Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasin äsken ikkunasta, että leikkipaikalla hengailee teinilauma

Vierailija
17.09.2022 |

Eikä sekään vielä mitään, mutta pian yksi kossi alkoi kusemaan keskellä leikkipaikkaa. Otti niin päähän, että päätin huutaa heille parvekkeelta. Joku alkoi kuvaamaan ja tämä kusija alkoi huutamaan mulle takaisin että mitä v i t t u a mä heille huudan että hän asuu täällä ja saa olla pihalla. Mä huusin että et kuse sinne kun mun lapset leikkii siellä niin hän näytti keskaria ja haukkui mua v i t u n kyyläksi. Minun ei olisi teininä tullut mieleenkään haistatella aikuisille, nykyään tuntuu että noille ei voi mitään.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun päälle meinasivat eilen ajaa polkupyörällä. Leveästi ajelivat yläasteikäiset pojat rinnakkain ja reunimmainen pelleili ja teki kierroksen eteeni. Ja sitä räkänaurua, kun säikähdin. Olen 50-vuotias nainen, joka oli rättiväsyneenä palaamassa töistä kotiin. Mitä noille voisi?

Ei tuohon auta muu kuin että ongelmatapaukset narkkaa itsensä hengiltä ja se hiukan parempi aines jatkaa eteenpäin.

Vierailija
42/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nuoret todellakin ovat kusipöitä.

Mua on alkanut vatuttaa, kun frisbeegolf paikoilla rikotaan kaikkea. Tuoleja, väyläkarttoja ja kaikenlaista ilkivaltaa muutakin tekevät.

Jotkut harrastajat ovat nähneet näitä mopopoikia "töissään" ja heiltä mä oon kuullut näistä tekijöistä.

Frisbee seuraa varmasti vatuttaa ja muakin vatuttaa kun harrastuksesta tehdään väkisin epämieluista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nykyajan nuorilta et saa kuin haistattelua.

Meidänkin lähellä olevassa leikkipuistossa on välillä teinit kokoontuneet. Mölyävät, roskaavat ja juurikin kuseksivat minne sattuu. Ei mitään käytöstapoja.

Vierailija
44/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ennemmin ottanut kuvan niin pissaajasta kuin koko lsumastakin ja tehnyt ilmoituksen poliisille. Se jälkeen kerännyt muutaman naapurin virsien veisuuseen pihalle. Kyllä nuoret lähtee pakoon, kun virsiä veisata huljuuttaa.

Nimim. Kokemusta on. Ihan yksin veisaamallakin saa noin 50 humaltuneen nuoren häipymään ihan pyytämättä.

Vierailija
45/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin vastaavasta tapahtumasta videon ja laitoin sen anonyyminä todella suureen ryhmään jakoon jossa myös vanhemmat ja ilmeisesti sukulaisetkin näkivät kyseisen kyrpänaamailun. Yhtään kusevaa pientä kusimulkkua ei ole näkynyt sen jälkeen meidän pihalla rikkomassa tai kusemassa mitään paikkoja.

Vierailija
46/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaminen ei koskaan vie asioita toivottuun suuntaan. Mä olisin juossut täysiä alas, mennyt pissaavan eteen ja sanonut ystävällisesti, että noin sä et voi tehdä.

Vierailija
47/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ennemmin ottanut kuvan niin pissaajasta kuin koko lsumastakin ja tehnyt ilmoituksen poliisille. Se jälkeen kerännyt muutaman naapurin virsien veisuuseen pihalle. Kyllä nuoret lähtee pakoon, kun virsiä veisata huljuuttaa.

Nimim. Kokemusta on. Ihan yksin veisaamallakin saa noin 50 humaltuneen nuoren häipymään ihan pyytämättä.

Mutta jos alaikäisen pippeli näkyy kuvassa, niin siitähän voi saada syytteen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä?

Vierailija
48/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku alkoi kuvaamaan sua, varaudu siihen, että se video alkaa levitä sosiaalisessa mediassa. 

Vierailija
49/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma!

Joo, itsekin teinipissiksenä hengailtiin (dokattiin) monet illat kavereiden kanssa jossain leikkipuistossa. Niissä kun oli monest jonkinlaiset katokset, jos sade yllätti. Mut ikinä, ikinä ei kustu mihinkään sinne leikkipaikassa olevaan, aina mentiin jonnekin lähitienoon pusikkoon- niin tytöt kuin pojat. Ihan sama huonon olon kanssa, jos tuli oksennus liiasta omppuviinin kohtaamisesta, se oksennus suunnattiin johki muualle ku leikkipaikalle!!! Nää oli ihan perussääntöjä, jokaiselle.

Ja mä kun luulin, että me oltiin "huonosti käyttäytyviä nuoria" aikanaan :D

N33

Vierailija
50/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos alaikäisen pippeli näkyy kuvassa, niin siitähän voi saada syytteen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä?

Toisaalta eikö teini riko sukupuolisiveellisyyslakia, jos on pippeli ulkona julkisella paikalla? 

