Mikä oli peruskoulun päättötodistuksesi keskiarvo ja mihin ammattiin päädyit?
Kommentit (594)
Minulla oli 9,2 koulutodistus parhaimmillaan sisältäen seitsemän kpl oli täyttä 10 lukemaa eli taideaineet, kielet ja reaaliaineet oli hyvät, huonoimmat arvosanat tuli matematiikka ja liikunta.
Mutta sitten sairastuin mielenterveysongelmiin, päättötodistus vuoden päästä jo 8,6. Eli olen mielenterveyskuntoutuja ja eläkkeellä, päivääkään en ole työskennellyt.
Peruskoulun päättötodistuksessa keskiarvoni oli vielä 9,8 ja lukiossa enää 8,4.
Opiskelen geologiksi.
9,4, menin ammattikouluun ja sieltä töihin, samalla opiskelin AMKissa ja vaihdoin alaa, nyt suoritan YAMKia, olen tiiminvetäjä, haaveena edetä päällikkötasolle.
9,0 ja olen aineenopettaja ulkomailla.
Biootti kirjoitti:
9,4 6ällän yö.Ei työtä.Koulutus yliopisto.Paikkakunnlla "aukeaa ",55v.välein siivoustyö..tuuraus.Näin meillä Suomessa.
Et sitten kuitenkaan ole kirjoittamaan oppinut?
9.1 ja hammaslääkäriksi päädyin
8,7
Amiksessa kävin teknisen alam linjan, alan teollisuudessa vaihtelevia töitä, muutama viimeinen vuosi suunnittelijana.
Nyt 20 vuotta olen ollut maanviljelijä.
t: nimim. Assburger
Olisko ollut 7,8. Minusta tuli myyntipäällikkö.
9,3 kaupan kassana, sitten toimistohommiin. Ei annettu opiskella enempää, olisi tullut liian kalliiksi kuulemma.
Nyt hieman katkera olen, kun annoin vanhenpieni päättää.
Vierailija kirjoitti:
9,3 kaupan kassana, sitten toimistohommiin. Ei annettu opiskella enempää, olisi tullut liian kalliiksi kuulemma.
Nyt hieman katkera olen, kun annoin vanhenpieni päättää.
Lisään vielä edelliseen: Niin ja turhaa opiskella mitään hömpötyksiä... JT perhe.
En ole koskaan käynyt peruskoulua.
6,5. HuK, toimittaja, kirjailija.
7,92, VTM ja suunnittelija. Yo-todistuksessa oli useampi L.
En käyny peruskoulua. Kansa ja kansalaaskoulun vaan. Keskiarvot muistaakseni päälle kasin. Olis varmaan ollu päälle ysi jos olisin ollu hyvä hiihtämää ja uskovaane. Ja paremmasta perheestä.
Vaan rehellinen duunari tuli eikä porvari föönipää ja homppeli.
8,6 mutta silloin oli tasoryhmät, joten lukioon pisteet nousi. Osastopäällikkö/ myyntijohtaja.
7,6 konsultti tietotekniikkafirmassa. Koulutus BSc.
9.8
Päädyin parikymppisenä sairaseläkkeelle aivorungon infarktin vuoksi.