhden illan jutut olisivat varmasti pettymys. Hyvässä lykyssä olisi mies, joka tulee heti.

Kummallinen kuvitelma, että ne joilla on ollut paljon kumppaneita luulevat olevansa hyviä seksissä.

Noidenhan kanssa ei edes harrasteta suuseksiä ilman kondomia.

Vierailija
173/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti. Ja minä olen Magdalan Maria. Neitsyt.

Vierailija
174/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta miksi mun vartalon pitäisi olla hyvännäköinen? Teidän miesten iloksiko? Me naiset emme ole olemassa miesten tarpeita varten, vaikka kautta historian olette yrittäneet meille niin uskotella. En treenaa kenenkään miehen mieliksi ja sinkkuna on mukavaa kun ei ole kukaan kitisemässä ja vaatimassa mitään :)

Vierailija
175/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin ostaminen yksinään ei omasta mielestäni kerro ihmisen arvoista ja "kelvollisuudesta" juuri mitään, vaikka sellaista sanaa oman elämänsä moraalipoliisit täällä tykkäävätkin absoluuttisena totuutena julistaa.

Palveluita käyttävien joukkoon mahtuu (tietenkin) myös niitä sovinistisikoja, joille nainen on vain hyödyke, jota voi vapaasti käyttää pelkästään omien tarpeiden täyttämiseen, mutta näiden ihmisten arvot ovat vinksahtaneita elämän kaikilla muillakin osa-alueilla..

Vierailija
176/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti. Ja minä olen Magdalan Maria. Neitsyt.

Kyllä olen ja on muuten naisia joita ei pyydetä edes 20-vuotiaana treffeille, kun toisia pyydetään vanhempanakin jatkuvasti.

Tosiasia on, että kauniit kasvot ja vartalonmalli ja tissien koko ratkaisee.

Vierailija
177/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehetkin käsittääkseni osaavat laittaa ruokaa.

Ja siivota jne.

Esim. mun 70+ vanhemmat ovat aina jakaneet kotityöt.

Vierailija
178/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta miksi mun vartalon pitäisi olla hyvännäköinen? Teidän miesten iloksiko? Me naiset emme ole olemassa miesten tarpeita varten, vaikka kautta historian olette yrittäneet meille niin uskotella. En treenaa kenenkään miehen mieliksi ja sinkkuna on mukavaa kun ei ole kukaan kitisemässä ja vaatimassa mitään :)

En haluaisi naimisiin miehen kanssa, joka muistelee niiden muiden naisten kauniita vartaloita. Voi olla, että mies kuvittelee sinut seksiä harrastaessa joksikin toiseksi naiseksi jonka kanssa on ollut aiemmin. Ei hän sitä sinulle kerro.

Vierailija
179/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehttps://www.ihmiskauppa.fi/ihmiskauppa/ihmiskaupan_muodot/seksuaalinen_…

Mies, mistä tiedät ettei nainen ole ihmiskaupan uhri, miten sen selvität? Myös Suomessa on ihmiskauppaa

"Joskus uhri on tietoisesti suostunut myymään seksiä, mutta työn todelliset olosuhteet ovat olleet odotettua karummat, eikä toiminnasta pääse enää irtautumaan. On tärkeää ymmärtää, että myös alun perin vapaaehtoisesti prostituutioon suostunut henkilö voi olla ihmiskaupan uhri"

Vierailija
180/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap ole vielä palannut vastaamaan hyväksyisikö hän rouvansa työn prostituoituna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme