Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aineenvaihdunnassa jotain vikaa, jos ei haise hielle koskaan?

Vierailija
17.09.2022 |

Myrkyt jää kehon sisään eivätkä erity ulos? Deodoranttia en käytä ollenkaan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla joku geeni joka löytyy harvoilta.

Vierailija
2/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Itse en juuri hikoile, vaikka olisi mten kuumaa, tai urheilisin, ja aivan aniharvoin huomaan mitään hienhajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hienhaju mistään myrkyistä koostu, vaan se riippuu ihon bakteerikannasta. Ei kaikilla hiki haise. Mäkin olin hajuton yli nelikymppiseksi. Nyt pitää laittaa deodoranttia vähintään joka toinen päivä.

Vierailija
4/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ja teinitytär eivät haise hielle, koskaan. Kumpikin vielä hikoavat aika herkästi mm. päästä ja selästä, ovat tosi lämminverisiä.

Itse taas saan käyttää Absolut Torria ja antiperspiranttia, hikoan vain kainaloista mutta se hiki haisee ihan kamalalle, pistävälle. Hikoan hyvin vähän, lähinnä kainaloista. Olen herkästi viluinen.

Vierailija
5/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnöllinen juttu. Kaikilla ihmisillä ei hiki haise.

Vierailija
6/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se, ettei tule hiki ollenkaan? Siis jos aiemmin on hionnut normaalisti? Liittyikö kilppariin...

Vierailija
7/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haissut hieltä 13-15 vuotiaana viimeksi, kun oli kovin hormonimyllerrys. Sen jälkeen en. Hikoan kyllä, mutta täysin hajuttomasti. Äidilläni on sama. 

Vierailija
8/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan mies ei koskaan haise hieltä vaikkei edes käytä dödöä. Vaikka sillä olisi litimärät kainalot niin ei vaan haise miltään.

Vierailija
9/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu dnasta, ei ole mikään sairaus vaan pelkkä ominaisuus. Samanlaisia juttuja on märkä/kuiva korvavaikku ja se että korianteri maistuu joidenkin mielestä saippualle.

Vierailija
10/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä itse huomaa edes...

Vierailija
11/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta ja en meinaa hikoilla kunnolla edes juoksulenkillä. Eli siinä ainakin yksi syy hikoilemattomuudelle.

Vierailija
12/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs se, ettei tule hiki ollenkaan? Siis jos aiemmin on hionnut normaalisti? Liittyikö kilppariin...

Soita prinssi Andrewille ja kysy. Se tietää diagnoosin.

Vierailija
13/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei sitä itse huomaa edes...

En ole koskaan ymmärtänyt tätä outoa käsitystä, ettei oman hien hajua haistaisi.

Vierailija
14/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hikoa, enkä haise (koska kilpirauhanen). Mutta hiki itsessään on hajutonta, se hien haju johtuu ihon bakteereista, jotka alkavat lemahdella kun kostuvat.

Vierailija
15/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koreassa harvan hiki haisee

Vierailija
16/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpirauhasen vajaatoiminta ja en meinaa hikoilla kunnolla edes juoksulenkillä. Eli siinä ainakin yksi syy hikoilemattomuudelle.

Itse kyllä hikoilen herkästi ihan päästä varpaisiin, mutta hiki ei vaan haise yhtään millekään.

Ap

Vierailija
17/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atoopikko hikoilee huonosti. Liikkuessa tai saunassa iho voi muuttua punaiseksi muttei eritä juurikaan hikeä.

Vierailija
18/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu dnasta, ei ole mikään sairaus vaan pelkkä ominaisuus. Samanlaisia juttuja on märkä/kuiva korvavaikku ja se että korianteri maistuu joidenkin mielestä saippualle.

Mille se korianteri maistuu, jos ei saippualle?

Mä oon ihmetelly miksi jotkut tykkää siitä.

No mä vissiin kannan sit tota saippuageeniä 🤣

Vierailija
19/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hien haju tai sen puuttuminen johtuu entsyymeistä. Jos hiki ei haise, niin todennäköisesti myös korvavaikku on kiinteähköä. Tuolla kohta body odor.

https://udel.edu/~mcdonald/mythearwax.html

Vierailija
20/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mille se korianteri maistuu, jos ei saippualle?

Mä oon ihmetelly miksi jotkut tykkää siitä.

No mä vissiin kannan sit tota saippuageeniä 🤣

No, korianteri maistuu hyvältä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi