Huomasin äsken ikkunasta, että leikkipaikalla hengailee teinilauma
Eikä sekään vielä mitään, mutta pian yksi kossi alkoi kusemaan keskellä leikkipaikkaa. Otti niin päähän, että päätin huutaa heille parvekkeelta. Joku alkoi kuvaamaan ja tämä kusija alkoi huutamaan mulle takaisin että mitä v i t t u a mä heille huudan että hän asuu täällä ja saa olla pihalla. Mä huusin että et kuse sinne kun mun lapset leikkii siellä niin hän näytti keskaria ja haukkui mua v i t u n kyyläksi. Minun ei olisi teininä tullut mieleenkään haistatella aikuisille, nykyään tuntuu että noille ei voi mitään.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Huutaminen ei koskaan vie asioita toivottuun suuntaan. Mä olisin juossut täysiä alas, mennyt pissaavan eteen ja sanonut ystävällisesti, että noin sä et voi tehdä.
Et kuitenkaan uskaltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, nykyajan nuorilta et saa kuin haistattelua.
Meidänkin lähellä olevassa leikkipuistossa on välillä teinit kokoontuneet. Mölyävät, roskaavat ja juurikin kuseksivat minne sattuu. Ei mitään käytöstapoja.
Nyyh, nyyh! Ja 80-luvulla teinit joi itse tekemäänsä kiljua, polttivat tupakkaa, kuseksivat ja kiroilivat. Kulkivat naama maalattuna, hiukset pystyssä ja hakaneula poskessa. Semmoisia hirveitä teinejä.
90-luvulla teinit istui pusikossa ja joi siideriä, kiroili ja kuseksi mihin sattuu. Tytöt oli helppoja ja näytteli stringejä lantiohousuistaan ja poikien housunhaarus roikkui polvissa. Semmoisia hirveitä teinejä.
2000-luvulla teinit istui kauppakeskuksessa, melusi, näppäili kännykkää ja kiroili. Semmoisia hirveitä teinejä.
2020 teinit istuu kotona ja näppäilee konetta ja kiroilee. Semmoisia hirveitä teinejä.
Missä helvetin harhamaailmassa sinä elät? Älypuhelinta ne näpyttelee eivätkä todellakaan kotonaan.
Kai ne nyt örveltää kun pääministeri jauhojengeineen näyttää mallia.
Pöh! Et varmaan itse ollut ikinä teini?
ANARCHY RULES!
Vierailija kirjoitti:
Pöh! Et varmaan itse ollut ikinä teini?
ANARCHY RULES!
Sinä lienet teini tai ainakin teinin tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidänkin lähellä olevassa leikkipuistossa on välillä teinit kokoontuneet. Mölyävät, roskaavat ja juurikin kuseksivat minne sattuu. Ei mitään käytöstapoja.
Nyyh, nyyh! Ja 80-luvulla teinit joi itse tekemäänsä kiljua, polttivat tupakkaa, kuseksivat ja kiroilivat. Kulkivat naama maalattuna, hiukset pystyssä ja hakaneula poskessa. Semmoisia hirveitä teinejä.
90-luvulla teinit istui pusikossa ja joi siideriä, kiroili ja kuseksi mihin sattuu. Tytöt oli helppoja ja näytteli stringejä lantiohousuistaan ja poikien housunhaarus roikkui polvissa. Semmoisia hirveitä teinejä.
2000-luvulla teinit istui kauppakeskuksessa, melusi, näppäili kännykkää ja kiroili. Semmoisia hirveitä teinejä.
2020 teinit istuu kotona ja näppäilee konetta ja kiroilee. Semmoisia hirveitä teinejä.
Missä helvetin harhamaailmassa sinä elät? Älypuhelinta ne näpyttelee eivätkä todellakaan kotonaan.
Ehkä sun teinit. Minun istuu huoneessaan ja tekee kotiläksyjä. Näen kun ovi on auki.
Vierailija kirjoitti:
Muutako aikuisen mallia ei ole rarjolla? Iskä karannut ja äippä etsii seuraavaa lähipubista?
Otitko muka itse teininä mallia pääministeristä, persunpentu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun teinit. Minun istuu huoneessaan ja tekee kotiläksyjä. Näen kun ovi on auki.
Ne on tehneet pahvista kuvan, jossa muka ovat tekemässä kotiläksyjä, oikeasti ovat jossain muualla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on tehneet pahvista kuvan, jossa muka ovat tekemässä kotiläksyjä, oikeasti ovat jossain muualla :D
Mikä motivaatio teinillä on poistua kotoa, kun kotonakin voi olla puhelimella?
Pojat on poikia. 112 soittamalla saa itse sakot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläimiä saa kusettaa ja paskattaa minne vain ja toisten pihoihin päästetään pitkässä narussa.
Helkutin hyvä että pojat näyttivät mistä kana kusee 😁 Olisivat vielä jättäneet pökäleen 🤣
Ei täällä lasten leikkipaikat mitään streriilejä ole.
Persulla näkyy menevän sukupuolet ja eliölajit sekaisin.
Nyt ymmärrän, miksi Leena Meri möyhää eläimiinsekaantumisesta. Se on ilmeisesti polttava ongelma puolueessanne.
Miksi sotkit ressukka persut tähänkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutako aikuisen mallia ei ole rarjolla? Iskä karannut ja äippä etsii seuraavaa lähipubista?
Otitko muka itse teininä mallia pääministeristä, persunpentu?
Mitä sinä lutikka siellä iniset? Persu sitä ja persu tätä, osaatko sinä muuta kuin hokea persua?
Punikkien pentuja, näkeehän sen tälläkin palstalla persuista jauhavasta kiljuörveltäjästä minkälaisen kasvatuksen ovat saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Olisit ennemmin ottanut kuvan niin pissaajasta kuin koko lsumastakin ja tehnyt ilmoituksen poliisille. Se jälkeen kerännyt muutaman naapurin virsien veisuuseen pihalle. Kyllä nuoret lähtee pakoon, kun virsiä veisata huljuuttaa.
Nimim. Kokemusta on. Ihan yksin veisaamallakin saa noin 50 humaltuneen nuoren häipymään ihan pyytämättä.
Laulatko jotain Siionin virsiä, missä on 10+ säkeistöä? :-D Joku vapaiden suuntien suosima ylistysmusiikin tyyppinen laulanta voisi toimia myös.
Luulin otsikon luettuani provoksi, mutta... Täytyy olla aloittajan kanssa samaa mieltä. Osa nykyajan nuorista on ihan mahdottomia. Ei niihin saa kuria koulu eikä sossukaan.
Persuhullu/hullut vauhdissa persu sitä ja persu tätä:D koettakaa nyt keksiä joku muu kortti kuin persut vol 100000
Joo ei noita kakaroita olkoot teinejä tai lapsia saa millään kuriin suurin osa myös huutelee kaupan pihoissa yms alueilla aikuisille vaikka mitä rumuuksia varsinkin naisille, missä vanhemmat? Tai vanhempien vastuu? Jotkut vielä vertaa 80,90 tai 2000 luvun alun teineihin! Sentään vaikka silloinkin ei osattu käyttäytyä niin sentään kuunneltiin ja toteltiin vähän paremmin aikuisia ja loppui temppuilut kun sai pitää kuria, ei ollut niin suurta väkivaltaista ja röyhkeää käytöstä kuin tänä päivänä,Hei haloo monet jopa puukottaa toisia tai kantaa jotain teräasetta mukana! Ja menkääpä huvin vuoksi kuuntelemaan yläasteelle miten nuoret oppitunneilla käyttäytyy, sitten ihmetellään kun viimeiset 10 vuotta Pisan tulokset laskenut!
Vierailija kirjoitti:
Joo ei noita kakaroita olkoot teinejä tai lapsia saa millään kuriin suurin osa myös huutelee kaupan pihoissa yms alueilla aikuisille vaikka mitä rumuuksia varsinkin naisille, missä vanhemmat? Tai vanhempien vastuu? Jotkut vielä vertaa 80,90 tai 2000 luvun alun teineihin! Sentään vaikka silloinkin ei osattu käyttäytyä niin sentään kuunneltiin ja toteltiin vähän paremmin aikuisia ja loppui temppuilut kun sai pitää kuria, ei ollut niin suurta väkivaltaista ja röyhkeää käytöstä kuin tänä päivänä,Hei haloo monet jopa puukottaa toisia tai kantaa jotain teräasetta mukana! Ja menkääpä huvin vuoksi kuuntelemaan yläasteelle miten nuoret oppitunneilla käyttäytyy, sitten ihmetellään kun viimeiset 10 vuotta Pisan tulokset laskenut!
Sinä oot vaan tullut itse vanhemmaksi. Oon ysärinuori itse ja takuulla oli nuoriso välivaltaisempaa ja kuljetti useammin kääntöveitsiä tmv silloin kuin nyt. Päihteiden käyttö oli sillon myös täysin avointa ja tupakkaa poltti suuri osa nuorista. Ihan tutkimustenkin mukaan kaikki tuo on vähentynyt koko 2000 luvun. Meillä täällä puskaradio laulaa joka toinen ilta kum nuoriso on tehnyt sitä ja tätä ja mopot. Kerta toisensa jälkeen on selvinnyt, ettei teinit olleetkaan asialla tai mitään laitonta ri tapahtunut. Sitten päivitykset poistuu kaikessa hiljaisuudessa. Samat ksihistelijat aina asialla, kun eivät kirjoita nuorista, häiritsee koirat, kissat tai aurauskalusto.
Häiriköintitilanteessa soitetaan 112. Olisit kuvannut ne kersat ennenkuin aloit rääkyä.