Mikä oli peruskoulun päättötodistuksesi keskiarvo ja mihin ammattiin päädyit?
Kommentit (594)
9,2. Sähköalan ammattikoulua, metallialaa ja autonkuljetusta, puualaa ja autonkuljetusta, oma firma, lopulta teollisuuden ja laitosten kunnossapitäjä, huoltaja. Se on oma alani.
Jos tästä ketjusta jotain oppii niin sen, että naiset eivät osaa hyödyntää koulutustaan.
Taisi olla vähän alle ysin. Työtön filosofian maisteri tuli.
7.9 Olen ollut kaikennäköisissä hanttihommissa ilman koulutusta.
Myyjänä, koulunkäynnin avustajana, iltapäiväkerhonohjaajana, henkkarina, tutkimushaastattelijana, radiossa äänitarkkailijana. Nyt sitten vihdoin 50 vuotiaana opiskelen virallista ammattia amiksessa.
8.4. Laboratorioanalyytikko ensin, sitten lähihoitaja ja viimeisenä (tähän mennessä) sosionomi.
Vierailija kirjoitti:
Keskiarvo 9.6. Opettaja tuli.
Sulla on numerot väärinpäin. Ihan tyypillinen aloittavan trollaajan virhe. 6.9
9,3
Tuohon tarvinnut tehdä oikeastaan koskaan mitään kotona, tunneilla oli paljon luppoaikaa muutenkin, Oikeasti peruskoulun asioiden oppiseen olisi mennyt ehkä tunti päivässä, mutta pakkohan oli koulunpenkkiä kuluttaa.
Työelämässä olin ensin 18 vuotta DI:nä vaativissa asiantuntijatehtävissä , sen jälkeen olen ollut 10 vuotta yksityissijoittaja.
9,6. DI ja opettaja. (nainen, sivuhuomiona)
7,4
Yläasteen ja lukion aineenopettaja monien mutkien ja koukeroiden kautta vasta 35-vuotiaana. Vihasin koulua yli kaiken, kunnes sain vajaa 10 vuotta sitten ADHD-diagnoosin ja lääkityksen. Siitä se yliopistoura sitten aukeni ja lopulta päädyin opettajaksi. Rakastan työtäni ja oppilaani rakastavat sitä, kun kerron heille vihanneeni koulua. 😃
6,1
Tuotepäällikkö monikansallisessa yhtiössä ja yrittäjä siinä sivussa. Sain hankittua myöhemmin kaksi eri maisterin tutkintoa. Peruskoulun keskiarvo ei kerro yhtään mitään henkilön tulevaisuudesta.
9,7
Opiskelin tekniikan alalta diplomi-insinööriksi ja olin vuosikausia suunnittelijana kunnes minut irtisanottiin. Tällä hetkellä olen työtön, mutta yli 60-vuotiaan on vaikea työllistyä.
Vierailija kirjoitti:
6.4, Lääkäri
En usko
Tais olla 8.4 ja olen sairaanhoitaja sekä terveystiedon opettaja
9,2.
Olen matemaatikko.
I am a mathematician.
Jag är en matematiker.
Mi estas matematikisto.
Suhakzaimnida.
9,2 sairaanhoitaja