Mikä oli peruskoulun päättötodistuksesi keskiarvo ja mihin ammattiin päädyit?
Kommentit (594)
8,3 ja minusta tuli kaupan kassahenkilö.
6,9 ja puutarhuri, joskin työnjohtaja, ja tämä ammatti tuli vasta pitkälle aikuisiällä, sitä ennen tein aspaa.
9,6 peruskoulussa.
9,2 lukion päästötodistuksessa ja neljä laudaturia sekä kolme eximiaa.
Lähihoitsuksi opiskelin 3 vuotta sitten oltuani 12 vuotta myymässä bensaa Teboililla.
5,2
Te-toimistoon asiantuntijaksi
6,9 ja siivoojaksi päädyin. Opiskelu olisi kannattanut vaan eipä se silloin kiinnostanut. Nyt sitten köyhäillään eläkeikään ja sen ylikin asti.
Vierailija kirjoitti:
9,6 peruskoulussa.
9,2 lukion päästötodistuksessa ja neljä laudaturia sekä kolme eximiaa.
Lähihoitsuksi opiskelin 3 vuotta sitten oltuani 12 vuotta myymässä bensaa Teboililla.
Sitä se teiniäitiys teettää.
8,en voinut mennä lukioon koska ruotsi oli suppeakurssi niin päädyin kauppakouluun ja siitä kauppaan töihin ja melko nopeasti myymäläpäälliköksi. Olen työstäni pitänyt eikä palkkaakaan ihan huono ole, joskus kyllä miettinyt pakkoruotsia koulussa, että mitä olisinkaan voinut opiskella ilman sitä ja tämä siis 80-luvulla.
7,2 Ylempi toimihenkilö IT-alalla, vuositulot n. 80k€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 5-7 en muista enää, enkä muista yo papereistakaan, yliopistosta tuli ihan hyvät.
VTM ja töissä yksityisella puolella johtajana.
M52
Nyt taitaa muisti pettää. Eihän lukioon päässyt noilla keskiarvoilla siihen aikaan, kun me ollaan oltu nuoria. Olen sinua vuotta nuorempi. Lukioon pääsyn keskiarvorajat valtakunnallisesti oli yli 8. Meidän lukiossa pääsi sinä vuonna kun itse aloitin keskiarvolla 8,4.
Kyllä pääsi, useampaankin, voi olla että oli sitten seiskaa arvosanoina. Ei niitä mihinkään tarvittu muutenkaan, viimeinen todistus merkkaa.
6,7. Kirjapainon toimitusjohtaja.
Jäi peruskoulu käymättä koska keskikoulu. IT asiantuntija ja yli satku vuodessa.
ka 8,6
Nykyinen ammatti: hallinnollinen asiantuntija