Huomasin äsken ikkunasta, että leikkipaikalla hengailee teinilauma
Eikä sekään vielä mitään, mutta pian yksi kossi alkoi kusemaan keskellä leikkipaikkaa. Otti niin päähän, että päätin huutaa heille parvekkeelta. Joku alkoi kuvaamaan ja tämä kusija alkoi huutamaan mulle takaisin että mitä v i t t u a mä heille huudan että hän asuu täällä ja saa olla pihalla. Mä huusin että et kuse sinne kun mun lapset leikkii siellä niin hän näytti keskaria ja haukkui mua v i t u n kyyläksi. Minun ei olisi teininä tullut mieleenkään haistatella aikuisille, nykyään tuntuu että noille ei voi mitään.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Noh, koiria kusetetaan yhtä lailla kaikkialle. Joka paikka haisee kuselta ja metalliset liikennemerkitkin syöpyvät, kun koirat jonossa nostaa jakaa samaan paikkaan. Jopa kadunvarteen parkkeerattujen autojen renkaisiin saavat kusta, koska omistaja vaan tollottaa kännykkää tai katsoo strategisesti muualle.
Onneksi tuli sateet, niin kusenhaju vähän laimenee ja kadut peseytyvät.
Koiriin minäkin näitä räksyttäviä nykymukuloita vertaisin. Paitsi että koirat tottelevat paremmin.
Kerran teini-ikäisenä eräs perjantai-ilta menimme erään kaverin kanssa juuri tällaiselle leikkikentälle. Istuttiin kiikuissa ja juteltiin.
5 min päästä poliisit paikalla että täällä kuulemma särjetään paikkoja. Naureskeltiin (kun selvinpäinkin oltiin) että eikö nämä nyt istua kestä. Niin nauroi komisariokin että eiköhän ja poistui paikalta.
Olisi kyllä pitänyt varmaan sitten särkeä jotain tai ainakin kusta siihen, niin jospa soittajalle olisi tullut parempi mieli.
Taas näitä "tutkimusten mukaan" tyyppejä ketkä ei vaivaudu silti laittamaan mitään linkkiä näihin tutkimuksiin. Helppo se on jauhaa paskaa ja perustella että joku tutkimus on muka tehty, mutta uskottavaa se on vasta jos vaivautuu kertomaan kuka on tutkinut ja missä ja milloin. Sitäpaitsi puukkoja kantoi silloin 90-luvulla hyvin harva mukanaan, joten turhaa tulla jauhamaan paskaa.