Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasin äsken ikkunasta, että leikkipaikalla hengailee teinilauma

Vierailija
17.09.2022 |

Eikä sekään vielä mitään, mutta pian yksi kossi alkoi kusemaan keskellä leikkipaikkaa. Otti niin päähän, että päätin huutaa heille parvekkeelta. Joku alkoi kuvaamaan ja tämä kusija alkoi huutamaan mulle takaisin että mitä v i t t u a mä heille huudan että hän asuu täällä ja saa olla pihalla. Mä huusin että et kuse sinne kun mun lapset leikkii siellä niin hän näytti keskaria ja haukkui mua v i t u n kyyläksi. Minun ei olisi teininä tullut mieleenkään haistatella aikuisille, nykyään tuntuu että noille ei voi mitään.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy seuraavaksi OLETKO SINÄ PETRA PEKKA JO OPPINUT PISSAAMAAN SEISOVILTASI VOI SITÄ KAVEREIDENSA NAURUA KYLLÄ MENEE PERILLE

Vierailija
22/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisit paikalle vaan.

112: Mikä hätänä?

Kyylä: Täällä nuori tekee tarpeitaan kuusen juurelle.

112: Laitamme samantien pari partiota matkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto poliisille ja kiven sisään koko lauma! Ennen ei olisi tullut kuuloonkaan moinen käytös, nuoret opiskelivat, kävivät töissä tai pysyivät kotona neljän seinän sisällä. Poliisi puuttui välittömästi kaduilla vaeltaviin nuoriin. Pamppua ja putkaa jaettiin antoisalla kädellä.

NUORISO ON PILALLA!

Vierailija
24/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se on Tuttu näky nehän siellä rääkyy huudattaa mopoa aamuun saakka, keulii polkupyörällä.

Särkevät erilaisia esineitä alaikäinä polttavat tupakkaa.

Joku rällää tktattorilla, mönkijällä.

Ja autostereot nupit kaakossa niin , että lähitalojen ikkunat helisee.

Lasten lelu autoon menee viisi teiniä hyppiin!

Roskaavat kuseksivat mihin sattuu!

Ja vinguttavat kuluttavat renkaita heidän vanhemmilleen on vara ostaa bensaa ja renkaita .

Ja työttömällä auton hurjastelijalla on myös varaa poltella renkaita!

Ja ehkä joskus saada Sakot Poliisilta.

Ja potkulaudoilla sähköllä ja ilman ( ilman sähköä) hyppiä , autojen ja muilla liikkujien eteen ja huudella Ohikulkeville haistatella!

Ja täältä eläimiä .

Vierailija
25/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla soitat vain poliisille. Jäävät nalkkiin ja saavat kokea seuraukset.

Poliisilla ei ole aikaa polkupyörävarkauksille joten miten sitten leikkipaikalle pissaamiselle?

Olen kerran tuon tason häiriköinnistä soittanut poliisille. Heillä oli silloin aikaa tulla paikalle ja pikkukonnat saatiin kiinni, pidettiin puhuttelu joka toimi -häiriköinti loppui.

Kiitin tästä poliisipartiota ja he olivat todella hämmästyneitä tästä. Eikö kukaan muu muka kiitä poliisia?

Vierailija
26/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysyny miks näytät noin?

27/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housuunko sen olisi pitänyt kusta?

No mieluummin sinne. Jos ei pusikkoon älyä mennä.

28/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi se on Tuttu näky nehän siellä rääkyy huudattaa mopoa aamuun saakka, keulii polkupyörällä.

Särkevät erilaisia esineitä alaikäinä polttavat tupakkaa.

Joku rällää tktattorilla, mönkijällä.

Ja autostereot nupit kaakossa niin , että lähitalojen ikkunat helisee.

Lasten lelu autoon menee viisi teiniä hyppiin!

Roskaavat kuseksivat mihin sattuu!

Rauhoituhan hyvä mummo.

Ja vinguttavat kuluttavat renkaita heidän vanhemmilleen on vara ostaa bensaa ja renkaita .

Ja työttömällä auton hurjastelijalla on myös varaa poltella renkaita!

Ja ehkä joskus saada Sakot Poliisilta.

Ja potkulaudoilla sähköllä ja ilman ( ilman sähköä) hyppiä , autojen ja muilla liikkujien eteen ja huudella Ohikulkeville haistatella!

