Olen jo 39v ja minulla on rahaa säästössä vain 42.000e
Kommentit (51)
Minäkin olen 39. Nettovarallisuus n. 200k. Mitään en ole perinyt ja puolet kerkesin jo aiemmin menettämään avioerossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan ok. Mun ikätovereilla on säästöjä satoja tuhansia joten aina välillä iskee itselle epätoivo. Varsinkin nyt kun kaikki on noussut hitosti ja joudun auttamaan mm vanhaa sukulaistani sähkölaskuissa.
Paljon sulla ap on palkka? Paljonko nettopalkka? Missä ajassa olet tuon säästänyt?
Niin, monella menee rahaa köyhien perheenjäsenten avustamiseen. Ei jää itelle paljo mitään.
Semmosia hyväksikäyttäjiä perheenjäseniä. Pieni apu on iha jees mutta kun se jatkuu nii voi voi.
Ei esim. vanhaa äitiä voi jättää oman onnensa nojaan.
Olen 61 v.
Sairauseläkkeellä neljättä vuotta.
Ulosottoa on.
Näin loppuelämä.
Olen varaton.
Mä oon 26v. ja mulla on säästössä 160e.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan ok. Mun ikätovereilla on säästöjä satoja tuhansia joten aina välillä iskee itselle epätoivo. Varsinkin nyt kun kaikki on noussut hitosti ja joudun auttamaan mm vanhaa sukulaistani sähkölaskuissa.
Paljon sulla ap on palkka? Paljonko nettopalkka? Missä ajassa olet tuon säästänyt?
Saan kuukaudessa nettona vain 1000e/kk. Työmarkkinatuki + palkka. Itseasiassa nämä rahat ovat tulleet omaisuuden ja perintöomaisuuden myynnistä. Vähän myös säästänyt. ap
Älä huoli. Itse olen 52v ja mulla on vain 12000 ja sekin velkaa.
Joku ongelma sinulla on, kun aloitat sanan keskustelun joka toinen viikko.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, jos tuohon on lisäksi vielä maksettua asuntolainaa 50% asunnosta jossa on arvo noussut niin sit ihan ok.
On velaton asunto mutta ei ole arvokas koska on remontoimaton läävä. Tosin hyvällä paikalla. Arvo ehkä 60.000e. Asua tässä voi mutta ei ole millään mittapuulla viihtyisä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, jos tuohon on lisäksi vielä maksettua asuntolainaa 50% asunnosta jossa on arvo noussut niin sit ihan ok.
On velaton asunto mutta ei ole arvokas koska on remontoimaton läävä. Tosin hyvällä paikalla. Arvo ehkä 60.000e. Asua tässä voi mutta ei ole millään mittapuulla viihtyisä. ap
Hyväosainen mulkku.
Yleensä ihmisillä on vähintään tuon verran velkaa. Ja normaalisti säästöissä vain muutaman kuukauden palkkaa vastaava summa. Onhan tuo aika epätavallista.