Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasin äsken ikkunasta, että leikkipaikalla hengailee teinilauma

Vierailija
17.09.2022 |

Eikä sekään vielä mitään, mutta pian yksi kossi alkoi kusemaan keskellä leikkipaikkaa. Otti niin päähän, että päätin huutaa heille parvekkeelta. Joku alkoi kuvaamaan ja tämä kusija alkoi huutamaan mulle takaisin että mitä v i t t u a mä heille huudan että hän asuu täällä ja saa olla pihalla. Mä huusin että et kuse sinne kun mun lapset leikkii siellä niin hän näytti keskaria ja haukkui mua v i t u n kyyläksi. Minun ei olisi teininä tullut mieleenkään haistatella aikuisille, nykyään tuntuu että noille ei voi mitään.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei noita kakaroita olkoot teinejä tai lapsia saa millään kuriin suurin osa myös huutelee kaupan pihoissa yms alueilla aikuisille vaikka mitä rumuuksia varsinkin naisille, missä vanhemmat? Tai vanhempien vastuu? Jotkut vielä vertaa 80,90 tai 2000 luvun alun teineihin! Sentään vaikka silloinkin ei osattu käyttäytyä niin sentään kuunneltiin ja toteltiin vähän paremmin aikuisia ja loppui temppuilut kun sai pitää kuria, ei ollut niin suurta väkivaltaista ja röyhkeää käytöstä kuin tänä päivänä,Hei haloo monet jopa puukottaa toisia tai kantaa jotain teräasetta mukana! Ja menkääpä huvin vuoksi kuuntelemaan yläasteelle miten nuoret oppitunneilla käyttäytyy, sitten ihmetellään kun viimeiset 10 vuotta Pisan tulokset laskenut!

Sinä oot vaan tullut itse vanhemmaksi. Oon ysärinuori itse ja takuulla oli nuoriso välivaltaisempaa ja kuljetti useammin kääntöveitsiä tmv silloin kuin nyt. Päihteiden käyttö oli sillon myös täysin avointa ja tupakkaa poltti suuri osa nuorista. Ihan tutkimustenkin mukaan kaikki tuo on vähentynyt koko 2000 luvun. Meillä täällä puskaradio laulaa joka toinen ilta kum nuoriso on tehnyt sitä ja tätä ja mopot. Kerta toisensa jälkeen on selvinnyt, ettei teinit olleetkaan asialla tai mitään laitonta ri tapahtunut. Sitten päivitykset poistuu kaikessa hiljaisuudessa. Samat ksihistelijat aina asialla, kun eivät kirjoita nuorista, häiritsee koirat, kissat tai aurauskalusto.

Taas näitä "tutkimusten mukaan" tyyppejä ketkä ei vaivaudu silti laittamaan mitään linkkiä näihin tutkimuksiin. Helppo se on jauhaa paskaa ja perustella että joku tutkimus on muka tehty, mutta uskottavaa se on vasta jos vaivautuu kertomaan kuka on tutkinut ja missä ja milloin. Sitäpaitsi puukkoja kantoi silloin 90-luvulla hyvin harva mukanaan, joten turhaa tulla jauhamaan paskaa.

Vierailija
82/83 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, koiria kusetetaan yhtä lailla kaikkialle. Joka paikka haisee kuselta ja metalliset liikennemerkitkin syöpyvät, kun koirat jonossa nostaa jakaa samaan paikkaan. Jopa kadunvarteen parkkeerattujen autojen renkaisiin saavat kusta, koska omistaja vaan tollottaa kännykkää tai katsoo strategisesti muualle.

Onneksi tuli sateet, niin kusenhaju vähän laimenee ja kadut peseytyvät.

Koiriin minäkin näitä räksyttäviä nykymukuloita vertaisin. Paitsi että koirat tottelevat paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran teini-ikäisenä eräs perjantai-ilta menimme erään kaverin kanssa juuri tällaiselle leikkikentälle. Istuttiin kiikuissa ja juteltiin.

5 min päästä poliisit paikalla että täällä kuulemma särjetään paikkoja. Naureskeltiin (kun selvinpäinkin oltiin) että eikö nämä nyt istua kestä. Niin nauroi komisariokin että eiköhän ja poistui paikalta.

Olisi kyllä pitänyt varmaan sitten särkeä jotain tai ainakin kusta siihen, niin jospa soittajalle olisi tullut parempi mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä