Hei te pitkissä parisuhteissa olevat miten tiesitte että olette löytäneet oikean miehen?
Kommentit (14)
Muistan sellaisen asian sieltä 19 vuoden takaa, että kun hän tuli luokseni viikonlopuksi, valtasi minut täysi rentous. Me molemmat yksinkertaisesti vain nukahdimme sylikkäin. Eli jokin sellainen tpingotus tms. lähti pois ja olo oli yksinkertaisesti hyvä.
Oliko tämä nyt sitten se ratkaisevin tieto.. sitä en tiedä.
Tosin vaan 10 vuotta yhdessä nyt
Uskovainen, ei koskaan vakavasti seurustellut. Tapasin mieheni seurakunnan nuorten aikuisten illanistujaisissa. Tutustuttiin ihan kaverina, mutta aika pian ei osattu olla erossa toisistamme hetkeäkään. Nyt siis 10v yhdessä.
pitkää parisuhdetta väärän miehen kanssa. Olivat siinä ehtineet oikean miehen kriteerit selvitä. :)
arjessa,tullaan eri kulttuuritaustoista.
etsiä miestä,ei mun tarvinnutkaan kun mies otti ohjat käsiinsä ja mua vietiin kohti avioliiton satamaan.Sain romanttiset täydelliset häät rannalla ulkomailla ystävien todistaessa tapahtumaa,auringonlaskun aikaan.
Muistan sellaisen asian sieltä 19 vuoden takaa, että kun hän tuli luokseni viikonlopuksi, valtasi minut täysi rentous. Me molemmat yksinkertaisesti vain nukahdimme sylikkäin. Eli jokin sellainen tpingotus tms. lähti pois ja olo oli yksinkertaisesti hyvä.
Tein ystävien kanssa lomamatkan jolla matkalla tapasin nykyisen aviomieheni ja toisen lapseni isän.Olen nyt 45v ja todella onnellinen.
Se on jotain, mitä ei ole koskaan aikaisemmin kokenut, yhteenkuuluvuuden tunne. Tunne, että tässä se nyt on.
Vaikkakin pakko sanoa että uuden miehen ominaisuudet eivät olleet selvillä ennen avoliittoa, mutta sydän vaan tiesi =)