Mikä oli peruskoulun päättötodistuksesi keskiarvo ja mihin ammattiin päädyit?
Kommentit (594)
En saanut päättötodistusta vaan päästötodistuksen v 1974
ka 7,5
Opistoinsinööri, koneenrakennus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tästä ketjusta jotain oppii niin sen, että naiset eivät osaa hyödyntää koulutustaan.
naiset? harva on kertonut sukupuoltaan
Oletko aivan tyhjäpää vai esitätkö vaan?
8,7 matemaattisten aineiden opettaja
Tolla keskiarvolla ei oo enään mitään merkitystä, itsellä 9.4 ja kohta työtön filosofian maisteri.
Vierailija kirjoitti:
En saanut päättötodistusta vaan päästötodistuksen v 1974
ka 7,5
Opistoinsinööri, koneenrakennus
Eikös tuolloin ollut vielä keski- ja kansalaiskoulut? Peruskoulu tuli ensimmäisenä Lappiin, jossa ensimmäisiä peruskoulun opetussuunnitelman suorittaneita olivat 1961 syntyneet.
9,8. Opetan aikuisia maahanmuutajia.
En ole käynyt peruskoulua ja päädyin Kevan joutonomiksi.
Keskiarvo peruskoulusta oli 9,6 ja lukiosta 9,8. Tällä hetkellä työskentelen ammattiohjaajana.
9.4 Sairaanhoitaja, myöhemmin terveystieteiden maisteri ja ammatillinen opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 5-7 en muista enää, enkä muista yo papereistakaan, yliopistosta tuli ihan hyvät.
VTM ja töissä yksityisella puolella johtajana.
M52
Nyt taitaa muisti pettää. Eihän lukioon päässyt noilla keskiarvoilla siihen aikaan, kun me ollaan oltu nuoria. Olen sinua vuotta nuorempi. Lukioon pääsyn keskiarvorajat valtakunnallisesti oli yli 8. Meidän lukiossa pääsi sinä vuonna kun itse aloitin keskiarvolla 8,4.
En muista enää! Olisiko ollut kasin paikkeilla - siinä se pyöri koko kouluajan. Parhaimmillaan 8,5 ja heikoimmillaan 7,8. Lukioon sillä nyt kuitenkin pääsi ja lukion ja parin ulkomailla vietetyn välivuoden jälkeen yliopistoon. Työskentelen nykyään markkinointipäällikkönä keskisuuressa firmassa.
9,9 ja opetan maahanmuuttajille suomea.
7,6 oli keskiarvo. Nyt olen ollut koulunkäynnin ohjaajana päälle 15v.
9,2 ja lentoemäntä.