Vierailija
51/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, koiria kusetetaan yhtä lailla kaikkialle. Joka paikka haisee kuselta ja metalliset liikennemerkitkin syöpyvät, kun koirat jonossa nostaa jakaa samaan paikkaan. Jopa kadunvarteen parkkeerattujen autojen renkaisiin saavat kusta, koska omistaja vaan tollottaa kännykkää tai katsoo strategisesti muualle.

Onneksi tuli sateet, niin kusenhaju vähän laimenee ja kadut peseytyvät.

Vierailija
52/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisit paikalle vaan.

Joo karhu-ryhmä karauttaa heti paikalle jos joku kusee pihalle. Eiköhän ole poliisilla muuta tekemistä kuin olla kusivahtina. Olisihan se tietty hienoa jos asiat olisi niin hyvin että niillä olisi aikaa.

Näinpä. Samaan aikaan Vuosaaressa teinixit puukottaa toisiaan ja pöllii merkkivaatteet päältä.

Vierailija
53/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun päälle meinasivat eilen ajaa polkupyörällä. Leveästi ajelivat yläasteikäiset pojat rinnakkain ja reunimmainen pelleili ja teki kierroksen eteeni. Ja sitä räkänaurua, kun säikähdin. Olen 50-vuotias nainen, joka oli rättiväsyneenä palaamassa töistä kotiin. Mitä noille voisi?

No komentakaa vaan. Tuollaisia teinit ovat olleet aina Aristoteleen ajoista saakka.

Mitä uutta tässäkin on?

Vierailija
54/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lie jauhojengi.

Vierailija
55/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No komentakaa vaan. Tuollaisia teinit ovat olleet aina Aristoteleen ajoista saakka.

Mitä uutta tässäkin on?

Se, että meininki on nykyään täysin yksipuolista: nuoriso saa rellestää, eikä kukaan voi puuttua asiaan.  Aristoteleen aikana niskoittelevan nuoren sai vaikka ruoskia kepillä tai lähettää sotakentille tai myydä orjaksi, jos ei muuten uskonut.

Vierailija
56/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nykyajan nuorilta et saa kuin haistattelua.

Meidänkin lähellä olevassa leikkipuistossa on välillä teinit kokoontuneet. Mölyävät, roskaavat ja juurikin kuseksivat minne sattuu. Ei mitään käytöstapoja.

Nyyh, nyyh! Ja 80-luvulla teinit joi itse tekemäänsä kiljua, polttivat tupakkaa, kuseksivat ja kiroilivat. Kulkivat naama maalattuna, hiukset pystyssä ja hakaneula poskessa. Semmoisia hirveitä teinejä.

90-luvulla teinit istui pusikossa ja joi siideriä, kiroili ja kuseksi mihin sattuu. Tytöt oli helppoja ja näytteli stringejä lantiohousuistaan ja poikien housunhaarus roikkui polvissa. Semmoisia hirveitä teinejä.

2000-luvulla teinit istui kauppakeskuksessa, melusi, näppäili kännykkää ja kiroili. Semmoisia hirveitä teinejä.

2020 teinit istuu kotona ja näppäilee konetta ja kiroilee. Semmoisia hirveitä teinejä.

Vierailija
57/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, koiria kusetetaan yhtä lailla kaikkialle. Joka paikka haisee kuselta ja metalliset liikennemerkitkin syöpyvät, kun koirat jonossa nostaa jakaa samaan paikkaan. Jopa kadunvarteen parkkeerattujen autojen renkaisiin saavat kusta, koska omistaja vaan tollottaa kännykkää tai katsoo strategisesti muualle.

Onneksi tuli sateet, niin kusenhaju vähän laimenee ja kadut peseytyvät.

Meidän lähipuistossa useat tienoon koirat paskoo/kusee nurmelle ja siinä sitten päiväkotien lapsilaumat juoksee päivisin kierimässä ja leikkimässä.

Vierailija
58/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimiä saa kusettaa ja paskattaa minne vain ja toisten pihoihin päästetään pitkässä narussa. 

Helkutin hyvä että pojat näyttivät mistä kana kusee 😁 Olisivat vielä jättäneet pökäleen 🤣

Ei täällä lasten leikkipaikat mitään streriilejä ole. 

Oletpa typerä tapaus.

Vierailija
59/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimiä saa kusettaa ja paskattaa minne vain ja toisten pihoihin päästetään pitkässä narussa. 

Helkutin hyvä että pojat näyttivät mistä kana kusee 😁 Olisivat vielä jättäneet pökäleen 🤣

Ei täällä lasten leikkipaikat mitään streriilejä ole. 

Persulla näkyy menevän sukupuolet ja eliölajit sekaisin.

Nyt ymmärrän, miksi Leena Meri möyhää eläimiinsekaantumisesta. Se on ilmeisesti polttava ongelma puolueessanne.

Vierailija
60/83 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne kaikkialla. Teinit tekevät mitä huvittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän