Mikä oli peruskoulun päättötodistuksesi keskiarvo ja mihin ammattiin päädyit?
Kommentit (594)
Ei päästötodistusta, olin 9.lk ulkomailla. Lukiosta onneksi 8,2. Erityispedagogi.
6 ja sekatyömies ja Kela Pummi.
9,5 ja varhaiskasvatuksen opettaja.
9,9 lukiosta. Mt-ongelmainen sairauseläkeläinen ahdistuksen, masennuksen ja nepsyoireiden takia.
Jotain 8 pintaan ja sosionomi amk. Vakaopena tehnyt töitä. Kaduttaa uravalinta 😅
8,9 FM ja toinen tutkinto KM
luokanopettaja
Miksi opettajaksi kun olisi ilmeisesti ollut kykyjä johonkin hyvä palkkaiseen ammattiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi opettajaksi kun olisi ilmeisesti ollut kykyjä johonkin hyvä palkkaiseen ammattiin?
Kaikille ei todellakaan ole se palkka kaikkein tärkeintä.
Et sitten saanut koulutusta vastaavaa työtä. 2 tutkintoa aivan turhaan.
9.8 ja opettaja. Olin antipinko. Kaverini olivat kaikki hyvillä keskiarvoilla ja me kukaan ei juuri luettu. Läksyt tein välitunnilla, kokeeseen luin tunnin edellisenä iltana. Koulu oli vaan superhelppoa.
9.6 lukuaineiden, huono liikuntanro vähän laski lopputulosta.
Puhelinmyyjänä oon ollut nyt muutaman vuoden ja kohtapuoliin eläkkeellä. Pari muuta ammattia on ollut tuossa välillä
7,8. Tuli seminologi, ja tykkään työstäni. Puolet työstä on autoilua maaseudulla. Palkka tosin vaan pari tonnia, pyhälisät onneksi nostaa.
Vierailija kirjoitti:
9.8 ja opettaja. Olin antipinko. Kaverini olivat kaikki hyvillä keskiarvoilla ja me kukaan ei juuri luettu. Läksyt tein välitunnilla, kokeeseen luin tunnin edellisenä iltana. Koulu oli vaan superhelppoa.
Voi huokaus, miksi ihmeessä aloit opettajaksi. Palkkasi ei koskaan nouse yli 3500.
Höpöhöpö. Ei pelkkä laskuttaja tienaa missään noin paljon.