Ja täältä eläimiä .

Vierailija
29/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit nauranut että onpas vielä pieni pippeli.

Vierailija
30/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisit paikalle vaan.

Joo karhu-ryhmä karauttaa heti paikalle jos joku kusee pihalle. Eiköhän ole poliisilla muuta tekemistä kuin olla kusivahtina. Olisihan se tietty hienoa jos asiat olisi niin hyvin että niillä olisi aikaa.

Vierailija
31/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisnuoria? Esimerkiksi nepsyoireilu voi näkyä tuollaisena.

Harva nepsyteini hengailee isossa laumassa

Vierailija
32/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran asuu talossa, niin taloyhtiölle voi tehdä valituksen.

Vierailija
33/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan kaikki erityisiä ja silti kaikki säännöt koskee kaikkia.

Vierailija
34/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisit paikalle vaan.

Joo karhu-ryhmä karauttaa heti paikalle jos joku kusee pihalle. Eiköhän ole poliisilla muuta tekemistä kuin olla kusivahtina. Olisihan se tietty hienoa jos asiat olisi niin hyvin että niillä olisi aikaa.

Aika ristiriitaista, että samaan aikaan kun tavallisten kansalaisten kurinpitovaltuuksia on karsittu rajusti niin myös poliisien määrää on vähennetty isosti.

Vierailija
35/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin noita ammuttiin ennen parvekkeelta ilmakiväärillä jalkoihin ja ei niistä sen jälkeen ollut ongelmaa. Tämä ei oikeasti ole edes vitsi sillä mieheni ampui kerran vahingossa ylipainoista matematiikan opettajaansa selkään. Ei tosin jäänyt kiinni kun ei se tankero huomannut koko osumaa.

Vierailija
36/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaukaa nuo uskaltavat uhota. Kun menet seisomaan oikealla asenteella parin kymmenen sentin päähän niin sitten ollaankin hyvin hiljaa. Kokemusta on. (Ja jos on hihnassa lähes 50-kiloinen iso musta koira hampaat irvessä niin sekin VOI toki vaikuttaa teinipippelin uhon laskemiseen.)

Tuo käy jo laittomasta uhkailusta ja iso koira on vaarallinen ase.

Vierailija
37/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ottanut kuvan. Tulostanut sen sitten ja liimaillut taloyhtiön jokaiseen ilmoitustauluun.

Vierailija
38/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuropsykiaktrisia häiriöitä ovat autismi, adhd ja tourette. Mikään niistä ei näy noin.

Autismin kirjon häiriön omaava teini ei todennäköisesti hengaile isossa porukassa, sillä yleensä sellaisiin ei pääse vuorovaikutusongelmien takia, ja moni heistä kokee isot porukat epämukavina. Kuitenkin tähän diagnoosiin liittyy todella mustavalkoinen käsitys oikeasta ja väärästä, halu toimia oikein ja noudattaa sääntöjä. Eli tuskin autismin kirjon häiriöstä on kyse.

Tourette voi kyllä aiheuttaa kiroilua, mutta se on pakonomaista huutoa ilman mitään syytä. Aloituksessa kuvattiin normaalia epäasiallista vuorovaikutustilannetta.

Mikään kuvatussa ei erityisemmin viittaa adhd-diagnoosiin.

Vierailija
39/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päälle meinasivat eilen ajaa polkupyörällä. Leveästi ajelivat yläasteikäiset pojat rinnakkain ja reunimmainen pelleili ja teki kierroksen eteeni. Ja sitä räkänaurua, kun säikähdin. Olen 50-vuotias nainen, joka oli rättiväsyneenä palaamassa töistä kotiin. Mitä noille voisi?

Vierailija
40/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun päälle meinasivat eilen ajaa polkupyörällä. Leveästi ajelivat yläasteikäiset pojat rinnakkain ja reunimmainen pelleili ja teki kierroksen eteeni. Ja sitä räkänaurua, kun säikähdin. Olen 50-vuotias nainen, joka oli rättiväsyneenä palaamassa töistä kotiin. Mitä noille voisi?

Keppi etupyörän pinnojen väliin ja paskainen nauru päälle kun se itkee turpa verissä kadulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi